Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kattii wrote:
    kwietniowa tak mówi belly ze termin na 30 kwietnia

    niestety w pl nigdy bym nie kupila elektryka bo nad taka kase za test to przesada chociaz kocham te elektryki bo moim zdaniem sa najlepsze zadne testy nie sa tak dobre wszedzie ci jakies cienie pokaza itp jak wczesnej testujesz a on prawde ci powie :D
    Jak bede miala test robic to go kupie zeby wyprobowac az .
    No to nie wiele sie pomylilam , walsnis tak myslalam ze poczatek sam maja bedzie porod . 30 kwiecien prawie to samo haha


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Naprawde idealny termin masz . Wiosna juz cieplutko bedzie a tez ciaza zaawansowana ani w lato ani w zime tak na dobra sprawe. :)


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zakręcona czyli szef jednak nie ustąpił i musieliście zmienić termin urlopu?

    Kattti już wpisuję i termin 30 kwietnia wstępny wpisać?

    Kattii lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęśliwa_Mama wrote:
    Zakręcona czyli szef jednak nie ustąpił i musieliście zmienić termin urlopu?

    Kattti już wpisuję i termin 30 kwietnia wstępny wpisać?
    no tak mozesz narazie wpisac bo dlugo dosc sie nie dowiem ;p

    Szczęśliwa_Mama lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Już uzupełnione, ale się cieszę ;)

    19ewelaaa89, emi_90 lubią tę wiadomość

  • Dori1811 Autorytet
    Postów: 414 515

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No Kati świetnie ze Ci się udało :) fajnie masz ze nie musisz czekać na ciąże tylko zachodzisz odrazu :) niestety nie każdy ma takie szczęście :P ja najmocniej jestem nastawiona na starania w listopadzie, wtedy będę 3 tygodnie na wakacjach, będę tez miała urodziny wiec dla mnie byłoby wręcz idealnie gdyby właśnie wtedy się udało :) w ogóle już się nie mogę doczekać jak mój narzeczony zakończy sezon w górach i będzie częściej w domu bo teraz ten przestój w staraniach jest trochę irytujący :P

    Szczęśliwa_Mama lubi tę wiadomość

    Synek 💙
    img

    Problem męski: morfologia 1%
    2 lata starań,Udany cykl po HSG <3
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczęśliwa_Mama wrote:
    Zakręcona czyli szef jednak nie ustąpił i musieliście zmienić termin urlopu?

    Kattti już wpisuję i termin 30 kwietnia wstępny wpisać?
    A cos Ty kochana . 3 razy chodzil i sie prosil . A teraz juz zlozyl na grudzien urlop i przyznali takze mamy spokojne glowy.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fajne te testy elektroniczne. Też bym chętnie kupiła, gdyby nie to, że w zeszłym miesiącu robiłam spore zamówienie w aptece internetowej, bo to witaminki mi się skończyły, mężowi itd i przy okazji dorzuciłam 10 testów ciążowych płytkowych do zamówienia :D więc muszę najpierw zużyć te co mam haha

    Szczęśliwa_Mama, Kattii lubią tę wiadomość

  • 19ewelaaa89 Autorytet
    Postów: 1214 1273

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O matko Katiii ale super wiadomość :D :D zazdroszcze i gratuluję :*:*
    Frida a z jakiej miejscowości dokładnie? :)

    Szczęśliwa_Mama lubi tę wiadomość

    xnw43e3ksrhr28ji.png
    74di3e5eyeeino0z.png
  • 19ewelaaa89 Autorytet
    Postów: 1214 1273

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiii kochana a w dałaś za ten test clearblue? On wcześniej może już wykazać ciaze? Ile dpo?

    Kattii lubi tę wiadomość

    xnw43e3ksrhr28ji.png
    74di3e5eyeeino0z.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    19ewelaaa89 wrote:
    Katiii kochana a w dałaś za ten test clearblue? On wcześniej może już wykazać ciaze? Ile dpo?
    Kattii wczesniej tam pisala ze jest nawet test na 6 dni przed okresem wiec wychodzi mniej wiecej na 8 dpo ale pamietac musimy ze do zagniezdzenia moze dojsc nawet w 10.dpo i wtedy stara kasy tylko wiec kazdy test najlepiej robic kolo spodziewanej miesiaczki.
    Kat z uk wiec w f , troche inaczej kosztuja niz w pl . Ja w polsce widzialam po 47 ale moze gdzies indziej tansze by sie znalazly. Musisz neta przeszperac.



    Halo a gdzie kolezanka ktora dzis do Lodzi pojechala ... czekam na wiesci co lekarz mowil i jak ci sie w koncu po " moim " miescie jezdzilo hahaha

    Kattii, Szczęśliwa_Mama lubią tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie sprawdziłam- 26,89 zł w internetowej Gemini. Stacjonarnie pewnie kilka zł drożej.

    Kattii, ZakręconaOna, 19ewelaaa89 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    19ewelaaa89 wrote:
    Katiii kochana a w dałaś za ten test clearblue? On wcześniej może już wykazać ciaze? Ile dpo?
    ten elektroniczny wykrywa do 5 dni przed @ liczac dzień @ oczywiscie...
    Mi wykrył 9dpo a @ powinnam dostać 21 sierpnia dopiero.
    Ja miałam go 2 szt wczoraj pokazał negatyw dzis pozytyw ale wczorajszy zwykly poranny test o czulosci 10 mial bardzo slaby cien widoczny zwykle pod swiatlo ,dzisiejszy taki sam co wczorajszy poranny pokazal lepszy cien a raczej cieńka kreseczke widoczna bez kombinowania ze swiatlem hehe i co wazne nie zniknela nadal jest. Ten elektroniczny mialam zrobic jutro ale mówie ciul i zdziwilam sie ze pokazalo dzisiaj :D
    Ja kupiłam 2pak za 13f w tesco

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emi_90 wrote:
    Właśnie sprawdziłam- 26,89 zł w internetowej Gemini. Stacjonarnie pewnie kilka zł drożej.
    Prosze jaka przebitka w aptece stacjonarnej w Koluszkach.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • chcebardzobycmama Autorytet
    Postów: 1233 364

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Testy owulacyjne poprzyklejane na tasme ;p padlam:D ale liczy się pomyslowosc hehe

    Kattii lubi tę wiadomość

    grudzień2015 mama aniołka (*)
    październik2017 mama Oskarka <3
    maj2019 mama Mikusia <3

    oar8skjou77gkdir.png
  • kalcia64 Autorytet
    Postów: 930 587

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam panie.jestem w trakcie starania o kolejne dziecko moze zabrzmi to zwariowanie ale piate;).jestem 12 dni po owulacji test dzisejszy negatywny. od paru dni ciagle czuje sie pelna a
    z lekkim bolem wdole brzuch. ciagle biegam do toalety czasem co polgodziny ledwo skoncze I za chwile znowu mi sie chce. bylam dzisaj ma badaniu moczu bo myslalam ze moze mam infekcje pecheza ale badanie jest ok. moze to ciaza a przez to ze jestem wielorodka to moze miec wplyw ze parcie na pecherz jest mocniejsze jak w poprzednich ciazach. jak myslicie. przy okazji mozecie tez zerknac na moj wykres I wydac wasze opinie byli by milo:)

    19ewelaaa89 lubi tę wiadomość

    e5cca1da5a250d24f492ac7cfe87261f.png[/url
  • Weroneczka Moderator Forum
    Postów: 48 38

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczęta niedawno wróciłam. Muszę zrobić kolejne badania, monitoring cyklu i wtedy zobaczymy. Nie wiele więcej się nie dowiedziałam, więcej się wiem z forum OF :)
    Póki co nie ma jeszcze okresu, więc Szczęśliwa_Mama zapisz moje testowanie na 19.08 chociaż jestem pewna, że do niedzieli @ przyjdzie.
    Gratuluję kolejnej zaciążonej, oby ciąże się mnożyły na Naszym wątku :)

    emi_90, Szczęśliwa_Mama, 19ewelaaa89, Kattii lubią tę wiadomość

    10.2015 - start starania
    10.2016 - nasienie ok
    09.2017 - AMH 1,12
    12.2017 - histerolaparoskopia (endometrioza II st, jajowody drożne)
    11.2018 - HSC (polip macicy)
    12.2018 - krzywa cukrowa,insulinowa, meta
    1.2019 -dieta IG
    2020- starania?

    Niepłodność idiotyczna, endomenda II st., IO, LUF
  • chcebardzobycmama Autorytet
    Postów: 1233 364

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalcia64 wrote:
    witam panie.jestem w trakcie starania o kolejne dziecko moze zabrzmi to zwariowanie ale piate;).jestem 12 dni po owulacji test dzisejszy negatywny. od paru dni ciagle czuje sie pelna a
    z lekkim bolem wdole brzuch. ciagle biegam do toalety czasem co polgodziny ledwo skoncze I za chwile znowu mi sie chce. bylam dzisaj ma badaniu moczu bo myslalam ze moze mam infekcje pecheza ale badanie jest ok. moze to ciaza a przez to ze jestem wielorodka to moze miec wplyw ze parcie na pecherz jest mocniejsze jak w poprzednich ciazach. jak myslicie. przy okazji mozecie tez zerknac na moj wykres I wydac wasze opinie byli by milo:)

    Wg.mnie straszne gory i doliny na wykresie niestety . Ale trzymam kciuki . Super gromadka :) podziwiam

    grudzień2015 mama aniołka (*)
    październik2017 mama Oskarka <3
    maj2019 mama Mikusia <3

    oar8skjou77gkdir.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kalcia64 a ile masz lat i w jakim wieku są pociechy? Ja staram się o 3 ;) mam 33 lata

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 sierpnia 2018, 19:38

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 sierpnia 2018, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chcebardzobycmama wrote:
    Testy owulacyjne poprzyklejane na tasme ;p padlam:D ale liczy się pomyslowosc hehe
    do kartki i obok podpisane ktory to dc chociaz mozna obserwowac w kolejnosci jak kreseczka ciemnieje ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 sierpnia 2018, 19:48

‹‹ 114 115 116 117 118 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego