Potwierdzone pierwsze objawy ciąży :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Jak miło, że ktoś o mnie pyta ))))) Jestem, jestem Jutro mam wizytę u lekarza, czyli analizę moich badań. Na usg już byłam, widziałam serduszko, 23 marca mam usg genetyczne, a poza tym walczę z ciągłym apetytem. Jeden raz zdarzyło mi się zwymiotować po kawie i chyba kawa w ciąży nie będzie mi służyła. A jak u Ciebie TOTORO?kolet
-
Kolet cieszę się bardzo, że wszystko ok:) Z tą kawą to z tego co słyszałam często tak jest;D U mnie dziwne rzeczyxD Tzn. wg. mojego kalendarzyka miałam mieć owulację w sobotę, ale spodziewałam się, że tak jak w poprzednim cyklu będzie dzień później niż przewiduje kalendarzyk. Jednak nie odnotowałam jej, jeśli już była Dziś się bardzo źle czułam i przez moment bardzo spadła mi temperatura, miałam 35,6 stopni i nie wiedziałam co się dzieje dookołaxD Zastanawiałam się czy to nie zwiastun owu, ale nie wiem Zaczęły mnie piersi boleć, więc może faktycznie dziś była... W każdym razie - nie spinam się, pilnowałam, żeby nam staranko nie umknęło w płodne, ale poza tym luzik i zobaczymy co się będzie działo:)
-
nick nieaktualny
-
Caramel dziękuję Szczerze mówiąc jakoś nie wiążę nadziei z tym cyklem, już bardziej byłam skłonna uwierzyć, że w poprzednim się uda, bo przynajmniej wiedziałam kiedy była owulacja, a w tym w końcu nie wiem:D Jednak nie ma się co czarować - po 3 latach takich hormonalnych rewolucji pewnie będzie trzeba jeszcze trochę poczekać aż się wszystko unormuje. Albo wspomóc działania, ale wizyta w maju dopiero, a póki co niech się dzieje co ma dziać
-
nick nieaktualny
-