X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Grudniówki z pierwszych objawów :)
Odpowiedz

Grudniówki z pierwszych objawów :)

Oceń ten wątek:
  • Riri Ekspertka

Wysłany: 23 maja 2016, 09:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Shantelle nic a nic mi to nie mówi ja ogólnie chodzę do Dr Lachowicza... I on w sumie nic Noe wspominał mi ostatnio kazał przyjść w 13 tc bo 15 czerwca... Więc może on mi zrobi.... Kurcze nie znam się dziewczyny moja siostra miała skierowanie na.kopernika ale ona była po 30+ I miała za darmo.. Pójdę gdzie mi ten lekarz poleci.. Akurat jemu to ufam..

30.12.2014-poronienie 6 tydz.
    11.05.2015-poronienie 10 tydz.
    15.06.2015-podjęcie leczenia (naprotechnologia)
  • Riri Ekspertka

Wysłany: 23 maja 2016, 09:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    W wogole to trzeba samemu się umawiać czy lekarz mówi kiedy pójść....?

30.12.2014-poronienie 6 tydz.
    11.05.2015-poronienie 10 tydz.
    15.06.2015-podjęcie leczenia (naprotechnologia)
  • Shantelle Autorytet

Wysłany: 23 maja 2016, 09:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lekarz Ci powie kiedy.
    Ja w Medicover mam abonament i z tego mnie lekarz kieruje i idę do Scanmedu, a on Franczaku czytałam że spoko, poza tym pracowałam z nim w jednej przychodni ale dawno temu i pamiętam że miał dobre opinie.

dqpr82c3ifg4d39u.png
    3jgx43r8ff2ms451.png
  • diana0501 Autorytet

Wysłany: 23 maja 2016, 11:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzisiaj też mam prenatalne o 17:15 i nie mogę się doczekać :)

U mnie brzuszek całkiem spory a waga stoi w miejscu.

Hit Dnia! :D Podstępem zmusiłam mojego by poszedł zrobić gr krwi- 2 miesiące prosiłam o to! A tak miałam dzisija odebrać wyniki badań moczu- mam od tygodnia całą masę bakterii- aale to były wyniki z przychodni i biedny myślał że to w prywatnym laboratorium gdzie zawsze robiłam wszystki8r badania, Bladziutki był jak bałwanek i muszę mu jeszcze nagrodę kupić , że dzielnie wytrzymał wkłucie :D

3jgxvfxmdt0xa9ha.png