Forum Poronienie Zaczynamy- pocztakujace wracaja do staran od Nowego Roku
Odpowiedz

Zaczynamy- pocztakujace wracaja do staran od Nowego Roku

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2015, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    *Kejt* wrote:
    Megi, jak przeczytałam że jesteś w ciąży to aż mi łezki poplynely... :) tak się cieszę że kolejna z nas znów może cieszyć się ciąża! Oby był to piękny okres i abyś nie miała żadnych zmartwień!

    No a z drugiej strony dopadł mnie jakiś smutek i żal do losu :( wróciły te uczucia które towarzyszyły mi zaraz po powrocie ze szpitala. Wrażenie że straciłam coś bezpowrotnie... I jakieś poczucie niesprawiedliwości, że nie zasłużyłam. Ale przecież nikt nie zasłużył na to... :( to jak zły sen,a ja ciągle mam nadzieję że za chwilę się obudze :( a moje dziecko będzie ze mną

    Kejt kochana przytulam cię z całego serca i wszystkie inne zdołowane kobietki... Żadna z nas nie zasłużyła sobie na taki los ale nie mamy na to wpływu... A sprawiedliwość ... Hmmm... Nigdy nie było i nie będzie. Ale musimy wierzyć że los się odwróci i tym razem będziemy trzymać nasze kruszynki w objęciach....a nasze aniołki będą nad nami czuwać.
    Nie smutaj za długo bo potrzebuję twojej dobrej energii :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lutego 2015, 21:58

    Rachele, *Kejt* lubią tę wiadomość

  • meeegi1771 Autorytet
    Postów: 480 415

    Wysłany: 6 lutego 2015, 05:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie spodziewalam się ,że można na forum spotkać tyle fantastycznych Kobiet ! Naprawdę jesteście wspaniałe nikt Mnie tak na duchu nie podtrzymuje jak "BĘDZIE DOBRZE " od Was dziewczyny. Ja to wiem ,że ten rok będzie szczęśliwy zasługujemy na szczescie. Wszystkie.
    Dzwoniłam do swojego gina wczoraj. Powiedział, że na jego jest to prawidlowa wewnątrz maciczna ciaza trzyma kciuki no ale trzeba sprawdzić na usg ,wiec jutro wizyta Mam takie skurcze dziwne w dole brzucha rzadko ale Mam bardzo podobne miałam po zabiegu jak macica się kurczyla choć bardziej nasilone. Ściskam wszystkie ! Miłego i owocnego dnia dziewczynki.

    Aniołek 11 tc ciąży 29.11.2013. [*]
    4.12.2014 6 tydz. Cp
    2nn3yx8debyd73bt.png
  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KkasienkaA wrote:
    pszczola koniecznie daj znać :)

    Rachele ja podchodziłam do testów bardzo surowo i myślę, że to jest dobre podejście. Ja zazwyczaj zawsze bym sobie plusika wstawiła, ale zawsze jak miałam cień wątpliwości to wstawiałam -. Aż do momentu kiedy ich nie miałam, a u mnie zawsze było to proste bo nie dość że obie kreski były tłuste to ta ważniejsza zawsze była ciemniejsza i wtedy + :)

    A mnie jakoś boli brzuch... tak dziwnie... Zabierzcie mi internet, bo już w głowie mam pozamaciczną, mimo że dobrze nie wiem czy się udało! Co za baba ze mnie :(

    Witaj, jak sie czujesz? Kochana, MASZ ZAKAZ CZYTANIA GLUPOTEK NA INTERNECIE!!! Pamietaj! Poczytaj sobie o zdrowym zywieniu, o witaminach itp. Na tym koniec!!!! :)

    Ja tez tak surowo podchodze... ale jak zobczylam w galerii jak dziewczyny zaznaczaja, to pomyslalam, ze pewnie ja nic nie wiem :) Dzis tescik nr 2!

    Sciskam mocno! Milego dnia!

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pszczoła10 wrote:
    Ja juz po wizycie. Nic konkretnego nie wiem. Stwierdził że to za wcześnie na jakiekolwiek badania. Mam przyjść na usg za 2 tygodnie i wtedy da mi skierowanie na wszystkie badania i zrobi cytologie. Kazał brać dalej kwas foliowy i duphaston zapobiegawczo. W sumie wiedziałam że nic się nie dowiem ale myślałam że chociaż porobie sobie badania wszystkie a on powiedział ze teraz to nie ma sensu ze on zleca takie badania jak juz na usg jest zarodek i serduszko i ze i tak bym musiała robić znowu za te 2 tyg.

    Pszczola, 2 tygodnie zleca! W tym czasie dla spokoju zrob sobie bete, bedziesz duzo spokojniejsza ze ladnie przyrasta!
    Przede wszystkim dbaj o siebie, odpoczywaj, relaks, pozytywne myslenie i zdrowe jedzonko!
    Buziaki!

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Mai wrote:
    Jak dobrze cie rozumiem kejt, co jakis czas tez dopadaja mnie takie mysli...
    A ze wszystkich ciaz bardzo sie ciesze :) zblizamy sie coraz bardziej do otwarcia naszego wspolnego fioletowego watku :D

    ... i ja tez sie podpisuje obiema raczkami!

    Kolejnym z nas sie udaje!! Tak jak piszesz, jestesmy coraz blizej zalozenia naszego fioletowego watku:) Te dobre wiadomosci daja mi nadzieje, ze nam tez sie uda!!!

    ps. Jak udal sie wieczor? :) :) Buziaki!

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 08:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    meeegi1771 wrote:
    Nie spodziewalam się ,że można na forum spotkać tyle fantastycznych Kobiet ! Naprawdę jesteście wspaniałe nikt Mnie tak na duchu nie podtrzymuje jak "BĘDZIE DOBRZE " od Was dziewczyny. Ja to wiem ,że ten rok będzie szczęśliwy zasługujemy na szczescie. Wszystkie.
    Dzwoniłam do swojego gina wczoraj. Powiedział, że na jego jest to prawidlowa wewnątrz maciczna ciaza trzyma kciuki no ale trzeba sprawdzić na usg ,wiec jutro wizyta Mam takie skurcze dziwne w dole brzucha rzadko ale Mam bardzo podobne miałam po zabiegu jak macica się kurczyla choć bardziej nasilone. Ściskam wszystkie ! Miłego i owocnego dnia dziewczynki.

    To trzymam bardzo mocno kciuki za dzisiejsza wizyte!! Napisz koniecznie jak poszlo i dziel sie z nami dobrymi wiadomosciami!!! :) Zycze dnia pelnego cudownych informacji :)

    meeegi1771 lubi tę wiadomość

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • Mama_Mai Autorytet
    Postów: 1797 1497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele wieczór bardzo uadny :) a maz kazal trzymac mi nogi w górze :D
    Megi trzymam kciuki sa wizyte!! No i w 100% zgadzam sie z toba dziewczyny z naszego watku sa wyjatkowe i nikt tak nie potrafi postawic nas do pionu jak one :) dziekuje wam za to :*
    i pamietajcie w 2015 wszystkie zostaniemy szczesliwymi mamami :)

    Rachele, lucy1983 lubią tę wiadomość

    Aniołek 6/8 tc [*] 16.11.2013
    Maja zD 40tc [*] 23.10.2014❤❤❤
    Wojtuś 19.11.2015 ❤❤❤
    Zosia 10.08.2017 ❤❤❤
  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Mai wrote:
    Rachele wieczór bardzo uadny :) a maz kazal trzymac mi nogi w górze :D
    Megi trzymam kciuki sa wizyte!! No i w 100% zgadzam sie z toba dziewczyny z naszego watku sa wyjatkowe i nikt tak nie potrafi postawic nas do pionu jak one :) dziekuje wam za to :*
    i pamietajcie w 2015 wszystkie zostaniemy szczesliwymi mamami :)

    To swietnie!!! Dzis powtorka?? :)
    Ja wczoraj robilam swiece hehehe:) Zobaczymy jak dzis wyjdzie test, w kazdym razie pracuje rowniez dzis wieczor! :)
    Powtarzam sobie, ze dzis moj szczesliwy dzien: 6! 6tego sa urodziny moje i mojego mezczyzny, poznalismy sie tez 6, i udalo sie z poprzednia ciaza wlasnie 6! Tak poprawiam sobie humor!

    Caluje cie i trzymam bardzo mocno kciuki!!! :)

    lucy1983 lubi tę wiadomość

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • Mama_Mai Autorytet
    Postów: 1797 1497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oczywiście ze dzis powtórka :) mysle ze jesli moj P tylko da rade to codziennie aż do niedzieli bedzie powtórka :D
    Ten 6 rzeczywiście jest szczęśliwy :) jestem pewna ze i tym razem ci się uda :* moze i mnie i tobie??? Kto wie ;)

    Aniołek 6/8 tc [*] 16.11.2013
    Maja zD 40tc [*] 23.10.2014❤❤❤
    Wojtuś 19.11.2015 ❤❤❤
    Zosia 10.08.2017 ❤❤❤
  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Mai wrote:
    Oczywiście ze dzis powtórka :) mysle ze jesli moj P tylko da rade to codziennie aż do niedzieli bedzie powtórka :D
    Ten 6 rzeczywiście jest szczęśliwy :) jestem pewna ze i tym razem ci się uda :* moze i mnie i tobie??? Kto wie ;)

    Trzymam mocno kciuki za nas obie!

    ps. wczoraj przed zasnieciem pomyslalam o Tobie :) ... gdzies tam Mama-Mai pracuje dzielnie jak ja :)

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • pszczoła10 Autorytet
    Postów: 648 526

    Wysłany: 6 lutego 2015, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To życzę Wam żeby 6 okazało się szczęśliwa cyfra :) ja świec nie robiłam jedyne co to po polezalam z 20 minut w łóżeczku ;) no i... nie wiem czy to miało wpływ czy nie ale kiedyś czytałam ze przy tylozgieciu (które mam) ale nie tylko dobra jest pozycja kolankowo lokciowa ;) w moim przypadku w cyklu w ktorym sie nie udalo nie stosowalismy tej pozycji a i w tej i w poprzedniej ciąży się sprawdziło ;) na pewno to nie tylko zasługa pozycji ale warto spróbować ;) powodzenia

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 lutego 2015, 10:25

    Aniołek [*] 16.10.2014 - 10 tc
    wff2ej284uclkyvx.png
  • Mysia 15 Autorytet
    Postów: 1560 869

    Wysłany: 6 lutego 2015, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    meeegi1771 wrote:
    Nie spodziewalam się ,że można na forum spotkać tyle fantastycznych Kobiet ! Naprawdę jesteście wspaniałe nikt Mnie tak na duchu nie podtrzymuje jak "BĘDZIE DOBRZE " od Was dziewczyny. Ja to wiem ,że ten rok będzie szczęśliwy zasługujemy na szczescie. Wszystkie.
    Dzwoniłam do swojego gina wczoraj. Powiedział, że na jego jest to prawidlowa wewnątrz maciczna ciaza trzyma kciuki no ale trzeba sprawdzić na usg ,wiec jutro wizyta Mam takie skurcze dziwne w dole brzucha rzadko ale Mam bardzo podobne miałam po zabiegu jak macica się kurczyla choć bardziej nasilone. Ściskam wszystkie ! Miłego i owocnego dnia dziewczynki.

    Meeegi na pewno będzie dobrze!!! :) Przesyłam mnóstwo pozytywnego myślenia i mocno trzymam kciuki!! Czekam na dobre wiadomości po wizycie!!!

    Odpoczywaj i staraj się nie denerwować!! ;)

    Maja nasz kochany Groszek 20 tc 23.12.2014 [*] Tak ciężko dalej żyć.
    zem32n0alr3vfj1n.png
    iv09cwa14ccjvtbo.png

  • Mysia 15 Autorytet
    Postów: 1560 869

    Wysłany: 6 lutego 2015, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele, Mamo Mai ja nadal oczywiście trzymam za Was kciuki i za to aby <3 przyniosły rezultat. Tutaj potrzebujemy jak najwięcej takich wspaniałych wiadomości o nowych dzidziusiach!! Więc teraz kolej na Was!! Nie zawiedźcie mnie!! ;)

    Rachele lubi tę wiadomość

    Maja nasz kochany Groszek 20 tc 23.12.2014 [*] Tak ciężko dalej żyć.
    zem32n0alr3vfj1n.png
    iv09cwa14ccjvtbo.png

  • jangwa_maua Autorytet
    Postów: 3430 2129

    Wysłany: 6 lutego 2015, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To fakt, w tym wątku są same super babki ! :) I każda zasługuje aby już niedługo tulić upragnioną dzidzię :D

    Ja wczoraj jakoś dziwnie się czułam, ale może na siłę doszukuję się objawów ciąży :P hehe :P

    Rachele lubi tę wiadomość

    Aniołek - 27.11.2014 7/8 tc <3
    km5sgu1r1ftv47br.png
    ex2bupjyemen7jnh.png
  • KkasienkaA Autorytet
    Postów: 946 622

    Wysłany: 6 lutego 2015, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rachele czuję się nadzwyczaj dobrze :) Staram sobie nic nie wkręcać, ale już cały przyszły tydzień zaplanowałam na badania :)
    A jak tam Twoje testy? Kreseczka się już zmienia trochę? :)

    Mysia i jangwa_maua a Wy na jakim etapie cyklu jesteście?? Bo trochę mam zaległości :)

    Mama Mai to Ty i serduszkujesz i gimnastykę ćwiczysz! Przyjemne z pożytecznym :D

    Życzę Wam miłego dnia!

    Nasz Aniołek jest już w niebie... Kochamy Cię bardzo! <3
    9tc 30.11.2014

    Antoś <3
    201510131762.png
  • pszczoła10 Autorytet
    Postów: 648 526

    Wysłany: 6 lutego 2015, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jangwa_maua a ile jeszcze masz dni do @? Bo już się trochę pogubiłam;)

    Aniołek [*] 16.10.2014 - 10 tc
    wff2ej284uclkyvx.png
  • jangwa_maua Autorytet
    Postów: 3430 2129

    Wysłany: 6 lutego 2015, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O ile po łyżeczkowaniu mój cykl już się unormował i wrócę do takich jak miałam to 15-16 luty powinnam dostać @, więc jeszcze trochę czasu :P

    Aniołek - 27.11.2014 7/8 tc <3
    km5sgu1r1ftv47br.png
    ex2bupjyemen7jnh.png
  • Mysia 15 Autorytet
    Postów: 1560 869

    Wysłany: 6 lutego 2015, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KkasienkaA wrote:
    Rachele czuję się nadzwyczaj dobrze :) Staram sobie nic nie wkręcać, ale już cały przyszły tydzień zaplanowałam na badania :)
    A jak tam Twoje testy? Kreseczka się już zmienia trochę? :)

    Mysia i jangwa_maua a Wy na jakim etapie cyklu jesteście?? Bo trochę mam zaległości :)

    Mama Mai to Ty i serduszkujesz i gimnastykę ćwiczysz! Przyjemne z pożytecznym :D

    Życzę Wam miłego dnia!

    Bardzo się cieszę, że dobrze się czujesz. To najważniejsze i oczywiście pozytywne myślenie :) Najlepiej postarać się na siłę nie doszukiwać problemów. ;)

    My jeszcze nie zaczęliśmy starań. Idę 09.02. do gina i zobaczę co powie.
    Teraz mam dni płodne i śluz tak piękny jak nigdy przed ciążą. Aż żal zmarnować :)

    Pozdrawiam cieplutko! I głowa do góry- teraz będzie dobrze !!!!

    Maja nasz kochany Groszek 20 tc 23.12.2014 [*] Tak ciężko dalej żyć.
    zem32n0alr3vfj1n.png
    iv09cwa14ccjvtbo.png

  • Rachele Autorytet
    Postów: 1040 497

    Wysłany: 6 lutego 2015, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KkasienkaA, najwazniejsze, ze dobrze sie czujesz! To od przyszlego tygodnia, ruszaj z badaniami.
    Ja wlasnie zrobilam test i doszlam do wniosku, ze 2 kreska jest slabsza od tej wczorajszej. Zaczynam sie w tym gubic i czuje sie jak przedszkolak, ktoremu brakuje wiedzy :) Czuje za to od wczoraj lewy jajnik. Zagadka :)

    Mysia, dziekuje Kochana, ze trzymasz kciuki! A jak Julka sie czuje? Mam nadzieje, ze lepiej! :)

    Jangwa_Maua, to jeszcze tylko 10 dni! Mierzysz temperature? Sprawdzaj rowniez czy moze pojawi plamienie implantacyjne! Zobaczysz 10 dni zleci szybko! Ja trzymam mocno mocno kciuki!

    ljn0jql1it32arpk.png
    Fasolka 9tyg (24.12.14)

  • jangwa_maua Autorytet
    Postów: 3430 2129

    Wysłany: 6 lutego 2015, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mierze temperature, ale z wieczora więc to za wiele chyba nie wnosi :P Jak zaszłam w ciąże to nie zaobserwowałam u siebie plamienia, więc może teraz też nie będzie... zobaczymy... :) teraz pozostaje czekanie na @ albo i nie :) Oby wredota nie przyszła :P

    Aniołek - 27.11.2014 7/8 tc <3
    km5sgu1r1ftv47br.png
    ex2bupjyemen7jnh.png
‹‹ 39 40 41 42 43 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego