Kwiecień - plecień 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Ja dzis ostatni dzien 9 tygodnia.
W czwartek mam wizyte, Boze dziewczyny jak ja sie boje.
Moj maz jest pewien ze poznamy juz plec dziecka,ale mnie sie wydaje ze to jeszcze za wczesnie.
Chyba zlapalam jakas infekcje bo od kilku dni swedzi mnie,na szczescie tylko na zewnatrz. Myslicie ze moge uzywac clotrimazol,taka cienka warstewke,zeby jakos przetrwac do czwartku??Miala ktoras tak?
Ilona92 lubi tę wiadomość
-
Cześć Dziewczyny,
nie odzywałam się bo ostatnie 3 tyg były ciężkie. najpierw podejrzenie pustego jaja, potem za mały zarodek i spłaszczony pęcherzyk, a wczoraj maluszek jest, rośnie i bije ślicznie serduszko, a pęcherzyk okrąglutki.
strach jeszcze jest, fiflak prawdopodobnie 5 dni młodszy, albo po prostu szkrab - pewnie po mamie.
ze względu na ciąże po ivf, pierwszą i mój wiek - 35 lat plus te wszystkie wcześniejsze atrakcje, jestem u lekarza co tydzień i dzięki temu jakoś tak spokojniej.
nie mam bardzo nasilonych objawów, oprócz pochłaniania na kilogramy ziemniaków i wiecznych drzemek, wszystko jest ok.
Ściskam Was mocno!Magdzia85F, Ilona92 lubią tę wiadomość
od początku 2014 starania z pomocą med
23.04.16 IUI/18.06.16 IUI/12.07.16 IUI/ 07.09.16 IUI
09.17 IVF 9tc [*]
-
Dominika32 wrote:Ja dzis ostatni dzien 9 tygodnia.
Moj maz jest pewien ze poznamy juz plec dziecka,ale mnie sie wydaje ze to jeszcze za wczesnie.
Chyba zlapalam jakas infekcje bo od kilku dni swedzi mnie,na szczescie tylko na zewnatrz. Myslicie ze moge uzywac clotrimazol,taka cienka warstewke,zeby jakos przetrwac do czwartku??Miala ktoras tak? -
Agnieszka GreenApple wrote:Cześć Dziewczyny,
nie odzywałam się bo ostatnie 3 tyg były ciężkie. najpierw podejrzenie pustego jaja, potem za mały zarodek i spłaszczony pęcherzyk, a wczoraj maluszek jest, rośnie i bije ślicznie serduszko, a pęcherzyk okrąglutki.
strach jeszcze jest, fiflak prawdopodobnie 5 dni młodszy, albo po prostu szkrab - pewnie po mamie.