X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Zdziska i Elbieta
Odpowiedz

Zdziska i Elbieta

Oceń ten wątek:
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21726

    Wysłany: 5 września 2014, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szyja wysoka hahahahah :-)

    shimmer_lip, mik82, gigsa, dotik lubią tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4848

    Wysłany: 5 września 2014, 15:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Szyja wysoka hahahahah :-)
    No chciałaś to masz;-)

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2014, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dotik nie znam się na wynikach ale zawsze Was wspieram!!!!!!!

    dotik lubi tę wiadomość

  • gigsa Autorytet
    Postów: 4915 2638

    Wysłany: 5 września 2014, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wstałam, a tu takie akcje....
    Rudzia na tego chuja nie ma słów!!!! Nie zasługuje na Ciebie i na dziecko tym bardziej. Nawet nie wie co traci. Może kiedyś zrozumie, ale na jego nieszczęście będzie za późno i dobrze, bo na takich frajerów nie ma co tracić czasu i nerwów. Teraz tylko nie pozwól mu się wywinąć z obowiązku alimentacyjnego. Niech płaci skurwielisko jeden!!! A o przyjaźni niech zapomni. Znienawidziłabym takiego ojca gdybym się kiedyś dowiedziała, że była taka sytuacja. Trzymaj się Kochana. Fasolka Ci kiedyś te wszystkie cierpienia wynagrodzi.

    Mała nie przejmuj się. Skoro teraz robiłaś takie rzeczy i nic się nie działo to znaczy, że fasolek mocno się tam trzyma, jest silny i nic go stamtąd nie wygoni ;)

    Katjaa cieszę się ogromnie i aż się wzruszyłam jak przeczytałam słowa Twojego faceta. Takie to romantyczne :):):)

    mik82, dotik, Katjaa, Rudzia lubią tę wiadomość

    Dominik i Michał <3 <3 NASZE DWA SKARBY <3 <3