Forum Poronienie Ciąża po poronieniu...
Odpowiedz

Ciąża po poronieniu...

Oceń ten wątek:
  • pucek Autorytet
    Postów: 2398 3082

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dwa dni różnicy miedzy usg a om mogą wynikać z terminu owulacji/zagniezdzenia sie. Wiec nie ma się co przejmować. Mój Adaś jest 3 dni młodszy niż wg OM. Życzę powodzenia :) a nudności to tez mega dobry znak

    3jgx3e3k4o8x3ff9.png
    Kochamy Cię maleństwo <3
    gr3nn7pysxbmhwee.png
    13.06.2015
    Kochamy i tęsknimy...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 grudnia 2015, 23:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi brakuje tygodnia. Gin mówi, że może po prostu owulacja była opóźniona. Martwi mnie to, że poprzednio też była różnica no i obumarła :(

  • pucek Autorytet
    Postów: 2398 3082

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nawet i tygodniowe opóźnienia sie zdarzają. Opozniona owulka+późne zagniezdzenie

    3jgx3e3k4o8x3ff9.png
    Kochamy Cię maleństwo <3
    gr3nn7pysxbmhwee.png
    13.06.2015
    Kochamy i tęsknimy...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie było 11dni różnicy , więc głowa do góry i bez stresu a przede wszystkim oszczędzaj się :)

    Sheerah lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba zrobię dziś test, nigdy okres nie spóźniał mi sie az o 2 dni, a nawet nie czuje ze mógłby przyjść

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 grudnia 2015, 13:42

  • pucek Autorytet
    Postów: 2398 3082

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aska, rób od razu :)

    3jgx3e3k4o8x3ff9.png
    Kochamy Cię maleństwo <3
    gr3nn7pysxbmhwee.png
    13.06.2015
    Kochamy i tęsknimy...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Test jest negatywny

  • pucek Autorytet
    Postów: 2398 3082

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to ja już nic nie rozumiem

    3jgx3e3k4o8x3ff9.png
    Kochamy Cię maleństwo <3
    gr3nn7pysxbmhwee.png
    13.06.2015
    Kochamy i tęsknimy...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pucek wrote:
    No to ja już nic nie rozumiem


    Ja tez:(

  • pucek Autorytet
    Postów: 2398 3082

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no cóż, poczekaj jeszcze kilka dni, zrób znowu test jak @ nie przyjdzie.. jak znowu wyjdzie negatywny to idź na bete a potem do gina

    3jgx3e3k4o8x3ff9.png
    Kochamy Cię maleństwo <3
    gr3nn7pysxbmhwee.png
    13.06.2015
    Kochamy i tęsknimy...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wam ;-) Gratuluję zaciazonym! Trzymam kciuki za testujace ja też jestem po poronieniu w czerwcu 2014. A teraz już połowa ciąży! Ja mam ciążę młodsza o 11 dni i jest wszystko super! Mam nadzieję że wszystko dobrze się skończy buziaki dla Was dziewczyny <3

    Sheerah, katarzyna_d lubią tę wiadomość

  • Ediii Autorytet
    Postów: 506 749

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie przejmujcie sietymi glupimi rozbieżnościami miedzy usg a om!!!
    To jest normalne, bo dzieci sie rodza rozne to i pomiary sa rozne.
    A nigdy dokladnie nie wiadomo kiedy byla owulka, kiedy zaplodnienie i kiedy zagniezdzenie.

    Sheerah, ciesz się ciążą, bo wszystko jest w porządku!!

    Aska, kurka to o co kaman? Cos sie zmienilo w tym cyklu? Mialas monitoring ze wiesz ze owulka byla 13 dc?

    Natalka, chlopak czy dziewczynka?

    Sheerah lubi tę wiadomość


    n59y3e5ewov6z8v4.png

    mhsvpx9inset8y66.png
    I dwa Aniołki 1.11.2014 i 2.4.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 grudnia 2015, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ediii wrote:
    Nie przejmujcie sietymi glupimi rozbieżnościami miedzy usg a om!!!
    To jest normalne, bo dzieci sie rodza rozne to i pomiary sa rozne.
    A nigdy dokladnie nie wiadomo kiedy byla owulka, kiedy zaplodnienie i kiedy zagniezdzenie.

    Sheerah, ciesz się ciążą, bo wszystko jest w porządku!!

    Aska, kurka to o co kaman? Cos sie zmienilo w tym cyklu? Mialas monitoring ze wiesz ze owulka byla 13 dc?

    Natalka, chlopak czy dziewczynka?


    No w zasadzie byłam 12 dc i lekarz mówił ze mam juz bardzo duże 2 pęcherze które pękną lada dzien. Gdybym miała cykl bezowulacyjny to juz raczej powinnam dostać @

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2015, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie tez ciąża starsza z ust niż z terminu OM ale trzymam sie daty z OM :P młody poprostu rośnie haha pewnie będzie znowu ponad 4 kg wagi :P teściu miał 5 kg

    Aśka trzymam kciuki <3 jak nie teraz to w następnym cyklu sie uda :)

  • Ediii Autorytet
    Postów: 506 749

    Wysłany: 14 grudnia 2015, 17:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduje sie po wizycie.
    Gin powiedzial ze mam byc gotowa, bo szyjki to za bardzo juz nie mam, wszystko jest juz miekkie i gotowe. Do soboty mam nie przeginac, mija termin donoszonej i niech sie dzieje wola nieba.
    Wiec od dzis wrzucam na luz i koniec biegania.

    Jestem teraz przerażona, ale spokojnie, zaraz sobie to poukładam i sie uspokoję :-)

    katarzyna_d, pucek, Sheerah, Aska84, wiola0912 lubią tę wiadomość


    n59y3e5ewov6z8v4.png

    mhsvpx9inset8y66.png
    I dwa Aniołki 1.11.2014 i 2.4.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2015, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edii godzina zero zaraz wybija :D
    Może na święta będziesz miała przy sobie swój skarb :)

    Ediii lubi tę wiadomość

  • pucek Autorytet
    Postów: 2398 3082

    Wysłany: 14 grudnia 2015, 18:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edii na pewno będzie wszystko dobrze :) Przynajmniej jesteś przygotowana na taką ewentualność że lada dzień może się rozpocząć akcja, gorzej by było chyba z zaskoczenia :D

    Ediii lubi tę wiadomość

    3jgx3e3k4o8x3ff9.png
    Kochamy Cię maleństwo <3
    gr3nn7pysxbmhwee.png
    13.06.2015
    Kochamy i tęsknimy...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2015, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słyszałam serduszko :) :) :)
    Gin mówi, że wszystko jest ok. Oby tak do lipca :)

    katarzyna_d, pucek, Aska84, Ediii, kierzynka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2015, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edii ale super :) ja tez liczę, ze jak pyknie 37tydzien to urodzę bo do końca stycznia to chyba nie wytrzymam :p sheerah bicie serduszka to coś pięknego :)

    Ediii, katarzyna_d, Sheerah lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 grudnia 2015, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sheerah wrote:
    Słyszałam serduszko :) :) :)
    Gin mówi, że wszystko jest ok. Oby tak do lipca :)
    Gratulacje :)

    Sheerah lubi tę wiadomość

‹‹ 960 961 962 963 964 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego