Forum W oczekiwaniu na testowanie Sierpniowe staraczki :D
Odpowiedz

Sierpniowe staraczki :D

Oceń ten wątek:
  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj wykres temp jest bardzo dziwny.. wydaje mi sie ze wczoraj moglam miec owu - obserwacja sluzu i klucie w jajniku - a temperatury świrują. Dzisiaj mam gina to zweryfikuje co tam sie zadziało.
    Kupilam nowy termometr i boje sie ze to on jest do bani... Jak mierze temp jeden raz po drugim to sa duze roznice temperatur, np o 0.05 nizsza... macie tez tak? Poza tym jakos za szybko mierzy ta temp i nie weim czy dobrze bada ją. chyba wroce do starego termometru....

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Madlene88, koniecznie rób bete! Jak to inny test, to nie sugeruj sie czy jest bledszy czy nie. trzymam kciuki!
    Moze popros zebys mogla telefonicznie zapytac o wynik, ze bardzo ci zalezy i zadzwonisz i podasz jakies uzgodnione haslo :)
    Byłam właśnie przed pracą na becie,wynik mogę sprawdzić online,powinien być wieczorem lub jutro rano,zobaczymy co pokaże,boję się bardziej niż bałam się przed matura i własnym ślubem.A najbardziej boję się że jutro wredna @przyjdzie.Okropnie boję się igieł ale dla kropka mogę to robić co godzinę jeżeli będzie trzeba.Dziekuje za wsparcie które jest bardzo potrzebne.

    ckai9n73kv974yz0.png
  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 08:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Moj wykres temp jest bardzo dziwny.. wydaje mi sie ze wczoraj moglam miec owu - obserwacja sluzu i klucie w jajniku - a temperatury świrują. Dzisiaj mam gina to zweryfikuje co tam sie zadziało.
    Kupilam nowy termometr i boje sie ze to on jest do bani... Jak mierze temp jeden raz po drugim to sa duze roznice temperatur, np o 0.05 nizsza... macie tez tak? Poza tym jakos za szybko mierzy ta temp i nie weim czy dobrze bada ją. chyba wroce do starego termometru....
    A jakiej firmy masz termometr? U mnie półki co się sprawdzał firmy kardioline.a może baterie spróbuj zmienić kiedyś mój tak szalał przez słabe.

    ckai9n73kv974yz0.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madlene88 wrote:
    A jakiej firmy masz termometr? U mnie półki co się sprawdzał firmy kardioline.a może baterie spróbuj zmienić kiedyś mój tak szalał przez słabe.
    hmm... kupilam dopiero co nowy wlasnie.. ale moze rzeczywiscie przelezal na polce i baterie trzeba wymienic?...
    Firmy nie pamietam.. No nic to, gina mam dzisiaj to zobaczy co tam sie dzieje w srodku.

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    hmm... kupilam dopiero co nowy wlasnie.. ale moze rzeczywiscie przelezal na polce i baterie trzeba wymienic?...
    Firmy nie pamietam.. No nic to, gina mam dzisiaj to zobaczy co tam sie dzieje w srodku.
    Super,zrobi monitoring i zobaczysz na czym stoisz.

    ckai9n73kv974yz0.png
  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja zglupialam,jak wcześniej pisałam zrobiłam z porannego moczu test-wyszedl słabo(amil)wracając z bety wstąpiłam do apteki po Bobo testy plytkowy które ostatnio robiłam i wychodzily z mocniejsza kreska.Testy kupiłam by zrobić jutro z rana,oczywiście mnie poniosło i zrobiłam teraz w pracy,czyli z 2go sikacza.oto ten wynik pojawił się na teście,więc nabrałam jeszcze nadzieji
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/c9e958e4e2ab.jpg
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/79f8bad97179.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 sierpnia 2016, 09:28

    ckai9n73kv974yz0.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madlene88 wrote:
    Dziewczyny ja zglupialam,jak wcześniej pisałam zrobiłam z porannego moczu test-wyszedl słabo(amil)wracając z bety wstąpiłam do apteki po Bobo testy plytkowy które ostatnio robiłam i wychodzily z mocniejsza kreska.Testy kupiłam by zrobić jutro z rana,oczywiście mnie poniosło i zrobiłam teraz w pracy,czyli z 2go sikacza.oto ten wynik pojawił się na teście,więc nabrałam jeszcze nadzieji
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/c9e958e4e2ab.jpg
    no cudne krechy!! nie że jest nadzieja, to jest PEWNE! :) super! gratulacje! :)

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    no cudne krechy!! nie że jest nadzieja, to jest PEWNE! :) super! gratulacje! :)
    Termin @ jes jutro więc zobaczymy wiesz jak jest...

    ckai9n73kv974yz0.png
  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mówiłam idź na betę dziś lub jutro będziesz miała pewność :)

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zieziulka wrote:
    Mówiłam idź na betę dziś lub jutro będziesz miała pewność :)
    Skarbusiu i byłam na becie rano dzięki tobie bo mnie namówiłas.Wyniki będą dziś online wieczorem lub jutro rano.takze zobaczymy co będzie.

    ckai9n73kv974yz0.png
  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przy takiej kresce beta będzie wysoka :)

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zieziulka wrote:
    Przy takiej kresce beta będzie wysoka :)
    Oby przyrost był ok,jeżeli będzie ok i nie dostanę okresu to kiedy mogę sprawdzić to u ginekologa?

    ckai9n73kv974yz0.png
  • madziura12 Przyjaciółka
    Postów: 81 56

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No pięka krecha!

    madlene88 lubi tę wiadomość

    Starania od 05.2016
    10.11.2016 ciąża biochemiczna
    4 IUI - nieudane :(
    2021 powrót po przerwie
    29.03 stymulacja do IVF
  • lis87 Autorytet
    Postów: 848 975

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamy serduszko!!!

    Zieziulka, i-feel-you, innamorata88, panan12, Kejsi1988, 91Ewela09, bertha, Misiaimis lubią tę wiadomość

    atdc2n0anx2cx72s.png
  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lis87 wrote:
    Mamy serduszko!!!
    Super!!!! Tak się cieszę.Czekalam na wiadomość!!!Dobra wiadomość.Rosnijcie zdrowo.Kiedy was wypisują?

    ckai9n73kv974yz0.png
  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lis87 wrote:
    Mamy serduszko!!!


    Super bardzo się cieszę! ! Oby teraz spokojnie do końca.

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • lis87 Autorytet
    Postów: 848 975

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Siedzimy chyba do jutra, ale nie wiem czy nie zostaniemy jeszcze na obserwacji. Po wyjściu dostaje od razu zwolnienie i raczej bedzie ono juz do końca ciazy. Tryb oszczędzania trzeba włączyć i dużo leżenia. Powiem Wam, ze nie wierze. Tydzień temu jak jechałam do szpitala z tym krwotokiem to byłam pewna, ze to koniec. A tu tydzień pozniej usłyszałam piękne serduszko i moja mała kruszynkę. Jestem w szoku, jak juz to przetrwał to wierze, ze bedzie u mamusi do końca. Dziękuje, ze byłyście ze mną w tym czasie.

    madlene88, Arwi lubią tę wiadomość

    atdc2n0anx2cx72s.png
  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lis87 wrote:
    Siedzimy chyba do jutra, ale nie wiem czy nie zostaniemy jeszcze na obserwacji. Po wyjściu dostaje od razu zwolnienie i raczej bedzie ono juz do końca ciazy. Tryb oszczędzania trzeba włączyć i dużo leżenia. Powiem Wam, ze nie wierze. Tydzień temu jak jechałam do szpitala z tym krwotokiem to byłam pewna, ze to koniec. A tu tydzień pozniej usłyszałam piękne serduszko i moja mała kruszynkę. Jestem w szoku, jak juz to przetrwał to wierze, ze bedzie u mamusi do końca. Dziękuje, ze byłyście ze mną w tym czasie.
    To super w domku będziesz się czuła komfortowo.Obiecaj Odpoczynek!I sie odzywaj w wolnym czasie.Tak prawda jest ze jak kropek przetrwał to,to i przetrwa wszystko!

    ckai9n73kv974yz0.png
  • madlene88 Autorytet
    Postów: 1663 781

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny wynik bety to 130.10 normalnie się cieszę !!!!

    lis87, Zieziulka, bertha lubią tę wiadomość

    ckai9n73kv974yz0.png
  • Kejsi1988 Ekspertka
    Postów: 180 124

    Wysłany: 18 sierpnia 2016, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madlene88 wrote:
    Dziewczyny wynik bety to 130.10 normalnie się cieszę !!!!


    Gratuluję pięknego wyniku :)

‹‹ 66 67 68 69 70 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?

Problem z odpowiednim nawilżeniem pochwy dotyczy bardzo dużej liczby kobiet. Najczęściej problemy występują w okresie okołomenopauzalnym, ale z różnych przyczyn mogą pojawiać się na każdym etapie życia kobiety. Suchość pochwy może znacząco obniżać jakość życia seksualnego, z powodu bólu i dyskomfortu odczuwanego podczas zbliżeń... Skąd się bierze suchość pochwy? Jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego