Zaczynamy znowu starania
-
WIADOMOŚĆ
-
Annak jednak córka
Nie muszę Ci pisać,że się poryczałam i dochodze do siebie. Choć Cie nie znam, a z forum dość krótko to chciałabym Cie po prostu mocno przytulić. Jestem z Tobą myślami i będę jak będziesz opisywać swoje uczucia i po prostu chciała się wygadać. Bardzo mi przykro,że właśnie o tym pomyślałam jak zniknęłaś,że to jest ten powódNie chce Cie pocieszać, z resztą żadne słowa nie będą ukojeniem, jesteś doświadczoną życiem osobą i po prostu tak jak piszesz musisz to udźwignąć i wierzyć,że tak jak Ciebie to trafiło jedną na kilka tysięcy znajdziesz się teraz w tym 1% lub 0,5% błędu czy tam inne statystyki. Niech Twoja córa będzie silna tak jak była wtedy we Francji i niech jeszcze raz Cie zaskoczy, bardzo Ci tego życzę. Bądź silna. Aniu zupełnie nie znam się na tych badaniach ale o jakichś pisała też mama ginekolog MaterinT Genome www.prenatalnamedycyna.pl Pewnie sama już znalazłaś wszystkie opcje, ale wklejam, nie wiem jak inaczej Ci pomóc. Ściskam Cie mocno.
I trzymaj się tej wielkiej nadziei!!
Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 października 2016, 09:36
Synuś, największe szczęście :*
Córcie ur. 28.02.18r.
04.2016 [*] 10tc 09,11.2016 cb
-
Ankaaaa Ty szalona kobieto, bo ja zaraz dostane zawalu po raz drugi. Jeszcze nas tu pocieszasz i odnosisz sie do innych spraw... Kobieto! nie ogarniam Cie... Piszesz tak konkretnie, tak spokojnie (tak wiem, ze to slowa pisane na komputerze, a w sercu jest chaos), tak uczciwie, ze rycze po raz kolejny.
Dziekuje z calego serca za Twoja szczerosc i zaufanie nam.
Czekalam w ogromnym napieciu na Twoja wizyte po Prowansji, a teraz to przysiegam... bedzie zawal nr 3.
Ty jestes szczera i przekochana do nas wszystkich to i ja szczerze napisalam, ze Twoje piekne usg genetyczne i ten koszmarny wynik zasialy we mnie ziarno niepokoju, ale ja juz siedze cicho. Nie ja tu jestem wazna teraz. Cala moja uwage kieruje do Ciebie... tak bardzo chce zeby to byla pomylka:(