Forum W oczekiwaniu na testowanie Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.
Odpowiedz

Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.

Oceń ten wątek:
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 13 czerwca 2015, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdziulla wrote:
    Morelu kiedy masz termin @?
    Ogarnęłam wszystko, nawet wyszorowałam balkon:) brawo ja;);)
    tylko nie mam pomysłu na obiad... od kiedy nie jem wieprzowiny/wołowiny jest trudniej wymyślić coś nowego:)
    my mamy tortille z kurczakiem i warzywami

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 czerwca 2015, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pojechalismy do moich rodziców. A tu: golabki, pizza, grill , ugrilowanym kazdym rodzajem mięsa i warzyw. I wez tu czlowieku schudnij.
    Bardzo wkurza mnie dzis zapach jasminu na podwórku. Okres idzie.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 czerwca 2015, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja dzis pierwszy dzien nie wspominania o dziecku i temat seksu tabu i zero pieszczot. Musze wutrwac z 5 tygodni w tym. G wspomnial o dziecku dzies ze 3 razy ja 0. Cieawe co dalej

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 czerwca 2015, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tempka idzie w gore wiec owu pewnie bylo:) seks w odpowiednim czasie. Moze sie uda:)

    kofeinka lubi tę wiadomość

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 czerwca 2015, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie licze na to...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 czerwca 2015, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri, czytam was i czytam i muszę napisać. Zmień ty kobieto podejście! Przeczytaj "Sekret" albo film obejrzyj i spróbuj wcielić w życie.
    Ja specjalnie dla Ciebie zostawiam wirusy bliźniaków :)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 czerwca 2015, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytalam i pomogl mi z poprzednim facetem :D Ale juz nie wierze w takie rzeczy za duzo zlego sie stalo od tamtej pory.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 czerwca 2015, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie na pewno po owulacji. Byla wczoraj wieczorem albo dzis rano. Szyjka srednio wysoko twarda i zamknieta ale najwazniejsze sluz. Ja to poznaje ze owulacja byla po zapachu sluzu od razu sie zmienia. Ma zapach kwasny i intensywny...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • alicjaaaa Autorytet
    Postów: 943 589

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 00:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Styczniowa27 wrote:
    Ciri poproszę bobasa na 12.06 :) ściskam was mocno :*

    Gdzieś z tyłu głowy też miałam mimo wszystko cichą nadzieję, że w tym dniu odznaczę urodzinowego kropka
    Zazdroszczę pozytywnie i jeszcze raz gratuluję Styczniowa. Zarażaj ile wlezie!

    n59yhdgewtde5zot.png
    2fwacsqvfijbsbkh.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 05:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Temperatura znow o jedna kreske w gore. Jakos malo rosnie. W poprzednim cyklu bylo troszke wiecej.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! U mnie tempka lekko w gore a test bardzo negatywny. Wiem, nie powinnam jeszcze robic, jestem jak ta stonka co przezywa wykopki, narwaniec itp;)
    Moj tato ma dzis urodziny i dlatego zatestowalam. Chcialam dac mu taki upragniony przez niego prezent...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O, na tescie znow pojawil sie cien kreski po czasie. Teraz juz sie nie nabiore na taki bajer;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 czerwca 2015, 11:18

  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idz na bete jutro :-)

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domcia, bete zrobie jesli @ nie przyjdzie we wtorek lub srode. Wiem, ze nie jestem w ciazy, a ze mam testy to se sikam. Maz codziennie rano pyta, czy cos sie zmienilo, widze w jego oczach taka cholernie wielka nadzieję... Ech, ten cykl jest ciężki dla mnie. Kolezanka podeslala mi wczoraj zdjecie usg swoich blizniakow i poradzila, ze teraz to powinnam zrobic hsg, bo MUSI cos byc nie tak ze mna. Rozryczalam sie. Pierwszy raz.

  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morella wrote:
    Domcia, bete zrobie jesli @ nie przyjdzie we wtorek lub srode. Wiem, ze nie jestem w ciazy, a ze mam testy to se sikam. Maz codziennie rano pyta, czy cos sie zmienilo, widze w jego oczach taka cholernie wielka nadzieję... Ech, ten cykl jest ciężki dla mnie. Kolezanka podeslala mi wczoraj zdjecie usg swoich blizniakow i poradzila, ze teraz to powinnam zrobic hsg, bo MUSI cos byc nie tak ze mna. Rozryczalam sie. Pierwszy raz.
    A skad wiesz ze z toba jest cos nie tak. A mezowi robiliscie badanie nasienia? O mnie tez tak wszyscy mowili ze to przez moja tarczyce mamy taki problem. Zdenerwowalam sie i zapisalam Mojego na badanie nasienia. Czekalismy miesiac i w tym tygodniu jechalismy na Poznan. Zrobil po godzinie byly juz wyniki. Z tymi wynikami poszedl do urologa i na jednym jadrze ma zylaki i ma tam oslabione plemniki dlatego tak nam opornie to idzie

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I nie placz kochana wiem ze to ulga ale w niczym nie pomoże uwierz ❤

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domcia, Misio zrobil badania. Gdy odbieral wyniki powiedzieli mu, ze jest ogolem plodny w 70%. To hsg pewnie zrobie, jak @ przyjdzie to zrobie tez podstawowe badania plus panel tarczycowy. Do konca tygodnia powinnam miec to za soba, bo @ spodziewam sie we wtorek. Ten cykl byl maksymalnie celowany i skoro nie wyszlo, to trzeba zaczac szukac przyczyny.

  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To musisz zrobic podstawowe badania tak jak mowisz. Nie martw sie bedzie dobrze i nie stresuj sie czuje ze jestes cala rozczesiona:-( glowa do gory. A ile jestescie po slubie? I ile sie staracie?

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa dalam mojemu G ten artykol oczywiacie w polowie mu sie znudzilo wiec ja doczytalam te najwzlazniesze kwesie z drugiej polowy artykulu na glos. Ciekawa jestem czy teks ze seks jest zalecany 2-3 razy w tygodniu u to o samochodzie (on jest kurierem samochodowym) da mu do myslenia.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 14 czerwca 2015, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i bysmy przejechali bociana. Po drosdze sobie szedl!

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
‹‹ 119 120 121 122 123 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Badania i rozwój

W OvuFriend mocno wierzymy, że moc danych może zrewolucjonizować kwestie związane z płodnością i wesprzeć wiele kobiet w poznaniu swojej płodności, szybszym zajściu w ciążę lub wykryciu na wczesnym etapie potencjalnych problemów ze zdrowiem hormonalnym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego