X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr kolejna ciąża po poronieniu
Odpowiedz

kolejna ciąża po poronieniu

Oceń ten wątek:
  • 100krotka Autorytet

Wysłany: 13 lutego 2018, 09:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękujemy Dziewczyny za ciepłe słowa, jesteście nieocenione.♥
    Mersiak, nie znam się zbytnio na tym,ale wydaje mi się że masz za duże TSH. Z tego co czytałam na forum to norma jest do 2.Ale poprawcie mnie jeśli się mylę.Na pewno są tu Dziewczyny z większą wiedzą w tym temacie.
    Ja miałam TSH 0,88 na początku ciąży i lekarz mówił, że to bardzo ładny wynik.
    HCG wysokie,więc nadal trzymamy kciuki.:)
    Oublier,Lyanna, ja wciąż intensywnie się zastanawiam nad kwestią laktatora,pewnie zdecyduję ostatecznie pod koniec ciąży.

A ja zamówiłam kilka ciuszków dla Młodego z Allegro. Znalazłam fajną stronkę z przystępnymi cenowo i markowymi ciuszkami dla dzieci, mogę się podzielić:
    https://allegro.pl/uzytkownik/babymarket_eu?order=m
    Dzisiaj mają przyjść, więc na pewno wstawię fotki i napiszę jak z jakością.:)
    Miłego wtorku, u nas od rana pełne słońce.♥

dqpri09khpifqr72.png

Nasze Dzieciątko 11t6d [*]
  • Edzia1993 Autorytet

Wysłany: 13 lutego 2018, 09:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    100krotko cudowne wieści :)))) Mały rozbójnik rosnie w siłę! <3

TSH za wysokie tak jak 100krotka mowi norma przy checie posiadania dzidziusia do 2 a najlepiej jakby bylo ponizej 2.
    Zdedydownie za wysoki wynik.

100krotko czekamy na zdjęcia ciuszkow :)))
    Dzisiaj M oznajmij ze za 1,5tyg powinnisny byc na.swoim :D dzisiaj bedzie kladl deski na podlodze w.duzym pokoju, poten trzeba jeszcze tylko je zabezpieczyć olejem i wnosic meble! :D jejku tak sie ciesze! :)))) mimo ze stosunki z tesciowa teraz sa.naprawdę poprawne, ale co u siebie to u siebie.