Forum Poronienie Pierwszy cykl po poronieniu.
Odpowiedz

Pierwszy cykl po poronieniu.

Oceń ten wątek:
  • mako Znajoma
    Postów: 21 9

    Wysłany: 17 marca 2014, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie, ja poroniłam 6 marca, cały czas jeszcze krwawie, albo plamię. Jak myślicie czy długość plamienia pp ma jakiś wpływ na pierwszą miesiączkę? To był 8 tc, bez zabiegu.
    Voda gratuluję i trzymam kciuki.

    voda lubi tę wiadomość

    oeuayx8dssvqrrow.png
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 17 marca 2014, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mako z tego co sie orientuje zalezy jak dlugo mialas we kriwi jeszcze hormon ciazowy. Moja lekarka mowi ze czasami ta pierwsza miesiaczka moze przyjsc przez to troche pozniej. Jesli jeszcze plamisz tzn ze organizm calymczas sie oczyszcza. Ja mialam w trakcie poronienia 5 dnin krwawienie i 2 plamienie.

    Voda gratuuuuuulacje, zycze nudnej ciazy!

    U mnie , dzis 30 dzien od pierwszego dnia krwawienia poronnego, probowalismy juz w tym miesiacu ale test pokazuje jedna kreske. Niestety nie udalo sie :(

    voda lubi tę wiadomość

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • marlencia Ekspertka
    Postów: 187 161

    Wysłany: 17 marca 2014, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej mako twoje plamienie jest jak najbardziej normalne. Mój lekarz powiedział, że plamienie może trwać nawet 6 tyg. Ja plamiłam 20 dni i do dziś jeszcze do końca nie jest tak jak być powinno. W moim przypadku podejrzewam, że przez to długie plamienie 1 @ prędko nie przyjdzie. Obecnie jestem w 27 dc pp i nie ma żadnych oznak zbliżającej się @

    8599rjjgs46ucla6.png
    Moja Fasolka [*] 19.02.2014 7 tc (5tc)
  • maja35 Autorytet
    Postów: 1141 921

    Wysłany: 17 marca 2014, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja plamiłam prawie 3 tyg i w tym tygodniu powinnam dostac @ i też jak na razie nie mam żadnych oznak.. Mam nadzieje,że przyjdzie w terminie tak jak zawsze a potem poczekam jeszcze na nastepną @ i zaczniemy starac się znowu.

    moremi lubi tę wiadomość

    yn3dsvl.png
    córcie 17 lat i 19 lat.
    Moi 2 Anielscy synkowie [*] [*] 20.02.2014. (18tc)
    Ciocia aniołka Julci (*) 24.01.2015 (37tc)
  • mako Znajoma
    Postów: 21 9

    Wysłany: 18 marca 2014, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam dziś na kontroli. Wszystko ok., a nawet jajniki pracują i są pęcherzyki że ho ho :-) więc lada moment owulacja. Ale mamy zaczekać 2 cykle i możemy się starać. pozdrawiam

    hrynia lubi tę wiadomość

    oeuayx8dssvqrrow.png
  • bella82 Autorytet
    Postów: 1518 1542

    Wysłany: 18 marca 2014, 15:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mako wrote:
    Byłam dziś na kontroli. Wszystko ok., a nawet jajniki pracują i są pęcherzyki że ho ho :-) więc lada moment owulacja. Ale mamy zaczekać 2 cykle i możemy się starać. pozdrawiam

    Mako a dlaczego lekarz Wam kaze czekac 2 kolejne cykle? Czym to uzasadnil? Mi tez lekarz po zabiegu kazal czekac min 3mies, ale jak bylam u niego wczoraj ( jestem w 2cpp) dal nam zielone swiatlo.

  • mako Znajoma
    Postów: 21 9

    Wysłany: 18 marca 2014, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiedział, że nawet jakby się udało teraz to "prawie na pewno" ciąża by się nie utrzymała, bo macica jeszcze się nie odbudowała i zarodek by się nie zagnieździł. A jeśli chodzi o drugi cykl to właściwie nie dopytywałam, bo sama chcę zaczekać do maja ze starankami.

    oeuayx8dssvqrrow.png
  • maja35 Autorytet
    Postów: 1141 921

    Wysłany: 18 marca 2014, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dzisiaj dostałam pierwsza @.Treaz czekam do następnej i zaczniemy staranka.Trzymam kciuki,żebysmy razem zaciążyły w tym samym czasie i w pierwszym cyklu :-)

    moremi, bella82, voda lubią tę wiadomość

    yn3dsvl.png
    córcie 17 lat i 19 lat.
    Moi 2 Anielscy synkowie [*] [*] 20.02.2014. (18tc)
    Ciocia aniołka Julci (*) 24.01.2015 (37tc)
  • bella82 Autorytet
    Postów: 1518 1542

    Wysłany: 19 marca 2014, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mako wrote:
    Powiedział, że nawet jakby się udało teraz to "prawie na pewno" ciąża by się nie utrzymała, bo macica jeszcze się nie odbudowała i zarodek by się nie zagnieździł. A jeśli chodzi o drugi cykl to właściwie nie dopytywałam, bo sama chcę zaczekać do maja ze starankami.

    aha, to zrozumiale. dziekuje za odpowiedz :-)

  • kasiaiic Ekspertka
    Postów: 245 92

    Wysłany: 19 marca 2014, 13:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maja35 to tak samo jak i u mnie :)


    Klara 28.12.2014
    Matylda 02.02.2017
  • Swan Autorytet
    Postów: 472 129

    Wysłany: 19 marca 2014, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny prosze o rade. Poronilam miesiac temu, ciaza biochemiczna. Teraz sie okazuje ze udalo sie i znowu jestem w ciazy. Do lek prywatnie az na 17 kwietnia! Wzielam dzis duphaston 10 mg bo w poprzednich ciazach od poczatku bralam i bylo ok. Powiedzcie czy dobrzr robie...?

    2010 - synio, 2011 - synio, 2014 - córcia
    Czekamy na Maleństwo
    w4sq3e3kr5poxo4l.png
  • bella82 Autorytet
    Postów: 1518 1542

    Wysłany: 19 marca 2014, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Swan wrote:
    Dziewczyny prosze o rade. Poronilam miesiac temu, ciaza biochemiczna. Teraz sie okazuje ze udalo sie i znowu jestem w ciazy. Do lek prywatnie az na 17 kwietnia! Wzielam dzis duphaston 10 mg bo w poprzednich ciazach od poczatku bralam i bylo ok. Powiedzcie czy dobrzr robie...?

    Swan gratulacje przede wszystkim :-) powiem tak, ja nigdy nie bralam duphastonu wiec nie bardzo sie znam. Ale chyba nie wzielabym zadnego leku na wlasna reke. a nie mozesz przyspieszyc tej wizyty? badz skontaktowac sie z ginekologiem?

  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 19 marca 2014, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Swan....moze zadzwon do lekarki ?
    Z drugiej strony mysle ze luteina jest silniejsza i lepiej by zadzialala. 10mg duphastonu to i tak mysle ze malo. Nie wiem ile bralas wczesniej. Ja zawsze bralam 3x2 albo luteine, najlepiej dopochwowo- dzialamod razu tam gdzie ma a nie roznosi sie po calym organizmie.

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 19 marca 2014, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Swan.....GRATULUJE I TRZYMAM MOCNO KCIUKI !

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • Swan Autorytet
    Postów: 472 129

    Wysłany: 19 marca 2014, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kto mi powie czy powinnam może zacząć brać duphaston?? Poroniłam miesiąc temu, jestem znów w ciąży, wizyta u dr aż 17 kwietnia. Boje się że znowu poronię. Przy poprzednich dzieciach brałam duphaston od początku, może i teraz powinnam??

    2010 - synio, 2011 - synio, 2014 - córcia
    Czekamy na Maleństwo
    w4sq3e3kr5poxo4l.png
  • Swan Autorytet
    Postów: 472 129

    Wysłany: 19 marca 2014, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Anette, już się zaplątałam z tego wszystkiego i po dwa razy o jedno pytam, a odpowiedź wyżej. Dzięki Anette. Mój dr jest na urlopie za granicą... Nawet zadzwonić nie mogę...

    2010 - synio, 2011 - synio, 2014 - córcia
    Czekamy na Maleństwo
    w4sq3e3kr5poxo4l.png
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 797

    Wysłany: 19 marca 2014, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam tak samo ja Ty, jestem miesiac po poronieniu- poronienie samoistne 16.02, od 23 dc biore luteine dopochwowo ( w tym dniu badalam progesteton byl 11) to maly. On mogl byc przyczyna poronienia.
    Na dzien dzisiejszy test u mnie niestety nie potwierdzil ciazy :( Luteine bede brala az [email protected]
    Super ze Ci sie udalo! Jesli nie masz luteiny bierz wiecej duphastonu, jeden to taka szklanka wody ;)

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • Swan Autorytet
    Postów: 472 129

    Wysłany: 19 marca 2014, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie sobie dobrałam jeszcze jeden. Ja zapewne też mam niski progesteron bo poprzednie ciąże bez problemów, zaszłam za pierwszym podejściem, a teraz 3 cykle nieudane, czwarty ciąża poroniona no i ten piąty... Jestem przeszczęśliwa, chodzę na palcach żeby tylko dzieciątku nie groziło nic. Anette u mnie tez 16.02 strata, ale w 5 tyg więc ciąża biochemiczna.

    2010 - synio, 2011 - synio, 2014 - córcia
    Czekamy na Maleństwo
    w4sq3e3kr5poxo4l.png
  • bella82 Autorytet
    Postów: 1518 1542

    Wysłany: 19 marca 2014, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Swan a moze inny lekarz? chociaz na konsultacje? Kochana musisz myslec pozytywnie, wszystko bedzie dobrze:-)

  • Swan Autorytet
    Postów: 472 129

    Wysłany: 19 marca 2014, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę pozytywnie, ale też obawiam się i chcę się zabezpieczyć. Dzwoniłam na oddział ginekologiczny i dyżurny lekarz powiedział, że duphaston absolutnie nie zaszkodzi i w mojej sytuacji ( jestem po dwóch cięciach, przy drugiej ciąży pękła macica w 34 tc) należy brać go od samego początku w dawce 2x10 mg. Więc na spokojnie zażywam progesteron i czekam na rozwój sytuacji. Oby dzidzia była silna i zdrowa.

    2010 - synio, 2011 - synio, 2014 - córcia
    Czekamy na Maleństwo
    w4sq3e3kr5poxo4l.png
‹‹ 33 34 35 36 37 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą aplikacji OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ