Forum W oczekiwaniu na testowanie Testujemy na koniec stycznia :)
Odpowiedz

Testujemy na koniec stycznia :)

Oceń ten wątek:
  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie tak sie czuje teraz.. Jedna wielka niewiadoma. Tak se mysle ze skoro najpierw wyszla dosc wyrazna a pozniej zbladla to moze byl to pozytyw (+-) ale temperatura nie poszla wysoko i piersi nie bola jak zawsze... Obiecuje sobie ze nie bede sie zadreczac :D Co bedzie to bedzie ;)

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zrobilam test z trzeciego siusniecia z rana.. Chyba znowu gnam ryby po piachu :D Jeszcze nie bylo owulacji zbliza sie...

    http://naforum.zapodaj.net/images/7e3bbd20e8d9.jpg

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • cocosowa Autorytet
    Postów: 614 149

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dołączam do Was dziewczyny. testuje na koniec stycznia mimo że cykl zaczął się 14 grudnia :/ niestety taka chyba moja uroda:/. Życzę Wam zieloności ;)

    Starania od 06.2014
    Walka z męskim problemem:( (Terato-Asthenozoospermia ) Z 0 do 1% prawidłowych plemników
    28.07.2015 *11tc
  • cocosowa Autorytet
    Postów: 614 149

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jeszcze dodam coś do wątków wyżej dotyczących testów owulacyjnych. Robiłam testy owulacyjne długo. A podczas monitoringu cyklu okazało się że wtedy kiedy testy owulacyjne wychodziły mi najciemniejsze to owulacji nie było. A kiedy były mega blade owulacja była...Co ciekawsze, owulacje miałam kiedy szyjka macicy była bardzo nisko i twarda...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2015, 13:45

    Starania od 06.2014
    Walka z męskim problemem:( (Terato-Asthenozoospermia ) Z 0 do 1% prawidłowych plemników
    28.07.2015 *11tc
  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale my kobiety jestesmy skomplikowane :D Nigdy nic nie wiadomo... Bynajmniej u mnie... Pozostalo czekac ;) cocosowa zycze owocnego cyklu :)

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • Anel Autorytet
    Postów: 555 316

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z zasady test owulacyjny jest pozytywny kiedy obie kreski są tak samo ciemne lub ta w polu kontrolnym nawet ciemniejsza. Twoje zaczynają z dnia na dzień ciemnieć. Według tego testu owulacja się zbliża, ale przynajmniej na tym zdjęciu jeszcze żaden wynik nie jest pozytywny jak na moje oko. Ja jak miałam taki jak Ty ten ostatni to 2 dni pozniej już obie kreski były mocno ciemne.I wg ulotki nie powinno się robić testu z rana tylko w godzinach popołudniowych (odwrotnie do ciążowego). To tyle z teorii wyczytanej w ulotce :-), a w praktyce to test owulacyjny pokaże, że organizm przygotowuje się do owulki, ale czy ona będzie czy nie to już inna para kaloszy.Ja w tym cyklu gdy zaszłam w ciąże i miałam potwierdzoną owu u ginekologa to w ten dzień gdy powiedział ze bedzie pekac pecharzyk zrobilam test owu i byly naprawde ciemne obie kreski.

    Lenka 19.07.2004, 14.10.2014 [**] (21TC), 26.05.2015 [*] (10TC)
    28.10.2015 1 IUI :-)
    <a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbdf.lilypie.com/cuhfp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" /></a>
  • Anel Autorytet
    Postów: 555 316

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie w kontrolnym tylko w testowym :-)

    Lenka 19.07.2004, 14.10.2014 [**] (21TC), 26.05.2015 [*] (10TC)
    28.10.2015 1 IUI :-)
    <a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbdf.lilypie.com/cuhfp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" /></a>
  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Anel :) zrobie jeszcze wieczorem zobaczymy co tego wyjdzie. Moze nadejdzie niedlugo musze byc cierpliwa ;)

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • Anel Autorytet
    Postów: 555 316

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :-) bycie cierpliwą to najgorszy stan jaki ostatnio mi towarzyszy. ciagle to sobie powtarzam:bądź cierpliwa, ale jak to zrobić jak test ciążowy zachęcająco patrzy na mnie z szuflady? :-) W środę spróbuję... ale już mnie cykor łapie :-)

    Lenka 19.07.2004, 14.10.2014 [**] (21TC), 26.05.2015 [*] (10TC)
    28.10.2015 1 IUI :-)
    <a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbdf.lilypie.com/cuhfp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" /></a>
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anel wrote:
    :-) bycie cierpliwą to najgorszy stan jaki ostatnio mi towarzyszy. ciagle to sobie powtarzam:bądź cierpliwa, ale jak to zrobić jak test ciążowy zachęcająco patrzy na mnie z szuflady? :-) W środę spróbuję... ale już mnie cykor łapie :-)

    Ja nie mam testów w domu- żeby zrobić muszę udać się do apteki :P Ale chyba nawet nie chce widzieć.

  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :D bedzie dobrze kochana!! U mnie z cierpliwoscia tez nie za lekko... Chcialabym juz teraz ale tak sie nie da. Czekac, czekac nam pozostalo. W glebi duszy czuje ze jeszcze teraz nie uda mi sie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2015, 14:45

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • Anel Autorytet
    Postów: 555 316

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety ja czuję to samo, ale wiem, że strach przeze mnie przemawia. Trudno, jak nie wyjdzie to będziemy się głowić w lutym - kiedyś musi się udać!

    Lenka 19.07.2004, 14.10.2014 [**] (21TC), 26.05.2015 [*] (10TC)
    28.10.2015 1 IUI :-)
    <a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbdf.lilypie.com/cuhfp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" /></a>
  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokladnie kiedys nam sie uda!!! <3 Mocno wierze ;)

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zauwazylam u siebie duzooo rozciagliwego sluzu, no poprostu az sam sie zucil w oczy :D Cieszy mnie to , a z drugiej strony jednak nie ze wzgledu na infekcje :( :(

  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana nie przejmuj sie ta infekcja. Widzisz jaka grzeczna owulacja poczekala az bedziesz w domku gotowa do serduszkowania :D Nie wydaje mi sie zeby sluz byl spowodowany infekcja ;) Takze do dziela!! Mnie dzis pobolewaja lekko jajniki moze to ona??? I w krzyzu ciagnie od rana..

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • Anel Autorytet
    Postów: 555 316

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jaka infekcja Ciebie męczy?

    Lenka 19.07.2004, 14.10.2014 [**] (21TC), 26.05.2015 [*] (10TC)
    28.10.2015 1 IUI :-)
    <a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbdf.lilypie.com/cuhfp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" /></a>
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny!!
    Dzis zrobilam test 30dc i wyszedl ujemny ale zrobilam go przyznam sie 3 dni przed terminem @. Od razu of course zwatpilam ALE przeciez jestem przed @ i mogl wyjsc falszywie negatywny prawda?

    Pare dni juz mam bole - jak na miesiaczke, ostatnio bylam przekowana ze zaraz dostane okres a jednak sie uspokoilo. Kluje mnie dosc mocno prawy jajnik. Myslicie ze te bole moga byc zwiazane z ewentualnym zaplodnieniem??

    Cholera, nadzieja faktycznie umiera ostatnia!

    Dziewczynki doradzcie mi czy to ma jakikolwiek sens ok?

  • Mania1718 Autorytet
    Postów: 1659 2577

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katarzyna Przy zapaleniu grzybicznym pochwy zwykle upławom towarzyszy pieczenie i uporczywy świąd, czasem też uczucie suchości w pochwie. Uplawy maja biala grutkowata konsystencje tak wiec mysle ze masz sluz jaknajbardziej plodny. :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 stycznia 2015, 19:54

    bhyw3e5eod46r94d.png[/link]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mania myslisz ze moge z tym serduszkowac ? Nie ze sie moj D. zarazi :/
    Ale by bylo gdybysmy miala owu w ten sam dzien =) I w ten sam dzien pozytywny test ciazowy :D:D
    Anel mysle ze jakas grzybicza infekcja, piecze swedzi.. juz cos na to zarzylam, dzisiaj juz lepiej. Ale jednak boje sie serduszkowac.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 stycznia 2015, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez mysle ze plodny, jednak troche sie boje, bo wczoraj jeszcze pieklo i swedzialo :/ :/

‹‹ 7 8 9 10 11 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego