X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet

Wysłany: 25 sierpnia 2018, 10:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusiak5 wrote:
    zakrecona moge jeszcze o cos sie zapytac w mojej sprawie
    Jasne , pytaj . Ja nie jestem prawnikiem wiev nie powiem Ci na bank czegos ale tylko co umiem moge pomoc bo bardzo mnie to wszystko interesuje i co nie co wiem od rodzicow :) chyba ze chcesz na priv

de7e166350.png

b2727090e5.png
  • chcebardzobycmama Autorytet

Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ,a na roczek stawia się wgl. Jakis alkohol ?

grudzień2015 mama aniołka (*)
    październik2017 mama Oskarka <3
    maj2019 mama Mikusia <3

oar8skjou77gkdir.png
  • anusiak5 Autorytet

Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Jasne , pytaj . Ja nie jestem prawnikiem wiev nie powiem Ci na bank czegos ale tylko co umiem moge pomoc bo bardzo mnie to wszystko interesuje i co nie co wiem od rodzicow :) chyba ze chcesz na priv
    dzieki.pisałas cos że jak bysmy zostali my w domu to nie musiałby jej spłacac co wtedy z nia.czy eksmisja wchodzi wtedy w gre?a jakie sa podstawy do eksmisji.do ilu lat po smierci tesciów moga ubiegac sie o zachówek?co trzeba robic zeby było to uznane za uciazliwe loKatorstwo?

anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • anusiak5 Autorytet

Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    chcebardzobycmama wrote:
    wedle uznania.my robilismy 7 lat temu i niepamietam czy maz cos postawil

• ZakręconaOna Autorytet

Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    chcebardzobycmama wrote: