X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 3 grudnia 2019, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    RudaMaruda25 wrote:
    Dziewczyny, jestem po wizycie u lekarza i niestety jutro mam się zgłosić z rana do szpitala, mam skierowanie.
    Ciśnienie mam zbyt wysokie, dzisiaj po lekach 150/95, zwiększyłam dawkę Dopegytu i trochę się unormowało, ale wesoło nie jest.
    Dodatkowo malutka jest faktycznie za malutka, co jest wynikiem tego mojego nadciśnienia, mamy 28 tc, a mała waży ledwie kilogram.
    Dzisiaj lekarz kazał mi jeszcze odpocząć w domu, ale gdyby coś się działo to pakujemy się i prosto do szpitala.
    Tak bardzo się stresuję 😢
    Dobrze , ze Cie klada ! Spokojnie tam lwki beda podawac , normowac cisnienie i obserwowac . Przeszlam to samo z synem . 3 razy w ciazy z powodu cisnienia lezalam w szpitalu ... badz dzielna stres nic nie pomoze .
    Widzisz Twoja mala mala jest jak moj maly . W 28 tygodniu wazyl 870 gram ledwo a te kut*** z uk mowia ze spoko wszystko . Wiedzialam ze to za mala waga dla dziecka w tym wieku :/ ale na szczeacie nie jest to skrajne malenstwo wiec trzeba wyluzowac lekko . Byc moze taka ich natura i urodza sie po nie cale 3 kg .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10510 7856

    Wysłany: 4 grudnia 2019, 07:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny bedzie dobrze.

    Agata dobrze ze niedługo wracasz do pl. W tym uk jest gorzej niż u nas.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 4 grudnia 2019, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś