Zaczynamy znowu starania
-
WIADOMOŚĆ
-
W oczekiwaniu na wieści od Czarnulki, napiszę Wam co sobie właśnie skojarzyłam z potencjalnym wczesnym objawem ciąży. Kilka dni temu zaczerwienił mi się pępek w środku i zaczął swędzieć. Musiałam też wyjąć kolczyki z uszu, bo zaczęły mnie swędzieć, do tego swędziała mnie skóra. Pomyślałam początkowo, że to ma związek z moim atopowym zapaleniem skory, które kiedyś przechodziłam, a mój P powiedział, że od razu pomyślał o ciąży
Ikarzyca, Mamaokruszka, Jacqueline, Genshirin, Koteczka82, sylvuś lubią tę wiadomość
-
Hej dziewczyny . Ja już po usg, ale bez pozytywnej energii. Serduszka jeszcze nie ma ,ale lekarz mówił, że jeszcze za wcześnie. Bardzo mnie niezapokoiło ,bo według usg wyświetliło 5t1d a jestem 5t5d zapytałam lekarza o to ,a on powiedział, że tylko tak o pomierzył. Więc już sama nie wiem. Kazał przyjść w poniedziałek do niego, może już będzie serduszko.
Robiłam dziś kilka badań i mam wyniki :
Tsh 1.12
FT3 3.05
FT4 1.20
Progesteron 27.5
27.08.17 22.00 i 22.01 - moje 2 największe skarby
07.06.2019 synek
3 aniołki w niebie [13tc,
10tc,
10tc] Cb
BARDZO SKUTECZNA MODLITWA W SPRAWACH TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH - Modlitwa do Św. Rity -
Czarnulko, ładne wyniki tarczycy. A jakie masz podane normy dla ft4? Różnica 4 dni w wielkości może właśnie też wynikać, że źle zmierzył albo owulacja się lekko przesunęła. Wiesz od czego mogły być te plamienia?
-
Ja znowu ni z dupy ni z pietruchy ....sorki... Nie mam czasu na nic od 3 dni nie wchodzilam tu....a jak juz..to na minute dwie....
.mam zly okres...kryzys chyba...juz 4 dzien wyje...
Wczoraj laktator mi sie popsul...
Bo u mnie karmienie wyglada tak ze odciagalam i do tego MM czyli co 2 posilek naprzemiennie....a maly siedzial zadko na cycku...bo nie ciumkal nic.....