X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Plamienie - beżowy śluz w pierwszym trymestrze
Odpowiedz

Plamienie - beżowy śluz w pierwszym trymestrze

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2015, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kamenkaa wrote:
    no dobra ale ja nie wiem co to znaczy 72/7 o to pytam a nie o to ile :)
    Nie wiem też :-) zadzwoń do ginekologa i zapytaj ;-)

    kamenkaa lubi tę wiadomość

  • Wesołek Autorytet
    Postów: 668 168

    Wysłany: 11 listopada 2015, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamenkaa, 72 to tętno, a 7, to wiek zarodka. Tak, to rozumiem.
    Z tego co mi wiadomo, im późniejsza ciąża, tym serduszko szybciej bije.
    Ale nie znam się na tętnie, bowiem u mnie lekarze jakoś niespecjalnie badali.

    Lekarz powiedział, że jest oka, to niech tak pozostanie i już nie zastanawiać się dniami i nocami;))
    Zaraz klapsa dam:)

    img-200520160775.png
    mkl0rmi.png
  • kamenkaa Autorytet
    Postów: 1300 1432

    Wysłany: 11 listopada 2015, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    PrimaSort wrote:
    Nie wiem też :-) zadzwoń do ginekologa i zapytaj ;-)

    Tak tez kochana zrobiłam tam jest napisane 7tydzi /2 co odpowiada wielkosci dziecka 11mm dlatego tam jest ta strzaleczka
    Dziekuje Prima ze mi podpowiedziałas bym dzwoniła bo zyłabym w niepewnosci :*

  • Kamila ;) Autorytet
    Postów: 1006 538

    Wysłany: 11 listopada 2015, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie

    Zaczełam plamic 2 tygodnie temu, na brązowo to byl 6 tydzień ciazy. Lekarz przepisał 2x1 tabl dupashon stwierdzil ze jest krwiak. Po dwoch dniach krwawienie ustało. Dzis zaczelo pobolewac mnie podbrzusze i zauważyłam ze znow plamie na brązowo...Czy któraś z was miala podobnie??

    Jestem juz nastawiona na najgorsze....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2015, 21:49

    ma6n13bx3stfpcr8.png
  • Wesołek Autorytet
    Postów: 668 168