Forum Poronienie Ciąża po zabiegu łyżeczkowania
Odpowiedz

Ciąża po zabiegu łyżeczkowania

Oceń ten wątek:
  • liliana Ekspertka
    Postów: 162 133

    Wysłany: 5 czerwca 2014, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje!

    Magic lubi tę wiadomość

    relgcwa11d8kpmkr.png
  • Ewelcia Autorytet
    Postów: 2050 2915

    Wysłany: 5 czerwca 2014, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 lutego 2015, 18:10

  • liliana Ekspertka
    Postów: 162 133

    Wysłany: 5 czerwca 2014, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Odpukac,ale bylam po raz 1. Od rana w toalecie i krwawienie silne ustalo.Jak sie wycieralam to taka zakrzepla krew byla na papierze...w prawdzie pobolewa mnie troszke brzuch,ale martwie sie zdecydowanie mniej.Moj maz ma taka teorie,ze po ńocy ze mnie wszystko dzis zlecialo...i ze to badanie moze faktycznie cos podraznioo.Tak sie zreszta czuje - jakby palilo mnie od srodka.Sadze,ze moze cos w tym jest...no noe ma czasu na dywagacje,tylko lezec i odpoczywac....no i oczywiscie modlic sie,by wszystko sie ustabilizowalo.Rodzice przywiezli mi ostatnio wode swiecona i sie smaruje :) nie pamietam,zebym kiedykolwiek wczesniej taka swieta byla :) no,ale jest to taka sytuacja w ktorej uswiadamiasz sboe,ze tak na prawde nic wiecej sie nie liczy...praca,dobrobyt,wszystko inne...jest tylko ten babelek w srodku!!ale co bede sie rozwijac - same wiecie doskonale ile jestescie w stanie zrobic dla takiego malego bezbronnego szczescia :). Dziekuje Ewelciu!

    relgcwa11d8kpmkr.png
  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 5 czerwca 2014, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a lili masz tyłozgięcie może macicy?

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • liliana Ekspertka
    Postów: 162 133

    Wysłany: 5 czerwca 2014, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie Magic - przodozgiecie :) niestety znow krwawilam przed chwila troche :( czekamy :) caly czas wierzymy :)

    relgcwa11d8kpmkr.png
  • Mimi86 Autorytet
    Postów: 1993 2112

    Wysłany: 5 czerwca 2014, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Liliana tak jak pisze Magic macica jest teraz bardzo ukrwiona i moze krwawic po badaiach - moja kolezanka tak miala. Ale ja i tak bym chyba pojechala do innego lekarza lub szpitala zeby to sprawidzic, moze twoj lekarz ma racje ae ja wolalbym to sprawdzic u innego lekarza zeby potem sobie nie pluc w brode, ale ja jestem panikara pod tym wzgeledm wiec tylko mowie co ja bym zrobila, trzymam kciuki.

    maj- krótki protokół- 6 mrozaczków :)
    15 czerwiec crio 2x8a beta: 9dpt- 31,20 /11dpt- 124,8/13dpt -306

    2r8rj48at734p213.png

  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 5 czerwca 2014, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też tak robiłam że jak nie podobało mi się co mówił jeden lekarz to jechała do drugiego, ogólnie w ciąży zaliczyłam 5 plus dwóch w szpitalu przed zabiegiem, ale przynajmniej chyba znalazłam swojego gina u którego będę prowadzić kolejną ciążę :)

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 6 czerwca 2014, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili pytam, bo u mnie rpzy tyłozgięciu jest tak trochę dziwie ;) jakby resztki krwi zostawały w takim zagłebieniu i potrafię parę dni po @ jeszcze palmić, ale rzadko mi się to zdarza :) bądź dobrej myśli ;*

    liliana lubi tę wiadomość

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • liliana Ekspertka
    Postów: 162 133

    Wysłany: 14 czerwca 2014, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczynki, sorki ze odzywam sie po takiej przerwie. mialam nadzieje napisac juz po zniknieciu plamien,ale niestety sa i daja o sobie przypominac przy kazdej wizycie w toalecie. no fakt faktem,ze biore 2 luteiny 3 razy dziennie. Zwykle toalecie to ze mnie splywa,a zawsze sie troche zakrzeplej krwi znajdzie,ale 5 tygodni?! Tojuz przesada! Lekarz rozklada rece, wizytaco tudzien... Maluch sie rozwija prawodlowo, serduszko puka jak szalone :) a plamienia jak byly tak sa...macica ok...zadnych krwiakow nie widac...no cholery mozna dostac! :) ide chyba na wizyta za 2 tygle do innego lekarza z lepszym sprzetem -moze cos znajdzie...z drugiej strony jestem swiadoma tez tego,ze natura wie,co robi...jesli jest cos nie tak z zarodkiem to eliminuje :( nie chce jednak w to wierzyc,bo juz kocham tego malucha,widzialam kak pieknie sie rozwija i zrobie wszystko dla Jego zycia i zdrowia :)

    gosia86 lubi tę wiadomość

    relgcwa11d8kpmkr.png
  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 14 czerwca 2014, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lili trzymam kciukasy za Ciebie:* już się martwiłyśmy że się nie odzywasz
    pisz chociaż że ok i tyle nam wystarczy :*

    liliana lubi tę wiadomość

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • aniafk Autorytet
    Postów: 1433 974

    Wysłany: 23 czerwca 2014, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, właśnie wróciłam z pierwszego usg. Dzidzia ma 45.1 mm co daje 11 tygodnia i 2 dni. Wszystko jest w porządku. Strasznie się cieszę, że tym razem nie słyszę złych wiadomości. Życzę Wam wszystkim tego samego, abyście jak najszybciej doczekały upragnionego maluszka.
    Jeszcze powiem, że zaszłam w ciążę po pierwszej @ od poronienia mimo sprzeciwu lekarzy.

    Mimi86, Aga89, gosia86, Maluszek, moka, zuZic, Alinkaa lubią tę wiadomość

    82dopiqvflbgbpkd.png
    1kk0x1hp3dsy5yue.png
  • Mimi86 Autorytet
    Postów: 1993 2112

    Wysłany: 23 czerwca 2014, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aniafk gratuluje, super wiesci trzymam kciuki:)

    aniafk lubi tę wiadomość

    maj- krótki protokół- 6 mrozaczków :)
    15 czerwiec crio 2x8a beta: 9dpt- 31,20 /11dpt- 124,8/13dpt -306

    2r8rj48at734p213.png

  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 23 czerwca 2014, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aniafk gratulacje :)


    my próbowaliśmy w cyklu po zabiegu, nie udało się. Teraz czekam, jestem już po owulacji i zaczynam świrować... Mam przeczucie że i tym razem nic z tego nie będzie :(

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • aniafk Autorytet
    Postów: 1433 974

    Wysłany: 23 czerwca 2014, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga89 my też staraliśmy się w cyklu po zabiegu i też nie wyszło ale teraz się ciesze bo to chyba byłby bardzo ryzykowne. Głowa do góry skoro raz się udało na na pewno teraz też się uda nie w tym to w następnym :)

    gosia86, Aga89, zuZic lubią tę wiadomość

    82dopiqvflbgbpkd.png
    1kk0x1hp3dsy5yue.png
  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 24 czerwca 2014, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki aniafk za otuchę :)

    a w którym cyklu po zabiegu Wam się udało?

    aniafk lubi tę wiadomość

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 24 czerwca 2014, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki aniafk za otuchę :)

    a w którym cyklu po zabiegu Wam się udało?

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • aniafk Autorytet
    Postów: 1433 974

    Wysłany: 24 czerwca 2014, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga89 po pierwszej @ czyli to chyba drugi cykl był bo różnie to liczą.

    Maluszek, zuZic lubią tę wiadomość

    82dopiqvflbgbpkd.png
    1kk0x1hp3dsy5yue.png
  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 24 czerwca 2014, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O to tak jak ja jestem teraz ale mam jakieś wewnętrzne przekonanie że nie wyszło tym razem. Niby to dopiero 7 dpo ale mam wrazenie ze mam niski poziom progesteronu i nic z tego nie będzie. Zawsze w drugiej fazie cyklu "puchłam" i bolały mnie piersi a teraz kompletnie nic...

    aniafk, kochana życzę Ci spokojnej ciąży i dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa :)

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • aniafk Autorytet
    Postów: 1433 974

    Wysłany: 24 czerwca 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi od zabiegu znikły wszystkie poowulacyjne objawy jakie miałam wcześniej. Piersi bolały mnie zawsze dwa-trzy dni po owulacji aż do @ a po poronieniu ból zniknął więc może nie sugeruj się też tym :)

    Aga89, zuZic lubią tę wiadomość

    82dopiqvflbgbpkd.png
    1kk0x1hp3dsy5yue.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 czerwca 2014, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny powiedzcie mi jeszcze nie miałam @ po zabiegu.. jeszcze mam plamienia czy warto juz mierzyc tempke?? Czy ona m coś pokaże???

‹‹ 21 22 23 24 25 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego