Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr plotki...plotki :)
Odpowiedz

plotki...plotki :)

Oceń ten wątek:
  • naali13 Autorytet

Wysłany: 13 sierpnia 2015, 16:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    aneczka1983 wrote:
    Dziewczyny a co czytanie? Macie coś co wciąga i pozwala upłynnić czas?
    Ja polecam serię alibi na szczęście -4wciagajace książki ;)

aneczka1983 lubi tę wiadomość

01.2016 🧒
    10cs -03.2021 ciąża pozamaciczna 💔
    1cs
    3.09 ⏸️ 6.09 HCG 68 -> 8.09 180 -> 10.09 - 431 -> 14.09 - 4200
  • nick nieaktualny

Wysłany: 13 sierpnia 2015, 16:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    naali13 wrote:
    A wiesz może czy będzie brany pod uwagę status ojca? W sensie męża. Bo ja jestem studentką dzienną. Mąż pracuje na umowę zastępstwo i jestem ciekawa czy będzie mi się ten 1000 należał.
    Mysle, ze tak. Bo prawa do macierzynskiego nie masz, bo nie masz umowy o prace :) a jak Ty nie masz, to Twoj maz rowniez nie ma. A to ma byc dawane bez wzgledu na dochod :)

Z ksiazek polecam Terrego Pratchteta wszyztkie ;]

• nick nieaktualny

Wysłany: 13 sierpnia 2015, 16:28

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja czytam V.C.Andrew Seria o rodzinie Dollangangerów, Seria o rodzinie Casteel, Seria o rodzinie Cutler / przeczytałam znaczy się.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 sierpnia 2015, 16:29

• nick nieaktualny

Wysłany: 13 sierpnia 2015, 16:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hm a ja czytałam ze dochód się liczy. Tak samo przy becikowym, którego nie dostaniemy bo mój mąż ma za duże dochody. Ten kraj jest dla ludzi albo biednych albo bogatych a sredniaki mają najgorzej i to mnie wkurza..

• nick nieaktualny

Wysłany: 13 sierpnia 2015, 16:39

Cytuj  /     /  Zgłoś