Forum W oczekiwaniu na testowanie Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.
Odpowiedz

Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.

Oceń ten wątek:
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdziulla a znasz jakis fajny program do projektowania wnetrz gdzie mozna roznych marek wrzucic meble? Czym sie zajmowalas ze masz "zboczenie" po poprzedniej pracy?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 3 września 2015, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdziulla wrote:
    Dzięki Klaudia, ale jakoś tak myślę, że jakby było to już by pokazało. @ w poniedziałek.
    a ja nie wiem co mam leczyć, to co badałam jest ok.
    Mąż jutro idzie na badanie nasienia rozszerzone i mam nadzieję, że będzie ok.

    madzia spojrz na ten wykres, 13 dpo....
    https://ovufriend.pl/wykres,e94951c0472871beef8f640df48d43b8.html

    ciri22 lubi tę wiadomość

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 września 2015, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak coś tam miałam, ale muszę być w domu, bo nie pamiętam nazw. Dziś po pracy idę na koncert, więc jutro Ci napiszę, ok?
    a byłam pośrednikiem ds. nieruchomości.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O fajnie :) Spoko mnie sie nie spieszy :D tak tylko pytam. A jaki koncert? Pochwal sie :D

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 września 2015, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia nie wiem dlaczego nie mogę skopiować przez tel tego linku:/

    Ciri a idę na Katie Meluę:D uwielbiam ją!

    Baronowa_83 lubi tę wiadomość

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo to Magdziula chodzi o t ze w 12dpo byl negatyw a w 16 pozytyw i z tego co pamietam to u niej w ogole w 16dpo byl dopiero cien :P

    Ja to w ogole jakos ostatnio malo muzyki slycham :P Katie jest mi obojetna. :P W ogole jakos nawet czytanie ksiazek mi nie idzie ostatnio..

    Ps. wreszcie chlodniej, w wawie dzis 19stopni :D

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 3 września 2015, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokladnie tak, nawet 13dpo byl negatyw ;) a temperatura przez + spadala ;)

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra laski ktory ten zestaw zamowic? bialo -czarny czy bialo-czerwony bo nie moge sie zdecydowac :P

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia tam wychodzi ze w Katowicach w invimed nie ma badan nasienia... :(

    http://www.invimed.pl/cennik/katowice

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 3 września 2015, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no wlasnie patrzylam kurcze. zadzwonie i sie dowiem jak juz podejme decyzje.

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 3 września 2015, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri wyslij mi linka bo na tele nie moglam zobaczyc

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia N. wrote:
    ciri wyslij mi linka bo na tele nie moglam zobaczyc

    A Ty szukasz w okolicach Katowic? Sluchaj bo znalazlam kilka z cennikami dla Ciebie, to Ci na priv wysle, i wez poszukaj na tych tematach z badaniami nasienia co tak naprawde na poczatek jest potrzebne, Zawsze Ania_84 moze Ci powiedziec co dokladnie zbadac i ktory zestaw wziac. :D

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysle ze powinnas od czegos zaczac, tak naprawde nie wiem co ci sie bardziej oplaca, bo pakiet badan hormonalnych na jeden cykl to dla Ciebie wydatek jakies 250zl (tak w wawie kosztuje), ale przydalo by sie zrobic monitring, za to tsh na raze mozesz odpuscic... Musisz sie zastanowic...

    Baronowa dostalas BOBASA na pierwszej stronie :)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 3 września 2015, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O ja bobas;)

    ciri22 lubi tę wiadomość

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • mkl Autorytet
    Postów: 1554 868

    Wysłany: 3 września 2015, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia N. wrote:
    madzia spojrz na ten wykres, 13 dpo....
    https://ovufriend.pl/wykres,e94951c0472871beef8f640df48d43b8.html


    myślę, że to wszystko zależy od fazy lutealnej, moja faza lutealna ma 11 dni, więc wydaje mi się, że 12dpo powinnam mieć już pozytyw, jeśli kogoś faza lutealna trwa 16 dni to może wyjść negatyw przed 16 dniem


    chociaż jak zaszłam w ciąże to zrobiłam test 14dpo i wyszła blada kreska, więc chyba jakbym zrobiła 12 dpo to by nic nie wyszło....

    to jest wszystko pokręcone;p

    Czekamy na Ciebie Marysia:)
    f2w3rjjge8qi32en.png

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O KLAUDIA!!!!
    Zobacz we wrzesniu jest pula badan do rozdania w wawie, moze jakby wam sie udalo na bezplatne dostac to wyszloby wam taniej dojechac do wawy jakims tlk czy czyms innym na baddania niz wykupywac pakiet :D

    http://www.nasz-bocian.pl/node/51808

    a tu sobie sprawdzaj czy jakies promocje sa:

    http://www.nasz-bocian.pl/promocje%20w%20klinikach

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 września 2015, 09:59

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • mkl Autorytet
    Postów: 1554 868

    Wysłany: 3 września 2015, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam problem z kupieniem prezentu na chrzest, będę chrzestną, już za tydzień w niedziele, rodzice chrześni są bogaci, mają wszystko, dosłownie, każdą jedną zabawkę, nianie elektroniczną, chodziki, foteliki, wszystko! danie pieniędzy też odpada bo i po co?? grawerów, medalików też nie chce, bo to chyba raczej na komunie, przecież dziecko nie będzie nosiło medalika z chrztu??

    Czekamy na Ciebie Marysia:)
    f2w3rjjge8qi32en.png

  • mkl Autorytet
    Postów: 1554 868

    Wysłany: 3 września 2015, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    O KLAUDIA!!!!
    Zobacz we wrzesniu jest pula badan do rozdania w wawie, moze jakby wam sie udalo na bezplatne dostac to wyszloby wam taniej dojechac do wawy jakims tlk czy czyms innym na baddania niz wykupywac pakiet :D

    http://www.nasz-bocian.pl/node/51808


    to są badania z czerwca...myślę że już pula się dawno skończyła

    Czekamy na Ciebie Marysia:)
    f2w3rjjge8qi32en.png

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 września 2015, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mkl wrote:
    to są badania z czerwca...myślę że już pula się dawno skończyła
    ale w wawie sa we wrzesniu pula jest bo mialam isc ze swoim gdybym nie zaszla

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 września 2015, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mkl wrote:
    myślę, że to wszystko zależy od fazy lutealnej, moja faza lutealna ma 11 dni, więc wydaje mi się, że 12dpo powinnam mieć już pozytyw, jeśli kogoś faza lutealna trwa 16 dni to może wyjść negatyw przed 16 dniem


    chociaż jak zaszłam w ciąże to zrobiłam test 14dpo i wyszła blada kreska, więc chyba jakbym zrobiła 12 dpo to by nic nie wyszło....

    to jest wszystko pokręcone;p

    Ja mam fazę 15 dni, a dziś 10/11 dpo.
    ale dalej myślę, że jakby miało być było, chociaż wiadomo nadzieja jest.

    Mkl a Ty na pewno masz wszystko zbadane, bo długo się staracie.

‹‹ 513 514 515 516 517 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ