Forum W oczekiwaniu na testowanie PIERWSZE OBJAWY
Odpowiedz

PIERWSZE OBJAWY

Oceń ten wątek:
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola_aa wrote:
    Hej :) u Ciebie widzę że piękny wykres :) ładnie ładnie :) u mnie ciągle cisza..... zawsze przed @ bolał mnie brzuch już z 5 dni wcześniej nawet 6 teraz mam dostać w pon i cisza. Mam nadzieję że mi się nie spóźni bo musi być punktualnie w tym mcu. Zawsze mam 11 d fl.
    A czemu musi byc punktualnie?... Aj tam z moim wykres, juz cierpliwosc tracee

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 345

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    A czemu musi byc punktualnie?... Aj tam z moim wykres, juz cierpliwosc tracee
    Lecimy do Polski 30 lioca i 1 sierpnia mamy wizytę w klinice w sprseie IUI i muszę być na początku cyklu.

    Melevis lubi tę wiadomość

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola_aa wrote:
    Lecimy do Polski 30 lioca i 1 sierpnia mamy wizytę w klinice w sprseie IUI i muszę być na początku cyklu.
    A no tak...ale jakbys tak zaciazyla teraz to chyba by sie nic nie stalo ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 345

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A pewnie że nie :p ale w cuda nie wierzę :/ jeśli dobrze spr szyjkę to jest już nisko :/ czyli pewno będzie na paru dniach.

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karola_aa wrote:
    A pewnie że nie :p ale w cuda nie wierzę :/ jeśli dobrze spr szyjkę to jest już nisko :/ czyli pewno będzie na paru dniach.
    Szyjka nic nie znaczy...ja mialam wysoko miesiac temu..dzien pozniej przyszla @ juz w szyjke ta ja wogole nie wierze :-(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 czerwca 2014, 17:15

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 345

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Szyjka nic nie znaczy...ja mialam wysoko miesiac temu..dzien pozniej przyszla @ juz w szyjke ta ja wogole nie wierze :-(
    Ja ogólnie nie grzebie w podwoziu ale dzisiaj coś mnie skusiło. No ale czas czekania przede mną. Może jednak się nie pojawi małpa.
    A czemu nie masz sił do swojego wykresu ? Przecież jest ładny :)

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • nika78 Debiutantka
    Postów: 6 2

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Cykle mam regularne co 29-31 dni a do tej pory ( 35 d) niemam @ , wczoraj test negatywny ...mam uderzenia gorąca ,dziwny sluz i wieczorem piczenie w piersiach. Sama nie wiem czy to mozliwe ze jetem w ciazy, poniewaz w tym miesiacu jak nigdy nic nie zapisywałam i niewiem kiedy co było .......jutro rano zrobie kolejny a czy to mozliwe ze po terminie @ wychodzi negatywny test ....jak moze byc ciąża?

  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 345

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czasem tak się zdarza. Powinnaś zrobić betę. Będzie bardziej wiarygodna.

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam witam...jak zyjemy?

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ale mi się pięknie szyjka rozpulchniła,mam nadzieję że to ze względu na ciążę, a nie zbliżającą się @. :)

  • zabka11 Autorytet
    Postów: 2350 5100

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie oczekiwanie na @@@ od wczoraj.......

    3i499vvjdikb2il4.png
    iv09j48argrcm17t.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może wcale nie przyjdzie? ;)

  • zabka11 Autorytet
    Postów: 2350 5100

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakos w to nie wierze....to czemu test o czulosci 10 mi wyszedl wczoraj negatywny? jesli wierzyc moim wyliczeniom, to owulacja była ok.14 czerwca, osttanie przytulanmki byly 15.06, wiec nawet jesli owulka byla po 15.06 to przeciez do dzis juz cos z testów powinno wyjsc, prawda? ile trwa wedrówka jajeczka i zagniezdzanie maksymalniee?

    3i499vvjdikb2il4.png
    iv09j48argrcm17t.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tymi owulacjami i testami nigdy nic nie wiadomo. :) Wędrówka i zagnieżdżenie to chyba max 10 dni, jednak nie jestem pewna.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca 2014, 13:25

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MalaCzarna wrote:
    Dziewczyny ale mi się pięknie szyjka rozpulchniła,mam nadzieję że to ze względu na ciążę, a nie zbliżającą się @. :)
    MalaCzarna gratuluje oby to na Fasoleczke, czekam i zaciskam, dawaj znac jak zatestujesz :-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zabka11 wrote:
    jakos w to nie wierze....to czemu test o czulosci 10 mi wyszedl wczoraj negatywny? jesli wierzyc moim wyliczeniom, to owulacja była ok.14 czerwca, osttanie przytulanmki byly 15.06, wiec nawet jesli owulka byla po 15.06 to przeciez do dzis juz cos z testów powinno wyjsc, prawda? ile trwa wedrówka jajeczka i zagniezdzanie maksymalniee?
    Czasami testy wychodza pozytywne dopiero po tygodniu od @ ...wiec dopoki nie ma @ to tylko sie cieszyc :-)jezeli temp ci spadnie jeszcze nizej jutro to prawdopodobnie niestety nadchodzi :-(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca 2014, 21:16

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Meg833 Znajoma
    Postów: 17 3

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i u mnie klops :/

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 29 czerwca 2014, 07:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meg833 wrote:
    No i u mnie klops :/
    @ przyszla? Moja tempka poszla w dol wiec chyba nic z tego :-(

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Meg833 Znajoma
    Postów: 17 3

    Wysłany: 29 czerwca 2014, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    @ przyszla? Moja tempka poszla w dol wiec chyba nic z tego :-(

    Przyszła :/

  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 345

    Wysłany: 29 czerwca 2014, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    @ przyszla? Moja tempka poszla w dol wiec chyba nic z tego :-(
    Jednodniowy spadek nie znacze że się nie udało :p a może to zagnieżdżenie ;)
    U mnie już spada :(

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
‹‹ 40 41 42 43 44 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą aplikacji OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego