Forum W oczekiwaniu na testowanie Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.
Odpowiedz

Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.

Oceń ten wątek:
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 3 października 2015, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekamy na fotkę ;D

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://naforum.zapodaj.net/99f5fd92b30c.jpg.html
    http://naforum.zapodaj.net/07e0438368e5.jpg.html
    http://naforum.zapodaj.net/b6a2d00547f4.jpg.html

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://naforum.zapodaj.net/thumbs/07e0438368e5.jpg

    Też widzicie? Na żywo widać bardziej.

    moniqe, ciri22 lubią tę wiadomość

  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 3 października 2015, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kreska jest. Z całych sil trzymam kciuki żeby ciemniala !!! Dodaje porcje wirusów

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 3 października 2015, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też mega bladziocha widze. Cierpliwości do poniedziałku życzę! I dorzucam swoje wirusy ciążowe i trzymam kciuki z całych sił!!!!!

    7v8rikgni12rlaff.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki, ale znając moje szczęście to tylko narobiłam sobie nadziei. W poniedziałek będzie wielka dupa.
    No, ale trzymajcie te kciuki proszę.

    Dobrze, że dziś mam się czym stresować;) bo załatwiamy ważną kwestię związaną z mieszkaniem. Chociaż wiem, że i tak będę ciągle o tym myślała.

    A tak bym chciała do Was dołączyć!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baronowa_83 wrote:
    tak ja czytam na googlu to róźnie z ty 12 dniem.
    a jaką miałaś dawkę pregnylu?
    no i szkoda, ze nie robiłaś wcześnie testu bo byłoby wiadomo czy to "nowa" kreska :D
    Oj nie doczytałam dawka 5000.

  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 3 października 2015, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trztnam z calych sil!

    7v8rikgni12rlaff.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 października 2015, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaaaa boze nie zagladalam pol dnia a tu takie cuda. Aaaaa ;D kocham was i takie nowinki trYmam kciuki ;)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciri kochana jesteś:) Ale wiesz to może nic nie znaczyć. Aczkolwiek śmiałabym w nawiązaniu do rozmowy o szczęśliwym teście rossmannowym, bo właśnie pierwszy raz z niego skorzystałam;)

    Poza tym kupiłam dziś Inofolik i podrożał - saszetki na 10dni 60zł. Zbankrutuję. Plus inne leki, które mam wykupić wychodzą kosmiczne sumy.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 października 2015, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo ja wiem... Ja wiem co to znaczy zajsc zaraz przed terminem badan. Tez sie cieszylam ze sie udalo i jak zaczelam patrzec ile by mnie suplementy kosztowac i badania to bardzo sie ucieszylam ze sie wlasnie teraz udalo.

    Noo 12dni to sporo po zastrzyki gdzies kiedys czytalam ze do 10 moze sie utrzymywac falszywy wynik. Wiec miejmy nadzieje ze to bedzie jednak juz ciazowa kreska ;D

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 16:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sporo i nie, są informacje, że po 14 dniach można spokojnie testować. A ta kreska to taka ledwo, ledwo, no ale gdzieś nadzieja pika.

    Ja też muszę badania zrobić po @ i dodatkowe leki wykupić, a teraz każdy grosz pakujemy w zakup mieszkania.

    No nic trzeba czekać! Oszalałabym że szczęścia:)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 października 2015, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo i tak powinno byc :D szczescie z pozytywu i szczescie z finalu tego Ci zycze :D

    A mnie cos glowa boli, wypisuje kwity a moj G mial zrobic dzis obiad wlasnej roboty hamburgery ale na razie ma goscia i jakos mu ten obiad nie idzie...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W poniedziałek inseminacja!!!!!!!!!!!! 0 13 :)
    Wczoraj mnie zalewal sluz i mialam kryzys, bo myslalam że juz pękło i dupa ale...
    Są dwa pęcherzyki wiodące - co śmieszne na obu jajnikach :-):-):-D jeden ma 18.9 a drugi 19.1 mm, endo 6 mm ale dr mowi ze podskoczy nam ładnie do gory. Jutro pregnyl i w pon o 13 do dziela :)
    Magdziulla, tez widzę i jak sciemnieje to bedzie lux!!!!

    Tak w ogóle to mam mega kaszel:-( cos mnie bierze.
    Ciri, mam zadanie dla ciebie :-P nie chce mi sie pisac na innych wątkach - i nie moge znaleść. Jak masz Pregnyl 5000 j. To ile jest beta hcg po podaniu? :-D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2015, 17:44

    Baronowa_83, Magdziulla lubią tę wiadomość

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 października 2015, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo to mnie tez sie nie chce szukac :P Mam robote noo!!! :D
    a tak serio nie wiem czy ktos to sprawdzal :P
    Ale w sumie masz inaczej niz niektore laski bo one maja pregnyl i od razu inseminacje zeby plemniory juz na jajo czekaly, ale w sumie jesli po zastrzyku moga i 3 dni nie byc jaja.

    BABY JA CHCE TU DWIE KRECHY NA TESCIE A W SUMIE TO 4!!! CZEKAM NOOO!!!!

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja na pękniętych :-P
    I u mnie moze byc podwójnie hehe.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 3 października 2015, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo ja mam nadzieje jak nie dwa to ja chce chociaz jeden nooo!

    Ej GŁOWA MNIE BOLI I KOLANA!! bedzie padac?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 3 października 2015, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale emocje! Dziewczyny, poniedziałek będzie szalony, dajcie czadu! A raczej wszystko będzie jak ta lala. Najpierw ciemniejsza kreska Magdzulli, a za dwa tygodnie dwie krechy Ninqua!

    7v8rikgni12rlaff.png
  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 3 października 2015, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo
    Niunqa dla ciebie fioletowe wirusy
    wirus-opryszczki.jpg

    a dla Magdziulli
    9532.jpg

    Magdziulla, ciri22, AnnaKliwijska lubią tę wiadomość

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 października 2015, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niunqa dajesz, dajesz:)!

    Baronowa wirusik przecudnej urody, już się czuję zarażona. W ogóle tyle "przebywania" z Wami muszę się w końcu zarazić;)

    Jestem kolejny krok bliżej mieszkanka, jak wszystko pójdzie dobrze to pod koniec października będzie już nasze i to na świetnych warunkach:)

    A i tak myślę o jednym.

‹‹ 555 556 557 558 559 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego