Forum W oczekiwaniu na testowanie Marcowe staraczki
Odpowiedz

Marcowe staraczki

Oceń ten wątek:
  • Vea Koleżanka
    Postów: 94 14

    Wysłany: 8 marca 2016, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie dolujemy laseczki nie dolujemy!W kupie sila,razem damy rade!;-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 marca 2016, 20:33

    ninkali, LittleGirlBlue lubią tę wiadomość

    Niedoczynnosc tarczycy,poczatki Hashimoto.
    19.03.2008 - Victoria <3
    08.04.2015 - Aniolek [*]
    11 cykl staran i 2 kreseczki!!!!:-)
  • MagdaKrakow Przyjaciółka
    Postów: 313 26

    Wysłany: 8 marca 2016, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vea- masz rację :) nie dołujemy, na pewno ostatnie co nam teraz potrzeba to stres i nakręcanie się negatywne!

    Ja dzisiaj kupiłam te testy owulacyjne z Rossmana :)) nie wiedziałam które brać, bo były Facelle i jakies inne jeszcze za 25 zł. Wzięłam te Facelle, mam nadzieje ze będą ok :)

  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 8 marca 2016, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda dobre wzielas, te drugie sa slabe, lepsze facelle:)

  • Tosia85 Koleżanka
    Postów: 57 10

    Wysłany: 8 marca 2016, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też używam facelle :) W tym miesiącu się sprawdziły, tzn. ładnie pokazały kiedy wzrosło Lh. A ja sobie czekam i czekam... Mąż się cieszy, bo ma trochę wytchnienia teraz :P Ale już mu zapowiedziałam, że jeśli w tym cyklu się nie uda, to będzie musiał spożywać macę ;) No i dla pewności przemycam mu w jedzeniu pestki dyni :P

  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 8 marca 2016, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tosia a pestki na co dzialaja?:)

  • Tosia85 Koleżanka
    Postów: 57 10

    Wysłany: 8 marca 2016, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zawierają cynk, a ten pierwiastek odgrywa rolę w tworzeniu spermy i przedłużaniu żywotności plemników. Najwięcej mają go ostrygi, ale trudno chłopa ostrygami codziennie karmić ;) A pestki dyni i słonecznika łatwo przemycić. Zawierają ok. 18 mg cynku w 100g produktu

    rozowyflaming lubi tę wiadomość

  • Vea Koleżanka
    Postów: 94 14

    Wysłany: 9 marca 2016, 06:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dostalam okres kur....:'( :'( :'( :'( :'( :'( totalna zalamka.mam dosyc tych staran.

    Niedoczynnosc tarczycy,poczatki Hashimoto.
    19.03.2008 - Victoria <3
    08.04.2015 - Aniolek [*]
    11 cykl staran i 2 kreseczki!!!!:-)
  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 9 marca 2016, 06:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Tosia:)
    Vea tak mi przykro..:/ okropnie jest wstac rano i stwierdzic @, przezywalam to tydzien temu. Sciskam!!

  • Vea Koleżanka
    Postów: 94 14

    Wysłany: 9 marca 2016, 06:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LittleGirl to okropne rozczarowanie i w jednej chwili zabranie nadzieji,okropne.Nie daje juz rady psychicznie-naprawde.

    Niedoczynnosc tarczycy,poczatki Hashimoto.
    19.03.2008 - Victoria <3
    08.04.2015 - Aniolek [*]
    11 cykl staran i 2 kreseczki!!!!:-)
  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 9 marca 2016, 06:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vea rozumiem Cię...:(
    A powiedz, jesli mozna spytac, o pierwsze dziecko tez dlugo sie staralas?

  • Vea Koleżanka
    Postów: 94 14

    Wysłany: 9 marca 2016, 06:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O pierwsze nie staralismy sie dlugo w sumie to nie patrzylam kiedy owulacja nie mierzylam temp.Bylam duzo mlodsza wiec tez tak nie kontrolowalam bo po co?Udalo sie chyba w 2 cyklu.

    Niedoczynnosc tarczycy,poczatki Hashimoto.
    19.03.2008 - Victoria <3
    08.04.2015 - Aniolek [*]
    11 cykl staran i 2 kreseczki!!!!:-)
  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 9 marca 2016, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vea udalo sie raz, drugi raz tez sie uda:)
    Wiesz, w porownaniu z nami wszystkimi i tak jestes w dobrej sytuacji-przynajmniej juz wiesz jak to jest byc mama no i masz dziecko na cale zycie:)

    Szyszka1 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2016, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vea wrote:
    Dostalam okres kur....:'( :'( :'( :'( :'( :'( totalna zalamka.mam dosyc tych staran.
    Vea, tak mi przykro Kochana! :( jesteśmy z Tobą! :-* wiem co czujesz!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 marca 2016, 07:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, a ja zrobiłam dziś test i zero nic! Jutro powinien być ten dzień @ tak kalendarzowo. Od wt nie biorę luteiny. Brzuch boli. Też juz do bani z tym wszystkim. :/

  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 9 marca 2016, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ninkali przykro:( a moze wyjdzie po terminie @?

  • MagdaKrakow Przyjaciółka
    Postów: 313 26

    Wysłany: 9 marca 2016, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vea- wiem co czujesz biedna :( ja miałam to samo tydzień temu.. :(((( nie trać nadziei !!! :*:*

  • Vea Koleżanka
    Postów: 94 14

    Wysłany: 9 marca 2016, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Kochane....Siedze w robocie i tylko sie powstrzymuje od placzu:-(

    Niedoczynnosc tarczycy,poczatki Hashimoto.
    19.03.2008 - Victoria <3
    08.04.2015 - Aniolek [*]
    11 cykl staran i 2 kreseczki!!!!:-)
  • Tosia85 Koleżanka
    Postów: 57 10

    Wysłany: 9 marca 2016, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vea trzymaj się! Ja w lutym sie popłakałam jak przyszła @ :/ Ale na jednym cyklu świat się nie kończy, jak nie luty to marzec, jak nie marzec to kwiecień. Walczymy! :*

  • LittleGirlBlue Autorytet
    Postów: 801 129

    Wysłany: 9 marca 2016, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja wychodzac z kolejnego monitoringu na ktorym okazalo sie ze pecherzyk nie pekl wpadlam wrecz w histerię i tak ryczalam ze mąz musial po mnie przyjechac. Lekarz mi wtedy powiedzial ze moze mi nigdy nie zaczac pekac i tylko in vitro zostaje:/

  • Tosia85 Koleżanka
    Postów: 57 10

    Wysłany: 9 marca 2016, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O matko :/ LittleGirlBlue, a lekarz powiedział z czego to wynika? Bo może terapia hormonalna da radę?

‹‹ 7 8 9 10 11 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego