X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Poród martwego dziecka
Odpowiedz

Poród martwego dziecka

Oceń ten wątek:
  • lorinka9191 Autorytet
    Postów: 1851 1205

    Wysłany: 5 marca 2019, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    K.k.92, kurczę a ja nie dostałam żadnej odpowiedzi od sióstr :/ Może dlatego, że podałam od razu w mailu swój adres?! Coś jeszcze Ci napisały, czy tylko poprosiły o adres do wysyłki? jeśli oczywiście mogę wiedzieć :)
    Ja samej ciąży się bardzo boję, bo do tego odklejenia łożyska doszło tak niespodziewanie - we wtorek o 23 byłam szczęśliwą przyszłą mamą, a w środę o 4 nad ranem nie byłam już w ciąży. Także ja panicznie boję się i starań i ciąży...
    A jeśli mogłabyś mi jeszcze napisać jakie masz zalecenia co do następnej ciąży? Bo w sumie mamy bardzo podobny przypadek i jestem ciekawa, jak lekarz zamierza prowadzić Twoja następną ciążę?
    Aniu, no właśnie u nas przyczyna jest też nieznana, wiadomo tylko tyle, że doszło do całkowitego odklejenia łożyska, ale dlaczego tak się stało to niestety zapewne nigdy się nie dowiemy. Nawet Pani genetyk nam powiedziała, że nasz wywiad nie jest obciążony, a jak patrzy na te wszystkie wyniki to nie widzi niczego do czego można byłoby się "przyczepić". Oczywiście mówiła, że te kariotypy możemy profilaktycznie zrobić, co do trombofilii to osobiście uważa, że nie ma podstaw by wykonywać takie badanie. Ale też z nią rozmawialiśmy, że różnie może być, bo podstaw nie ma, a w badaniach może coś wyjść, co zarówno mogło się do tego wszystkiego przyczynić, jak i mogło nie mieć z tym nic wspólnego. Także szczerze Wam powiem, że co do badań to fakt zrobię je, ale też mam do nich mieszane uczucia, bo tak naprawdę niejedna kobieta zrobiła, wyszło to czy tamto, brała leki, a i tak straciła dziecko i na odwrót niejednej nic w badaniach nie wyszło, a też dziecko straciła. Także to wszystko jest chyba nie do ogarnięcia...