plotki...plotki :)
-
WIADOMOŚĆ
-
aneczka1983 wrote:Dziewczyny a co czytanie? Macie coś co wciąga i pozwala upłynnić czas?
aneczka1983 lubi tę wiadomość
01.2016 🧒
10cs -03.2021 ciąża pozamaciczna 💔
1cs
3.09 ⏸️ 6.09 HCG 68 -> 8.09 180 -> 10.09 - 431 -> 14.09 - 4200 -
nick nieaktualnynaali13 wrote:A wiesz może czy będzie brany pod uwagę status ojca? W sensie męża. Bo ja jestem studentką dzienną. Mąż pracuje na umowę zastępstwo i jestem ciekawa czy będzie mi się ten 1000 należał.
Z ksiazek polecam Terrego Pratchteta wszyztkie ;]aneczka1983 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyTo gosciu dzisiaj w polsacie z rana mowil, ze niezaleznie od dochodu. Przy becikowym tak - liczy sie. Ale 1000 na kazde dziecko juz nie. Tak mowil. A jak bedzie? Sie okaze
Ogolnie mamy chory kraj, chory system. Ostatnio pani premier stwierdzila, ze kolejki do lekarzy sa takie dlugie, bo to dobrzy specjalisci a w gorszych szpitalach nie ma kolejek takze tegoailatan, aneczka1983 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnygreen wrote:To gosciu dzisiaj w polsacie z rana mowil, ze niezaleznie od dochodu. Przy becikowym tak - liczy sie. Ale 1000 na kazde dziecko juz nie. Tak mowil. A jak bedzie? Sie okaze
Ogolnie mamy chory kraj, chory system. Ostatnio pani premier stwierdzila, ze kolejki do lekarzy sa takie dlugie, bo to dobrzy specjalisci a w gorszych szpitalach nie ma kolejek takze tego -
nick nieaktualnyMoj ma umowe o prace i nie ma prawa do macierzynskiego,bo to tylko gdy kobieta pracuje i ma prawo, to moze "podzielic sie" z mezem tym macierzynskim. Maz nie moze pojsc na macierzynski. Moze na tacierzynski jesli matka wykorzysta tam chyba pierwsze 14 tyg dopiero. A jak masz to wykorzystac skoro nie masz pracy i jednoczesnie prawa do tego? Ja to tak rozumiem. Wiem, ze na ojcowski pojsc moze - bo jestesmy w zwiazku malzenskim i ma prawo do 2 tyg wolnego. Jesli bysmy nie byli malzenstwem nie mialby prawa do niczego ;P
-