II Trymestr
-
WIADOMOŚĆ
-
Kropka, nie martw się tym łożyskiem, ja miałam nisko schodzące i dopiero niedawno mi się podciągnęło... Oszczędzaj się, nie dźwigaj ciężarów, a będzie dobrze
Co do ruchów, czuję je dopiero od niedawna, jakoś od 22 tygodnia, natomiast w tym tygodniu widzę, kiedy brzuch mi podskakuje Dziwne wrażenie... Dzisiaj na moim brzuchu leżał kot i w pewnym momencie się podniósł - przypuszczam, że też poczuł maluszka
Dziewczyny, trzymam kciuki za Wasze połówkoweKropka, Ana27, michaela lubią tę wiadomość
-
Mi jak maluch się rusza to przykładam odruchowo rękę do brzucha, ale wtedy mały od razu przestaje kopać. I tak jest za każdym razem Jeszcze 7 dni do połówkowego, jupi Nie mogę się doczekać. A co do kości ogonowej to u mnie jest coraz gorzej. Od początku mnie boli ale czuję, że jest to co raz intensywniejszy ból i do tego okropny ból od lewego pośladka do uda, to chyba rwa nie wiem, nie znam się..
-
Kropka mi tez sie podnioslo
Dziewczyny powodzenia na polowkowym !
Maly reaguje na moj glos jak spiewam pewnie chce zebym przestala niestety za kazdym razem jak kopie i chce M zeby poczul to przestaje
pasia27, michaela, Lalita2710 lubią tę wiadomość
https://www.maluchy.pl/li-70315.png
Moj Maly Aniolek [*] 8tc 18.02.15
-
nick nieaktualny
-
My dziś z mężem tzn mąż ma swój pierwszy raz
Więc położyłam się na siedząco ,żeby patrzeć na brzuch. Falował i były ewidentne górki kopniaków i mąż w końcu to poczuł i zobaczył na żywo:DNina, Stokrotka84, Rika, michaela, pasia27, vivien lubią tę wiadomość
-
Lalita, pamietam jak moj mezus sie cieszyl:) Super!
Powiem Ci, ze jak my z mezem macamy brzuszek, to maly jest aktywny i robi swoje, ale jak tylko ktos z moich znajomych przylozy reke, to jest absolutna cisza! Czasem sie na mnie patrza jak na nienormalna:) Przeciez mowilas, ze kopie a ja nic nie czuje itd...
Nie wiem, czemu tak jest... -