Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
-
WIADOMOŚĆ
-
aniulka: mam podobnie dlatego wczoraj zrobiłam betę i mam jasność że ciąży nie ma, chyba że beta też może się mylić bo ją za wcześnie zrobiłam ale myślę że 11dc jest już wiarygodny na testowanie z krwi - do głowy można dostać
-
Czy któraś z Was tak miała że ovu przesuwał Wam termin spodziewanej miesiączki ? mnie przesuwa co dzień o jeden dalej od 3 dni ??? o co chodzi? nie znam się bo to mój pierwszy wykres na ovu więc może mi pomożecie?
-
nick nieaktualny
-
jovi81 wrote:Czy któraś z Was tak miała że ovu przesuwał Wam termin spodziewanej miesiączki ? mnie przesuwa co dzień o jeden dalej od 3 dni ??? o co chodzi? nie znam się bo to mój pierwszy wykres na ovu więc może mi pomożecie?
jovi81 lubi tę wiadomość
Izaczek -
Poczekaj jeszcze ze dwa dni, jak będą wyższe tempki to na pewno Ci zaznaczy owulke PowodzonkaIzaczek
-
nick nieaktualny
-
Fasolkowa duszyczka wrote:Witam Was Kobietki. Chciałabym dowiedzieć się co myslicie o moim wykresie. Jestem nowa a wy juz macie wyrobione oko jeśli chodzi o wykresy. Będę wdzięczna za odpowiedz i trzymam kciuki za nas wszystkie
Fasolkowa duszyczka lubi tę wiadomość
Izaczek -
Dziewczyny to znowu ja ... sluchajcie czy obserwując mój dotychczasowy wykres jest możliwe że zanosi sie na owulacje bo boli mnie dzis lewy jajnik.. wczoraj test owulacyjny wyszedł negatywny a dzis ciezko mi go odczytac bo te dwie kreseczki są prawie takie same albo testowa jest minimalnie jaśniejsza ale sama nie wiem, szło bu sie kłocic w tym temacie... ale skoku temp jako takonie mam chyba to skad te ból jajnika.. prosze pomózcie . Pozdrawiam seedecznie
Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 grudnia 2013, 19:26
-