Grudniówki z pierwszych objawów :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Ależ oczywiście Shantelle
Agusza ja się staram olewać, ale wkurza mnie takie czepianie się o nic. Myślę, że jakbym miałam 200 cukry to chyba z gabinetu kazałaby mi wyjść i z przychodni się wypisać. Mam wrażenie, że oni tam chyba kobiet w ciąży nie lubią.
U mnie pusto póki co, zero siary, czasem taki białawy nalot/grudki w niewielkich ilościach.Natalia i Michał ur. 2 grudnia 2016 r. -
Mnie też nikt nie pyta co jem. Nawet mimo ketonów nie obchodzi ich co jem. A musze sie pochwalić, że dostałam się dzisiaj do tej poradni patologii ciąży. Tylko dzięki jakiejś miłej pani pielęgniarce, bo rejestratorka chciała mnie znowu odesłać. Okazało się że poradnia nieczynna do 8.10. Ja tam poszłam nieświadoma, mówię że trzeci tydzień przychodzę i za każdym razem jestem odsyłana i pielęgniara się zlitowała nade mną i powiedziała że pójdzie zapytać lekarza czy by mnie nie przyjął. A on wziął i zszedł do mnie, normalnie jakiś dzień dobroci dzisiaj. Okazało się wiele hałasu o nic (ginekolog mnie nastraszyła że teraz w tej poradni będe prowadzic ciążę bo jakieś badania dodatkowe musze mieć, przepływy, więcej USG - zresztą pisałam o tym), a ten lekarz popatrzył na moje wyniki, powiedział że spoko, ale jak mi sie zdarzy 3 dni pod rząd przekroczenie np. po śniadaniu to mam przyjść i włączy mi insulinę po śniadaniu. To samo z pozostałymi posiłkami. I że jak mam ketony w moczu to mam wstawać w nocy i jeść. Nie lubię jeść w nocy i nie chcę żeby mi później został taki nawyk.
Siara nie leci, ale sutki mi się "łuszczą" na żółto, więc myślę że to to.
Moja koleżanka dziś urodziła przez cięcie, ta której mówili że dziecko nie zmieści się w ubrania 56. No i dzidź ma 55cm i jest sporym klockiem, waży 4100. -