gdzie rodzić w Warszawie? ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja osobiście polecam dr Matuszny-Lech, wspaniała kobieta troskliwa, o wszystko wypytuje tysiąc razy, zleca wszystkie badanie, tłumaczy i ma w sobie taką ludzką życzliwość.
Jeśli chodzi o położną to nie mam doświadczenia ale dziewczyny piszą, że wszystkie są świetne.
Info ostatniej chwili: W piątek zdecydowałam się na prywatną położną i chciałam takową "zarezerwować". 6 Pań nie miało już wolnego terminu, cudem udało mi się umówić z jedną bo dwa dni temu inna Pani odwołała ją.
Także okazuje się, że właściwie to trzeba rezerwować już w pierwszym trymestrzejosephinka84 lubi tę wiadomość
-
Ponieważ nie jesteśmy z Wawy i nie mamy dobrego rozeznania po szpitalach,zdecydowaliśmy sie na poród w szpitalu ks.Anny Mazowieckiej na Karowej 2, gdyż tam uczęszczaliśmy do bezpłatnej szkoły rodzenia i mój lekarz prowadzący tam stacjonuje. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tym szpitalu i jesteśmy na niego zdecydowani.Mam tylko nadzieję że jeszcze uda sie pojechać do rodziny na święta, wszak termin mamy na 2 STYCZEŃ 2016:)
Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 grudnia 2015, 11:43
-
Agata, nie chcę źle wróżyć, ale znam dobrze szpital na Karowej od podszewki i nie polecam.. Pierwszeństwo do porodów mają porody skomplikowane i przedwczesne, więc większość osób odsyłają.. Moja przyjaciółka miała tam rodzić, leżała po terminie na patologii ciąży i ją wywieźli do innego szpitala, bo zgłosiło się do porodu dużo skomplikowanych ciąż i porodów przdwczesnych.. Nie wspomnę o tym, że w dniu przyjęcia czekała 7 godzin na KTG. Wybierz sobie przynajmniej inny szpital jako alternatywę.
-
Kilka slow ode mnie nt.Zelaznej - rodzilam tam w listopadzie. Porod mialam indukowany, lezalam kilka ostatnich dni na patologii (nadcisnienie). Niestety moj organizm nie byl przygotowany na porod mimo 39 tc, wiec nie bylo to przyjemne, ale plus taki ze ominelam IP i na porodowke jechalam z innego pietra.