PIERWSZE OBJAWY
-
WIADOMOŚĆ
-
dancerina wrote:Ja jestem 5 dzień po owu lekarz potwierdził owu moje sutki są wrażliwe test owulacyjny pozytywny ciążowy negatywny co w na to .??
-
W poniedziałek dowiedziałam się, że najprawdopodobniej jestem w ciąży, najprawdopodobniej ponieważ opieram się na
1. braku @
2. testach pozytywnych.
Moje objawy ciąży.
Tak naprawdę to nie wiem kiedy miałam owulację, ostatnia @ 22 października.
W zeszłą sobotę odczuwałam potworne zmęczenie (tak też miałam w pierwszej ciąży).
Zgaga, nawet po wypiciu wody, była biegunka, okropne bóle macicy jak na okres....a nawet gorsze.
I nic poza tym.
W pierwszej ciąży miałam identycznie (nie pamiętam zgagi bo wtedy w ogóle by mi do głowy nie przyszło, że jestem w ciąży), tj. bóle jak na @ i bóle pierwsi (teraz bez bóli piersi).
Teraz też miałam jakby mdłości, uczucie "ciężkiego żołądka".
Zaznaczam, teraz piersi nie dają żadnych oznak ciąży, w zeszłą sobotę (jeszcze przed testem) podczas mycie wydały mi się inne, jakby lekko spuchnięte, ale teraz bez zmian.
W poniedziałek test wieczorny, dwie tłuste krechy.
Staraliśmy się o dziecko od grudnia zeszłego roku, rodziłam w sierpniu zeszłego roku, w kwietniu zrobiłam badania, wyszła silna niedoczynność, do sierpnia żyłam ciążą, testowałam, miałam nadzieję, zupełnie odpuściłam temat, pogodziłam się z tym, że będzie jedno dziecko - nawet zaczęłam widzieć coraz więcej plusów tego faktu. Żeby było zabawniej 21 października wróciłam do pracy, gdzie bardzo mimo obaw mi się spodobało.
Ba! Zaczęliśmy sprzedawać rzeczy po synu....
Odkąd zaczęłam leczenie minęło ciut ponad pół roku.
W zasadzie po raz pierwszy nie świrowałam z testem i poczekałam do terminu @.
http://naforum.zapodaj.net/560860533f90.jpg.htmlWiadomość wyedytowana przez autora: 28 listopada 2014, 18:35
menka, klara_bella lubią tę wiadomość
-