Forum W oczekiwaniu na testowanie Świąteczne testowanie (grudzień)
Odpowiedz

Świąteczne testowanie (grudzień)

Oceń ten wątek:
  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Moj bierze Profertil. Bez recepty, kupuje w aptece online.

    Kuzwa, dlaczego moja temp nie odbija wyzej???... zawsze po owu ma 36,8, 36,9, 37, a teraz jak bylo IUI to ledwo co wzrosła....
    dzisiaj spalam jakas poodkrywana i zmarzlam w nocy, wiec moze to dlatego, bo zmierzylam doslownie 10min wczesniej jak bylam taka zmarznieta i bylo 36,6! a po przykryciu i 10 minutach 36,74. moze by byla wyzej gdybym normalnie przykryta byla w nocy.... :(

    Bertha nic się nie przejmuj, temperatura może odbić nawet 3 dni po owulacji. Wiesz, że wszystko ma wpływ na jej poziom, więc może faktycznie po prostu wymarzłaś w nocy. Ja bym wpisała to wyższą:)

    A profertil zaczęliście brać na własną rękę czy lekarz zalecił?

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A może by... wrote:
    Cześć dziewczyny, ja dziś smutna bo temperatura dokładnie jak w poprzednim cyklu w dół... :( dziś odnotowane 36.88 więc myślę że pozostaje mi tylko czekać na jutrzejszą @ :(

    Dopóki nie ma @ nic straconego, mimo wszystko temperatura nadal utrzymuje Ci się na wysokim poziomie. Nie poddawaj się, trzeba być dobrej myśli:) do 12 dpo może być to równie dobrze spadek implantacyjny.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2016, 08:05

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Suri znam to ucxucie, ja niby tez sie nie nastawiam ale jak zawsze gdy @przyjdzie pojawia sie lzy.... ale damy rade :)

    suri2016 lubi tę wiadomość

  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    suri2016 wrote:
    Bertha nic się nie przejmuj, temperatura może odbić nawet 3 dni po owulacji. Wiesz, że wszystko ma wpływ na jej poziom, więc może faktycznie po prostu wymarzłaś w nocy. Ja bym wpisała to wyższą:)

    A profertil zaczęliście brać na własną rękę czy lekarz zalecił?
    Wpisalam wyzsza oczywiscie :) Ale to wciaz jest ledwo widoczna roznica... :( a dzisiaj jest wlasnie 3dpo, wiec juz powinna odbic porzadnie, a tu dupa.. ech, chyba nie bedzie sukcesu z tym IUI...

    Po zlych wynikach nasienia sama kupilam M jakies witaminki, chyba FertilMan wtedy, a potem moj gin mi zasugerowal, ze Profertil sa dobre i nastepne juz te kupilismy.

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Wpisalam wyzsza oczywiscie :) Ale to wciaz jest ledwo widoczna roznica... :( a dzisiaj jest wlasnie 3dpo, wiec juz powinna odbic porzadnie, a tu dupa.. ech, chyba nie bedzie sukcesu z tym IUI...

    Po zlych wynikach nasienia sama kupilam M jakies witaminki, chyba FertilMan wtedy, a potem moj gin mi zasugerowal, ze Profertil sa dobre i nastepne juz te kupilismy.

    Wiem, jak jest...:/ też czekam na choćby najmniejszy wzrost temperatury, codziennie ze strachem spoglądam na termometr...pocieszam się tylko, że nawet ginekolodzy twierdzą, że niestety nie jest to miarodajna metoda.

    Ja w takim razie jak tylko dostanę @ to zamówię M. profertil, wolałabym żeby zaczął brać już teraz, ale łudzę się, że może jednak się uda w tym cyklu, a wtedy szkoda kasy na tabletki na nasienie.

    bertha lubi tę wiadomość

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Faza nizszych temp konczy sie temp 36.67, a teraz mam 36.7, 36.75, 36.74... no marnosc nad marnosciami, nie ma skoku o 0.2.... nawet o 0.1 nie ma skoku!

    moze jutro odbije...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2016, 08:15

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Ewcia88 Ekspertka
    Postów: 254 96

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bertha nie podpowiem nic bo nie znam się KOMPLETNIE i ŚWIADOMIE na tych wykresach. Powtarzam do znudzenia - dziewczyny nie mierzcie temperatury. Jak mamy być w ciąży to będziemy. Żaden wykres tego nie zmieni, a człowiek tylko fisia może dostać. Będzie dobrze :).

    1 cykl starań

    16.09.2019 Filipek 💙
    (16 cykli starań w tym 1 ciąża biohemiczna)
  • A może by... Autorytet
    Postów: 1101 781

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak spojrzałam na swój stary cykl i tam miałam 36.7 a nie jak dziś 36.88 ale zaczynam szykować się na najgorsze... :( może też coś u mojego jest nie tak? Skoro jajo było po monitoringu przytulanki w dobrym czasie chociaż niestety nie idealnym.. gdzie robi się nasieniogram? Jak to wygląda?

    50c1a0bd9a.png
    34bw43r83m4ak79s.png
  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6598 9558

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha - a może Ty po prostu masz takie niższe temperatury?? U mnie też właśnie ciężko było po owu z wyższymi temp. Inne dziewczyny mają coś koło 37 st. a u mnie to już 36,8 to sukces. Dopiero teraz przed poronieniem miałam w okolicach 37.
    Nie przejmuj się, pewnie będzie wszystko dobrze :)

    A wiecie dziewczyny co mój mąż stosuje?? Orzechy włoskie :) Twierdzi, że pobudzają jego już i tak wysokie libido :P I że dzięki nim jego plemniczki będą super ekstra ;)

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaczorka wrote:
    bertha - a może Ty po prostu masz takie niższe temperatury?? U mnie też właśnie ciężko było po owu z wyższymi temp. Inne dziewczyny mają coś koło 37 st. a u mnie to już 36,8 to sukces. Dopiero teraz przed poronieniem miałam w okolicach 37.
    Nie przejmuj się, pewnie będzie wszystko dobrze :)

    A wiecie dziewczyny co mój mąż stosuje?? Orzechy włoskie :) Twierdzi, że pobudzają jego już i tak wysokie libido :P I że dzięki nim jego plemniczki będą super ekstra ;)
    Wlasnie mam wyzsze, zwykle w 2dpo to mam juz 36,9, czesto potem 37 sie dlugo utrzymuje... :(
    Jedyne co, to moze te temp przed owu moze byly zawyzone jakos, bo wydawalo nam sie z ginem że ze 4 dni wczesniej mogl peknac jakis zagubiony pecherzyk - ja po objawach, a gin na usg juz po widzial duzo plynu w zatoce douglasa.
    Ale tak czy siak, zwykle po owu mam wyzsze te temperatury. no nic juz nie zmienie, a stresem tylko pogorsze... nadzieja na jutrzejsza temp mi pozostaje.

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bertha kochana xobacz na moj wykres ja jestem zimnokrwista dzis odbilo na 36,63 i to jest dla mnie szok :p wiec na spokojnie :)

    bertha lubi tę wiadomość

  • Ewcia88 Ekspertka
    Postów: 254 96

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kto dziś rano testował? Klara Wysocka? :D Dziewczyny pochwalcie się, niech ta @ będzie dla mnie przyjemniejsza z Waszymi pozytywami :)

    1 cykl starań

    16.09.2019 Filipek 💙
    (16 cykli starań w tym 1 ciąża biohemiczna)
  • beatka_c Przyjaciółka
    Postów: 144 48

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry dziewczyny,

    U mnie w końcu OF zaznaczył owulację i w sumie by się to zgadzało chociaż bardziej stawiam na niedzielę, lepiej by mi to pasowało jeśli chodzi o przytulanki, ale jak ma coś być to będzie :)

    35l, starania o pierwszego bobaska, niedrożny lewy jajowodów,makroprolaktemia, niedoczynność tarczycy, laparohisteroskopia-wszystko ok
  • A może by... Autorytet
    Postów: 1101 781

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się pocieszam, że jeśli w ten weekend dopadnie mnie @ to owu w następnym cyklu będzie w weekend:) mąż wtedy z wyra się nie wydostanie :) szukam optymistycznych aspektów własnej sytuacji.. :(

    Ewcia88 lubi tę wiadomość

    50c1a0bd9a.png
    34bw43r83m4ak79s.png
  • Ewcia88 Ekspertka
    Postów: 254 96

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A może by...trzymam kciuki i czekam na Twój wynik testu :)

    1 cykl starań

    16.09.2019 Filipek 💙
    (16 cykli starań w tym 1 ciąża biohemiczna)
  • beatka_c Przyjaciółka
    Postów: 144 48

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Proszę o przepisanie mnie na testowanie na 15/12, tak jak wyznaczył to OF, chociaż wiem że jeśli @ ma się pojawić to na pewno wcześniej.

    Agniechaaa czy mogłabyś mi udostępnić swój wykres, ciekawa jestem :)

    35l, starania o pierwszego bobaska, niedrożny lewy jajowodów,makroprolaktemia, niedoczynność tarczycy, laparohisteroskopia-wszystko ok
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmmm, tem u mnie w gore a organizm zaczyna sugerowac, ze @ coraz blizej. Zawsze przed @ rwie mnie rwa kulszowa po lewej stronie i wlasnie zaczyna :p trzeba sie bylo urodzic jako facet :D ich organizmy sa prostsze :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    beatka_c wrote:
    Proszę o przepisanie mnie na testowanie na 15/12, tak jak wyznaczył to OF, chociaż wiem że jeśli @ ma się pojawić to na pewno wcześniej.

    Agniechaaa czy mogłabyś mi udostępnić swój wykres, ciekawa jestem :)


    Sprobuj jeszcze raz bo ja mam udostepniony :)

  • beatka_c Przyjaciółka
    Postów: 144 48

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Sprobuj jeszcze raz bo ja mam udostepniony :)
    No nie wiem coś jest u mnie nie tak, u wszystkich dziewczyn widzę wykresy, u Ciebie widzę wykres pod wpisem ale nie mogę w niego wejść hmm

    35l, starania o pierwszego bobaska, niedrożny lewy jajowodów,makroprolaktemia, niedoczynność tarczycy, laparohisteroskopia-wszystko ok
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziwne :/

    Kobitki a Wy mozecie wejsc w moj wykres????

‹‹ 108 109 110 111 112 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ