Staraczki - grupa wsparcia
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyElvi kochana sto lat.wszystkiego najlepszego:-)
Uszy do góry wiem ze się martwisz rób tak jak lekarz radzi.
Nie znam się kompletnie na łożysku więc nie doradze. Ale lekarze wiedzą co robić jakby było źle to by myślal już co robić.
Uspokoj sie. Weź się w garść bo funduje małemu smutki on to czuję.
Czemu masz czarne wizję moim zdaniem za bardzo bierzesz wszystko do siebie i się zamartwiasz nie potrzebnie.
Wiem dobrze Ci mówić...... Ale na prawdę przyjmij do wiadomości ze jest ok jak by było źle lekarz już by myślal co z wami zrobić.
Masz pić to pij dbaj o siebie
Elvi lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyhej
Elvi jak tam się czujesz?????
Ja wróciłam od gina.
Oto bąbelek mój:
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b0e3657d8beb.jpg
Ma 19 mm i 150 uderzeń/min
Chociaż gin mi poprawił humor fotkami i dobrymi wieściami bo dzień od rana dziś mi się źle zaczął.
Pierw mąż doprowadził mnie do łez a potem dotknęłam autem w drzewko niewidzialne i jest minimalne wgniecenie ale moj mąż pewnie bedzie to widział bo on wszysto widzi co nie tak w aucie i pewnie bedzie warczał!
Trudno -
nick nieaktualny
-
Elvi, gratulacje!!! I nie zamartwiaj się, na pewno wszystko ok:)
Basia, dobrze, że już czujesz się lepiej, oby teraz z każdym dniem już coraz lepiej:)
Żabka, ja przedwczoraj nawracałam sobie tyłem w bramie (co robię codziennie prawie) i tak się spieszyłam głodna i wykończona, że w nią wjechałam a generalnie to w róg ściany przy bramie xD Coż, bywa...xD
Jutro moje usg. Ciekawe co tam. Ale obstawiam, że bez zmian;/ Nie czuję żeby miała nadejść owulacja...;/
-
nick nieaktualny
-