Forum W oczekiwaniu na testowanie Wiosenne testowanie, MARZEC 2017
Odpowiedz

Wiosenne testowanie, MARZEC 2017

Oceń ten wątek:
  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 27 lutego 2017, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CzeresniowaMama wrote:
    Noo pięknie jest ! Tez prawie wróciłam z Młodą. Odrazu dziecko spokojnoejsze jal może sie wybiegać ;))

    \

    oj tak, w życiu nie widziałam takiego banana na jej twarzy jak dzisiaj, cały dzień na dworze i dziecko już zupełnie inaczej się zachowuje, a zasnęła w 10 min, a tak to zawsze ponad godzinna bitwa by ja uśpić. Mega zadowolona jestem z dnia, było pięknie pod każdym względem.

    Flowwer lubi tę wiadomość

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8480 7883

    Wysłany: 27 lutego 2017, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak Wam mija wieczór dziewczyny? :)

    Marzec już za pasem, wkrótce zaczną się emocje z testowaniem.
    U mnie już chyba po owu, więc zaczyna się odliczanie. Póki co zaczynam odczuwać skutki brania metforminy, a myślałam, że mnie ominą ;)

    kaha, Flowwer lubią tę wiadomość

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lutego 2017, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    summer86 wrote:
    Jak Wam mija wieczór dziewczyny? :)

    Marzec już za pasem, wkrótce zaczną się emocje z testowaniem.
    U mnie już chyba po owu, więc zaczyna się odliczanie. Póki co zaczynam odczuwać skutki brania metforminy, a myślałam, że mnie ominą ;)
    Ja chodze ciagle podwnerwowana a to 1 faza cyklu, boje sie pomyslec, co bedzie przed @ :o

  • summer86 Autorytet
    Postów: 8480 7883

    Wysłany: 27 lutego 2017, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaha a coś się dzieje, że jesteś poddenerwowana? Mam nadzieję, że wkrótce nerwy Ci przejdą :)

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 27 lutego 2017, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sobie wzielam kapiel ciepla, bo cos nie moge do was na full dolaczyc dziewczyny...

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lutego 2017, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    summer86 wrote:
    kaha a coś się dzieje, że jesteś poddenerwowana? Mam nadzieję, że wkrótce nerwy Ci przejdą :)
    Wlasnie nic sie nie dzieje, mam juz za soba histerskopie, plamien srodcyklicznych nie ma-chyba, ze stresuje sie faktem, ze moga sie pojawic.. cos w tym chyba jest, bo za kazdym razem jak ide do lazienki to bardzo dokladnie sprawdzam sluz, czy aby nie podbarwiony krwia :/

  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 27 lutego 2017, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie wieczór spokojnie, partner gra w obcego na konsoli, a ja sobie haftuję kartki wielkanocne.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 lutego 2017, 22:33

    kaha, Flowwer, Maja84 lubią tę wiadomość

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lutego 2017, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lady Savage wrote:
    A u mnie wieczór spokojnie, parter gra w obcego na konsoli, a ja sobie haftuję kartki wielkanocne.
    Fajnie! :)
    Coz-mój mąż śpi zmęczony po pracy a ja gapię się bez sensu w tv..

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 27 lutego 2017, 22:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja oglądam "druga szansa "

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 27 lutego 2017, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaha wrote:
    Fajnie! :)
    Coz-mój mąż śpi zmęczony po pracy a ja gapię się bez sensu w tv..

    To tak jak ja xD

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • bertha Autorytet
    Postów: 1565 1035

    Wysłany: 27 lutego 2017, 23:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Bertina kiedy przyjdzie czas na nas ? Też Ci się czas dłuży ?
    Dziś u mnie 13 dc i jajniki zaczynają mnie boleć od wczoraj lecą w kulki i tyle
    Okropnie mi sie dłuży.... ciagle mam nadzieje, ze sie kiedyś uda... z drugiej strony cieżko uwierzyć ze nagle mogłoby sie tak po prostu udać... :( ale musimy dalej walczyć, bo juz zaczynam sie zamieniać w zgorzkniała istotę, wiec potrzebuje pełnej rodziny, zeby to pokonać.

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 27 lutego 2017, 23:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Okropnie mi sie dłuży.... ciagle mam nadzieje, ze sie kiedyś uda... z drugiej strony cieżko uwierzyć ze nagle mogłoby sie tak po prostu udać... :( ale musimy dalej walczyć, bo juz zaczynam sie zamieniać w zgorzkniała istotę, wiec potrzebuje pełnej rodziny, zeby to pokonać.
    Tak to mamy chyba w naturze kobiety ze chcemy tego co jest daleko od nas. Ale o marzenia trzeba walczyć. Mamy pod górkę ale damy radę.

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Octavia_ Przyjaciółka
    Postów: 86 30

    Wysłany: 28 lutego 2017, 00:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Poproszę o dopisanie na 29.03 :)
    Napisze trochę o sobie. To nasz 1 cs tak oficjalnie. Już od kilku miesięcy kochamy się bez zabezpieczeń ale teraz chciałbym zrobić krok dalej i zacząć obserwować swój cykl.
    Trzymam kciuki za każdą z Was.

    ifATp2.png6b9f6f43cb4d3c0d4fc5e412d478e9b0.png
  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 28 lutego 2017, 02:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć kochane. Byłam dziś u nowej gin. Mam nadzieję, że wreszcie znalazłam taką prawdziwą, która się mną zajmie. Spędziłam u niej z 50 min w gabinecie (byłam ostatnią pacjentką, więc powiedziała, że fajnie bo możemy sobie pogadać :) ) i opowiadała mi praktycznie wszystko o zajściu w ciążę (od środka ;) ) Co prawda większość dowiaduję się też od Was ale i tak słuchałam jej z otwartą buzią. Zrobiła usg - największy pęcherzyk ma 15mm (7dc). Powiedziała, że owulacja powinna być pod koniec tego tygodnia. A w przyszłym mogę przyjść bez wizyty między pacjentkami sprawdzić czy pękł. Tylko endo mam jak na razie 3,9mm - powiedziała, że jeszcze malutkie ale żeby się nie martwić bo to dopiero początek cyklu. Zleciła badania z naciskiem tych rozszerzonych na tarczycę, progesteron też mam zbadać, bo podejrzewa, że to moje plamienie mogło być niedomogą ciałka żółtego. Dostałam jakieś saszetki na regulację cykli bo mi skaczą od 22 do 27dni i najważniejsze od niej słowa: proszę się nie stresować, bo stres zabija owulację, spokojnie - zajdziemy w ciążę. Tego mi chyba było trzeba, bo moje nadzieje wracają :) Przepraszam, za tą powieść, ale tak jakoś dostałam znów skrzydeł, że się chciałam z Wami podzielić, bo nawet jak nie jest wszystko w porządku to i tak się cieszę, że trafiłam nareszcie do lekarza, który się mną interesuje i postara się pomóc :)

    Kaczorka, kaha, Lady Savage, beatka_c, Flowwer lubią tę wiadomość

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • summer86 Autorytet
    Postów: 8480 7883

    Wysłany: 28 lutego 2017, 06:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry wszystkim :) dzisiaj zapowiada się kolejny słoneczny dzień. Oby ta wiosenna aura sprzyjała wysypowi fasolek w naszym wątku!

    Maja84, super że trafiłaś na zaangażowanego lekarza. Mam nadzieję, że jej obietnica szybko się spełni! Powodzenia :)

    Oc, witam i powodzenia :)

    Bertha, jak ja doskonale rozumiem to co napisałaś.. mam takie same odczucia. Mam wrażenie, że bez dziecka nie uda mi się już być nigdy szczęśliwą, a z drugiej strony bardzo mocno spadła mi wiara w to, że może nam się naturalnie udać. Po tylu cyklach z owu i trafianiem w termin, powinno już zaskoczyć.

    Octavia_, Maja84 lubią tę wiadomość

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 28 lutego 2017, 06:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Od jutra nasz miesiąc :)

    Karolina90, summer86, Octavia_, Maja84, Aga89, problemik lubią tę wiadomość

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Octavia_ Przyjaciółka
    Postów: 86 30

    Wysłany: 28 lutego 2017, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Każda doczeka się w końcu maluszka. Wierzę w to bardzo mocno. Jedne czekają krócej, inne niestety dłużej. Ale każda w końcu się doczeka :)

    ifATp2.png6b9f6f43cb4d3c0d4fc5e412d478e9b0.png
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2199

    Wysłany: 28 lutego 2017, 07:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless wrote:
    Od jutra nasz miesiąc :)
    Ja juz nie mogę sie doczekać, dla mnie luty trwa cała wieczność. A mnie chyba znow jakies przeziebienie lapie ;(

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3868

    Wysłany: 28 lutego 2017, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczyny:) chyba jeszcze dzisiaj,a najpozniej jutro do Was dołącze. Lutowy cykl narobil mi nadzei,ale nic z tego nie bedzie. To co od jutra wysyp marcowych fasolek?:)

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2199

    Wysłany: 28 lutego 2017, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy co jest? U ciebie miał byz zielony finał.

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
‹‹ 40 41 42 43 44 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego