Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 27 lipca 2019, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobrze . Niech korzystaja ;)


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9685 7522

    Wysłany: 28 lipca 2019, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ostatnio to mam bezsenne noce. Dziś od kolo 5 nie śpię.

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 28 lipca 2019, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry .

    Jejku jaka pogoda :( znow leje ... koszmar .
    Wiec tak jak myslalam wczoraj , na dzis w planie bedzie sprzatanie domu , pranie i obiad plus sushi ukrece na kolacje nam . Straszna ochote juz wczoraj mialam ale zasnelam w poludnie i obudzilam sie wieczorem wiec nie mialam absolutnie sil na gotowanie tego ryzu , czekanie i krecenie .

    Werka Ja mam nadzieje , ze nie chwilowo ale wyleczylam sie z bezsennych nocy ale Ja to szlam spac jakis czas codziennie o 5 rano . Wstac o 5 rano to dla mnie normalka . Cala ciaze z Oskarkiem tak mialam . Sen o 20 i o 5 wstawalam . Teraz ? Klade sie ok 2 a o 8 rano jestem nieprzytomna jakbym lekow nasennych sie nalykala :(


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9685 7522

    Wysłany: 28 lipca 2019, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez nie mogłam spać przez upał. Oczy jak 5 zł. Pogoda w kratkę. Raz ciepło raz chłodniej.

    To późno się kładziesz spać. Ja tak się kładę tylko wtedy kiedy mój chodzi do pracy na nocki. Jakoś nie mogę usnąć. :)

    Juz jutro wizyta nareszcie. Długo małego nie widziałam :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 28 lipca 2019, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To daj znac koniecznie po wizycie jak tam okruszek na ktorego tak czekamy :D

    werni lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 lipca 2019, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to mogłabym już spać całymi dniami i nocami.
    Taka jestem cały czas mocno zmęczona, do tego mi dzisiaj doszło humory i cały czas pretensje do
    męża.
    Zamówiliśmy tę szafę, w ogóle robimy małe przemeblowanie i odświeżenie ścian, póki jako tako się czuję i żyję, a nie toczę się jak kula.
    Tylko pytanie, czy jest sens się teraz pozbywać pieniędzy na nowe meble?
    Chyba jedynie szafa, bo potrzeba nam większa, a reszta póki co jest jaka jest.

    Werka, no czekamy z niecierpliwością na Twojego malucha na tym świecie.

  • werni Autorytet
    Postów: 9685 7522

    Wysłany: 28 lipca 2019, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dam znać dam 😊😁
    Ruda my to zakupy zaczęliśmy od drugiego trymestru i to w ratach. Do tej pory jeszcze paru rzeczy nie mamy. Kasa tak leci ze nie wiem. Czynsz badania wyprawka jedzenie itd.

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 28 lipca 2019, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka dziewczyny. Zrobiłam przed chwilą test ciążowy i wyszły dwie kreseczki :-)))
    Umawiam się do gina i modlę, aby wszystko było w porządku, bo w Grecji dałam czadu z opalaniem i drinkami :)

    010ihgqsegoetpqq.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9685 7522

    Wysłany: 28 lipca 2019, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ooo super ze się udało :) gratuluję :) to faktycznie ten wątek jest szczęśliwy 😊😁😁 daj znać co i jak :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 28 lipca 2019, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dam znać jak będę po wizycie ;-)
    werni wrote:
    Ooo super ze się udało :) gratuluję :) to faktycznie ten wątek jest szczęśliwy 😊😁😁 daj znać co i jak :)

    werni lubi tę wiadomość

    010ihgqsegoetpqq.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 28 lipca 2019, 22:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasiaSz32 wrote:
    Dam znać jak będę po wizycie ;-)
    Hej . Gratulacje :) jak przed chwila test zrobilas to na wizyte nie umawiaj sie wxzesniej niz za 2 -3 tyg :D bo nie bedzie nic widac jeszcze .
    A co do opalania i drinkow to na BANK I NAWET WIECEJ nic nie zaszkodzilo . To jeszcE nie ma absolutnie zadnego wplywu na dziecko :) za wczesnie


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9685 7522

    Wysłany: 28 lipca 2019, 23:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 28 lipca 2019, 23:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję. Druga kreska jest tak gruba i wyraźna jak ta testowa :-) a dopiero jutro powinnam okres dostać :)

    werni, ZakręconaOna lubią tę wiadomość

    010ihgqsegoetpqq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 lipca 2019, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasiaSz32 wrote:
    Dziękuję. Druga kreska jest tak gruba i wyraźna jak ta testowa :-) a dopiero jutro powinnam okres dostać :)

    I ja gratuluję! :)

  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 29 lipca 2019, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 lipca 2019, 12:35

    010ihgqsegoetpqq.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9685 7522

    Wysłany: 29 lipca 2019, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I po wizycie. Mały będzie mały. Waży 2486g. Ginka powiedziała ze nawet jakby ważył 2200 to tez było by dobrze. Do terminu jeszcze trochę przytyje. Następna wizyta 12 sierpnia. Przed jej urlopem. Za tydzień mam wyniki z posiewu. I muszę jeszcze raz zrobić morfologie mocz, toxo i tsh.

    ZakręconaOna lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 29 lipca 2019, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beta 432 😃

    ZakręconaOna, werni lubią tę wiadomość

    010ihgqsegoetpqq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 lipca 2019, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No Werka to faktycznie maluszek, ale najważniejsze, że zdrowy!
    Przyjdzie na świat to urośnie!

    Ja idę we środę na badania i jedziemy oglądać salę na wesele. Planujemy sierpień 2021, akurat schudę, a maluch będzue gotowy, żeby zostać z kimś.

    ZakręconaOna, werni lubią tę wiadomość

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 29 lipca 2019, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia super !!! :D

    Werka Ja Ci mowie , ze urosnie jeszcze do porodu babelek :)

    Ruda super . Daj znac jak sala po ogladaniu .

    Ja tak mysle , zeby sie umowic na 14 sierpnia na usg prywatnie , to bedzie miesiac i pare dni przed tym połowkowym na nhs . Bedzie to rowne 15+0 tc wiec moze bedzie plec juz widac a pozatym podejrzymy sobie naszego bączka :D

    werni lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9685 7522

    Wysłany: 29 lipca 2019, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia niezła beta :)

    Ruda wiedziałam że będzie mały ale właśnie ze rośnie. Usg tez nie jet miarodajny. +- 500g. I do terminu jeszcze trochę jest to jeszcze ma czas przytyć.
    Co do ślubu dużo osób zapraszacie ? :)

    Agata dobry pomysł z prywatną wizytą na Twoim miejscu tez tak bym zrobiła :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
‹‹ 451 452 453 454 455 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego