X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Majowe testowanie!
Odpowiedz

Majowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i wyszedl mu raczej negatyw bo kolor jest jasniejsxy niz w okienku kontrplnym. Jutro idzie zapisac sie na badania w klinice. :(

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojej a to jak to dziala?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wkrapla sie krople spermy, zalewa dwoma roztworami i jesli wynik jest ok to kolor w okienku testowym powinien byc ciemniejszy lub taki sam jak w kontrolnym. Moj Mis uzyskal wynik jasniejszy. Serce mnie boli bo on teraz szuka kliniki i az zmalał od tego garbienia sie:(

  • anka2712 Przyjaciółka
    Postów: 262 32

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie tez mnie to ciekawi;) bilam teraz w google test plodnosci i jakis jeden mi wyakakuje...:)

  • anka2712 Przyjaciółka
    Postów: 262 32

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A moze byl po jakiej chorobie to te duzo obniza??


    Wspieraj go;) wszystko bedzie dobrze:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz wole by wina lezala po mojej stronie:(

  • anka2712 Przyjaciółka
    Postów: 262 32

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella! Nie zalamuj sie. W klinicie wszystko doradza. Jest wiele suplementow poprawiajacych nasienie a nawet diety.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, ale on jest przerazony :/. Pieknie, ja mam jakies zaburzenia z okresem, on moze miec klopot z nasieniem...nic tylko adopcja.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo ale noze to mozna poprawic dieta albo witaminamk.

    anka2712 lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • anka2712 Przyjaciółka
    Postów: 262 32

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie adopcja, tylko jak najpredzej do lekarza:) na pewno cos zaradzi!!!!

    A moze Twoj mial przez ostatni okres jakies nerwy albo przeziebienie? No i czy byla wstrzemiezliwosc przed wykonaniem testu bo to tez wazne

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Test po 4 dniach bez seksu, bez chorob, nawet kataru. Jutro jedzie do kliniki.

  • anka2712 Przyjaciółka
    Postów: 262 32

    Wysłany: 14 maja 2015, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poki w klinicie nie potwierdza sprobujcie sie uspokoic, choc domyslam sie ze ciezko. Ale nie ma co porownywac badania do domowego testu.

    Wierze ze bedzie dobrze i ze wszystko da rade uregulowac suplementami!!!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 maja 2015, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie martwie sie wynikiem testu tylko wyrazem twarzy meza. Niby sie ysmiecha, ale w oczach jest jakby martwy:(

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 14 maja 2015, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morelka nie martwcie sie. Bedzie dobrze ;*

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ketka91 Ekspertka
    Postów: 190 106

    Wysłany: 14 maja 2015, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mama91 wrote:
    Ketka super! Gratulacje! W którym cyklu sie udało?

    My dopiero zaczęliśmy.
    Synka udało nam się "zrobić" za trzecim razem (dziś ma 3 lata i 10 miesięcy).

    Mnóstwo kobiet w moim otoczeniu jest w ciazy , lacznie z młodsza siostra wiec licze na "zarażenie" :-)

    W 4 cyklu na pełnym celowaniu :p

    Wyniki wrzuce jutro w notatce bo dzisiaj juz padam :)

    Mama Zosi :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 maja 2015, 05:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bry. Ta cholerna temp. nie chce spasc:( @ brak i mam juz serdecznie dosc. W pracy chujowa atmosfera, ciazy nie ma, okresu nie ma, chlop w rozsypce.

  • ketka91 Ekspertka
    Postów: 190 106

    Wysłany: 15 maja 2015, 05:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella bądź dobrej myśli. Zapisz męża na badania. Pełny pane kosztuje ok 240 zl. Mój M. tez się wczesniej orientował jakby co.

    kofeinka lubi tę wiadomość

    Mama Zosi :)
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 15 maja 2015, 05:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie dzis maly skok. Zaluje ze od jutra nie bede mierzyc tempki...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • kofeinka Autorytet
    Postów: 1454 1191

    Wysłany: 15 maja 2015, 05:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    17dc dziś
    no i gdzie ta cholerna owulacja...??!! :(

    4e3eb13b8c0790768ce14bea48db77f2.png

    wac4wpq.png
    4791b234bfe23548b1b3609c7dad346b.png

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3979

    Wysłany: 15 maja 2015, 05:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze jeden dzien i Ci zaznaczy ;)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
‹‹ 246 247 248 249 250 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ