Forum W oczekiwaniu na testowanie Zabija mnie ciekawość
Odpowiedz

Zabija mnie ciekawość

Oceń ten wątek:
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 21 kwietnia 2019, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicja, bardzo mi przykro :( Teraz są takie święta pełne nadziei, więc i Wy tej nadziei nie traćcie. Wierzę, że niedługo będziecie się cieszyć szczęśliwym rodzicielstwem :*

    alicjaaa_d lubi tę wiadomość

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • werka93 Autorytet
    Postów: 830 243

    Wysłany: 22 kwietnia 2019, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana, strasznie Was życie doświadczyło, ale wierzę, że wszystko dzieje się po coś...
    Chociaż teraz jest Wam na pewno ciężko i nie wyobrażam sobie co przeżywacie...
    Wierzę, że już niedługo uda Wam się ponownie i za jakiś czas będziecie w trójkę...
    Póki co życzę Wam dużo zdrówka, bo to jest najważniejsze, a reszta przyjdzie sama, trzymaj się Alicja :*

    qb3c9vvjanos7puq.png
    ckaidqk3a2bynsca.png
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1432 2051

    Wysłany: 23 kwietnia 2019, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki kochane <3 dobrze Was tu mieć ;*

    Magdoczka, Oleczka94 lubią tę wiadomość

    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 24 kwietnia 2019, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My po chrzcinach. Było tak jak się spodziewałam - mały narobił rabanu na cały kościół :-D Do momentu chrztu spał, obudził się na chrzest i darł się już do końca mszy, na przyjęciu też. A jak wróciliśmy do domu, to grzeczniutki jak aniołek, gaworzył, uśmiechał się :) oj, ma charakterek ten mój syn ;-)

    alicjaaa_d lubi tę wiadomość

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2269 441

    Wysłany: 25 kwietnia 2019, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdoczka wrote:
    My po chrzcinach. Było tak jak się spodziewałam - mały narobił rabanu na cały kościół :-D Do momentu chrztu spał, obudził się na chrzest i darł się już do końca mszy, na przyjęciu też. A jak wróciliśmy do domu, to grzeczniutki jak aniołek, gaworzył, uśmiechał się :) oj, ma charakterek ten mój syn ;-)
    Widocznie woli byc w domku a nie gdzie indziej hehhe!:-)

    Magdoczka lubi tę wiadomość

    10.09.2019 Marcel
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2269 441

    Wysłany: 25 kwietnia 2019, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alicjaaa_d wrote:
    Dzieki kochane <3 dobrze Was tu mieć ;*
    Alicja jak to wyglada teraz u Ciebie z punku medycznego?
    Kiedy mozecie znowu zaczac starania?
    Nie pytam o psychike bo wiem ze jest do dupy i potrzeba czasu!:-(

    10.09.2019 Marcel
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1432 2051

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka mamy teraz 3 miesiace odczekać, aż wszystko się zagoi. Za 3 tyg idę do gin na kontrolę czy się wszystko dobrze zagoilo po zabiegu. Czekam teraz na pierwszą @, niby ma przyjść ok 18 maja, ale różnie to bywa u kazdej kobiety inaczej. Ten cykl po zabiegu jest najczęściej bezowulacyjny więc moze nawet dłużej. W sierpniu zaczynamy starania. Nie bedziemy zwlekać. Kolejna ciąża, mam nadzieję, ze tym razem zdrowa, to chyba jedyne lekarstwo nacnasz ból teraz. Poza tym z moim niskim AMH nie ma co tego odwlekac bo zostanie nam zaraz tylko in vitro. Mam nadzieję , że szybko sie nam uda. Teraz 3 miesiace mamy zamiar zdrowo sie odżywiać, dużo sie ruszać i juz przestac sie zamartwiac, bo to nic dobrego nam nie wniesie do zycia.

    Jest mi caly czas mega ciezko, wczoraj miałam dopiero 1 dzień bez placzu... a tak to codziennie ryczałam:( ale mysle teraz o przyszłości, a mojemu aniolkowi jest na pewno lepiej w niebie. Bylo takie malutkie, nie czulo jeszcze bolu, a jakby przezylo z tymi wadami ktore mialo jego zycie byloby bardzo bolesne i pelne cierpienia...

    Po 8.05 odbieram wyniki amniopunkcji. Zobaczymy czy cos wykażą, co bylo przyczyną.

    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1432 2051

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A Ty Oleczka jak się czujesz?

    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicja, bardzo mądrze piszesz. Wspaniałe jest to, że po tak ciężkich przeżyciach nie straciliście wiary w rodzicielstwo i będziecie próbować dalej. Teraz musi być już dobrze, nie ma innego wyjścia :)

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • werka93 Autorytet
    Postów: 830 243

    Wysłany: 30 kwietnia 2019, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alicjaaa_d wrote:
    Oleczka mamy teraz 3 miesiace odczekać, aż wszystko się zagoi. Za 3 tyg idę do gin na kontrolę czy się wszystko dobrze zagoilo po zabiegu. Czekam teraz na pierwszą @, niby ma przyjść ok 18 maja, ale różnie to bywa u kazdej kobiety inaczej. Ten cykl po zabiegu jest najczęściej bezowulacyjny więc moze nawet dłużej. W sierpniu zaczynamy starania. Nie bedziemy zwlekać. Kolejna ciąża, mam nadzieję, ze tym razem zdrowa, to chyba jedyne lekarstwo nacnasz ból teraz. Poza tym z moim niskim AMH nie ma co tego odwlekac bo zostanie nam zaraz tylko in vitro. Mam nadzieję , że szybko sie nam uda. Teraz 3 miesiace mamy zamiar zdrowo sie odżywiać, dużo sie ruszać i juz przestac sie zamartwiac, bo to nic dobrego nam nie wniesie do zycia.

    Jest mi caly czas mega ciezko, wczoraj miałam dopiero 1 dzień bez placzu... a tak to codziennie ryczałam:( ale mysle teraz o przyszłości, a mojemu aniolkowi jest na pewno lepiej w niebie. Bylo takie malutkie, nie czulo jeszcze bolu, a jakby przezylo z tymi wadami ktore mialo jego zycie byloby bardzo bolesne i pelne cierpienia...

    Po 8.05 odbieram wyniki amniopunkcji. Zobaczymy czy cos wykażą, co bylo przyczyną.
    Alicja podziwiam Cię za Twoje nastawienie i siłę walki, trzymaj tak dalej :* trzymam kciuki za Wasze dalsze starania :*
    Może ta amniopunkcja da jakiś obraz i pomoże w przyszłości zapobiec takim wadom w kolejnej ciąży :)

    qb3c9vvjanos7puq.png
    ckaidqk3a2bynsca.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2269 441

    Wysłany: 1 maja 2019, 00:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alicjaaa_d wrote:
    Oleczka mamy teraz 3 miesiace odczekać, aż wszystko się zagoi. Za 3 tyg idę do gin na kontrolę czy się wszystko dobrze zagoilo po zabiegu. Czekam teraz na pierwszą @, niby ma przyjść ok 18 maja, ale różnie to bywa u kazdej kobiety inaczej. Ten cykl po zabiegu jest najczęściej bezowulacyjny więc moze nawet dłużej. W sierpniu zaczynamy starania. Nie bedziemy zwlekać. Kolejna ciąża, mam nadzieję, ze tym razem zdrowa, to chyba jedyne lekarstwo nacnasz ból teraz. Poza tym z moim niskim AMH nie ma co tego odwlekac bo zostanie nam zaraz tylko in vitro. Mam nadzieję , że szybko sie nam uda. Teraz 3 miesiace mamy zamiar zdrowo sie odżywiać, dużo sie ruszać i juz przestac sie zamartwiac, bo to nic dobrego nam nie wniesie do zycia.

    Jest mi caly czas mega ciezko, wczoraj miałam dopiero 1 dzień bez placzu... a tak to codziennie ryczałam:( ale mysle teraz o przyszłości, a mojemu aniolkowi jest na pewno lepiej w niebie. Bylo takie malutkie, nie czulo jeszcze bolu, a jakby przezylo z tymi wadami ktore mialo jego zycie byloby bardzo bolesne i pelne cierpienia...

    Po 8.05 odbieram wyniki amniopunkcji. Zobaczymy czy cos wykażą, co bylo przyczyną.
    Noo iwazaj z tymi bezowulacyjnymi cyklami... ja nie mialam zadnego bezowulacyjnego. Co prawda nie mialam zabiegu, wszystko odbylo sie naturalnie, ale... jednak. Dlatego mialam jednego biochema i dopiero tak naprawde za 3 razem sie udala ciaza!
    Lepiej sie zabezpieczajcie bo to jednak po zabiegu faktycznie lepiej odczekac.:-)
    Zycze wam wszystkiego dobrego, duzo wytrwalosci i cierpliwosci! Napewno wam sie w koncu uda.:-)
    U mnie wszystko okej, za tydzien we czwartek mam skan i dowiem sie w koncu kto u mnie siedzi:-)

    A kochana jakie masz to AMH?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 maja 2019, 00:34

    10.09.2019 Marcel
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1432 2051

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wow no to super Oleczka, dawaj znać czy chłopak czy dziewczyna :)

    No ja właśnie chyba mam owulacje... Przed wczoraj kluly mnie jajniki i trochę się martwiłam o co chodzi... A potem patrzę a tam piekny rozciagliwy śluz...podbarwiony trochę bo trochę plamie jeszcze od czasu do czasu. No teraz czekam na miesiączkę, mam nadzieję że będzie za 2 tyg. Na razie się nie kochamy, bo lekarz zabronil, żeby się wszystko zagoilo, dopiero możemy po 1 miesiączce. A potem czerwiec i lipiec będziemy się zabezpieczać, dopiero możemy ruszyć po 20.07. Mam nadzieję że szybko minie.

    Zarezerwowalismy sobie bilety do Włoch od 11 do 20 czerwca, trochę odpoczniemy od tego wszystkiego :)

    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1432 2051

    Wysłany: 4 maja 2019, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A AMH miałam rok temu 0.94 :( a 2 lata temu 1,15... Czyli jakby spadało równomiernie to teraz mam pewnie 0,7...

    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2269 441

    Wysłany: 5 maja 2019, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane ale sie nastrachalam...
    Bylam w szpitalu, dostalam krwawienia, tak nagle.
    Okazalo sie ze to stara krew. Wszystko jest dobrze. Dzidzia ma sie dobrze. Szyjka zamknieta, dluga. A to wszystko powiedzial mi polski lekarz do ktorego pojechalam po tym jak wypisalam sie ze szpitala, w ktorym tylko sprawdzili przez mikrofonik czy jest tetno dziecka. No poprostu.... tragedia.
    Aaa! Bedzie chlopak! Szok!:-)

    10.09.2019 Marcel
  • Malinka2401 Autorytet
    Postów: 314 510

    Wysłany: 5 maja 2019, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej laseczki, jak sobie radzicie z oczekiwaniem na testowanie? Ja chyba nie wytrzymam już. Jeszcze 5 dni. 🤦‍♀️

    24l
    06.18 azoospermia - hipogonadyzm pierwotny
    03.19 Angelius Provita dr MP
    03.19 drożność ok, hormony ok
    26.04.19r. IUI AID udało się podwójnie, mamy parkę 👨‍👩‍👧‍👦
  • dana222 Autorytet
    Postów: 1590 803

    Wysłany: 5 maja 2019, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinka ja tez muszę czekac 5 dni. Oszaleje, a to dopiero moj pierwszy cykl starań. Dobrze juz dlugi weekend sie skończył, moze w pracy szybciej czas zleci i nie będę tyle myśleć

    zem33e5e6q3eb1ur.png
    zem32n0aejiedvpj.png
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 6 maja 2019, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Kochane ale sie nastrachalam...
    Bylam w szpitalu, dostalam krwawienia, tak nagle.
    Okazalo sie ze to stara krew. Wszystko jest dobrze. Dzidzia ma sie dobrze. Szyjka zamknieta, dluga. A to wszystko powiedzial mi polski lekarz do ktorego pojechalam po tym jak wypisalam sie ze szpitala, w ktorym tylko sprawdzili przez mikrofonik czy jest tetno dziecka. No poprostu.... tragedia.
    Aaa! Bedzie chlopak! Szok!:-)

    Oleczka, o kurczę, też bym się nieźle zestrachała.. Jak to dobrze, że wszystko w porządku :) Ale co to za stara krew? Skąd się wzięła?
    Przykre, że w szpitalu tak Cię potraktowali.. Dobrze, że poszłaś do tego polskiego lekarza. Chyba jednak polscy lekarze lepiej się przykładają.
    Gratuluję synka :) Czyli potwierdza się, że mamy tu wątek chłopakowy :-D

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2269 441

    Wysłany: 6 maja 2019, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdoczka wrote:
    Oleczka, o kurczę, też bym się nieźle zestrachała.. Jak to dobrze, że wszystko w porządku :) Ale co to za stara krew? Skąd się wzięła?
    Przykre, że w szpitalu tak Cię potraktowali.. Dobrze, że poszłaś do tego polskiego lekarza. Chyba jednak polscy lekarze lepiej się przykładają.
    Gratuluję synka :) Czyli potwierdza się, że mamy tu wątek chłopakowy :-D
    Nie wiadomo skad stara krew. Napewno nie byla ona powiazana z dzidzia bo tam jest wszystko dobrze. Rozwija sie prawidlowo, lozysko w porzadku.... mozliwe ze to po moich infekcjach ktore leczylam i leczylam kilka msc.:-(
    Aplikowanie tabletek i w ogole.

    10.09.2019 Marcel
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1432 2051

    Wysłany: 6 maja 2019, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka gratuluję chłopca!!! :)

    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2269 441

    Wysłany: 7 maja 2019, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alicjaaa_d wrote:
    Oleczka gratuluję chłopca!!! :)
    Aa dziekuje. Ciekawe czy we czwartek na skanie sie chlopczyk potwierdzi:-)

    10.09.2019 Marcel
‹‹ 151 152 153 154 155 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego