Grudniówki z pierwszych objawów :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Shantelle nic a nic mi to nie mówi ja ogólnie chodzę do Dr Lachowicza... I on w sumie nic Noe wspominał mi ostatnio kazał przyjść w 13 tc bo 15 czerwca... Więc może on mi zrobi.... Kurcze nie znam się dziewczyny moja siostra miała skierowanie na.kopernika ale ona była po 30+ I miała za darmo.. Pójdę gdzie mi ten lekarz poleci.. Akurat jemu to ufam..30.12.2014-poronienie 6 tydz.
11.05.2015-poronienie 10 tydz.
15.06.2015-podjęcie leczenia (naprotechnologia) -
Dziewczyny dzisiaj też mam prenatalne o 17:15 i nie mogę się doczekać
U mnie brzuszek całkiem spory a waga stoi w miejscu.
Hit Dnia! Podstępem zmusiłam mojego by poszedł zrobić gr krwi- 2 miesiące prosiłam o to! A tak miałam dzisija odebrać wyniki badań moczu- mam od tygodnia całą masę bakterii- aale to były wyniki z przychodni i biedny myślał że to w prywatnym laboratorium gdzie zawsze robiłam wszystki8r badania, Bladziutki był jak bałwanek i muszę mu jeszcze nagrodę kupić , że dzielnie wytrzymał wkłucie
-
Dziewczyny, jak dostanę 11 czerwca zwolnienie, to mogę już je mieć jakby do końca ciąży czy lekarz je "odnowi" i teraz wypisze np. na miesiąc czy coś?
Z punktu widzenia mojej szefowej lepiej żebym poszła na stałe już, bo tylko wtedy dostanie za mnie zastępstwo...Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 maja 2016, 13:12
-
Ja dzis po badaniach:) wszystko wporzadku serduszko bije:) dzieciątko ma 17 mm:)
Mniej jednak wypatrzył jakas mała torbiel:/
I stwierdził nadzerke;/
Troche sie boje..
Pobrał mi rownież cytologię
Co mnie zdziwiło, ze lekarz nie chciał mi dać l4 na fundusz.
Chyba ze przyjdę jutro na prywatna wizytę to mi wystawi .
-
Ah Ci faceci, boją się badać a niby tacy twardzi są , ciekawe jakby mieli urodzić
Iskiereczka, a czemu nie dał Ci L4? dziwne bardzo... kase chce za zwolnienie pewnie. najważniejsze że bobas bije pięknym serduniem tak trzymac
a co mówił o tej torbieli?
Dajcie znac jak było na prenatalnych dziś
czekamy na same dobre wieści!