Mamy leżące
-
WIADOMOŚĆ
-
Wiesz co…. Nie jestem lekarzem ale, gdybyś miała lejek byłabyś już w szpitalu. Zapytam Ciebie zanim wstawię zdjęcie, chcesz zobaczyć moje usg ? 😆
Jeżeli nawet dzisiaj coś u mnie się odwali to z pełną powagą i radością mogę powiedzieć że już 8 tygodni wytrzymałam w 2-paku.
Martynka.98 - A ta doktorka serio ma wizytę tylko 20 minut ? Czy tak tylko piszą a rzeczywistość jest inna. No i czy ona po rozmowie on-line, wystawia recepty czy trzeba jednak osobiście bo jakoś tak wyczytałam. Ja przed ciążą też leczyłam nerwicę lękową, już 15 lat mam to dziadostwo. Dlatego czuję kiedy jest źle, czuję kiedy trzeba powiedzieć stop i sięgnąć po pomoc. Mój psychiatra niestety mi nie odpisuje, a ile można leżeć i analizować ?.
Na początku, kiedy założono mi szew i położono mnie zaczęłam spotkania z psychologiem aby sobie poradzić. Na tą chwile niestety to za mało.
Generalnie to, co piszesz to dla mnie abstrakcja. Ale pamiętam jeszcze jak Benio był w brzuchu, byłaś tu taka nasza ostoją spokoju, racjonalizmu. Wspierałaś jak mogłaś i umiałaś. Pomimo że sama przeszłaś od początku przez szara rzeczywistość bycia w ciąży… Mega trzymam za Ciebie kciuki, ja naprawdę wierzę w moc farmakologii, psychoterapii i czasu. Mam nadzieję że ten czas będzie dla Ciebie łaskawy i szybko wejdziesz “na stare tory”.Elza1234 lubi tę wiadomość
-
Gosiaczek.prosiaczek wrote:Jak masz lejek, czyli wewnętrzne rozwarcie to myślę że już byś była w szpitalu. Prawidłowa, mimo że skrócona szyjka ale bez lejka to T, potem jest Y, V i najgorsza U.
Nie rozmyślam nad tym, co mnie nie dotyczy, nie szukam dziury w całym, nie googluje, nie tworzę innej rzeczywistości niż jest.
Ale rozumiem że mając jakąś nerwice lękową można nad tym nie panować, dlatego dobrze że szukasz pomocy, bo po porodzie może być gorzej
Znam osobę, która miała szyjkę 1.6, lejek, pessar i na luzie dotrzymała do terminu - ale że miała przed ciążą nerwice lękową to teraz po porodzie naprawdę nie jest kolorowo