Forum Starając się - ogólne ananas na zagnieżdżenie?
Odpowiedz

ananas na zagnieżdżenie?

Oceń ten wątek:
  • Joanna_Z Koleżanka
    Postów: 106 15

    Wysłany: 24 lipca 2015, 15:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maliny, brzoskwinie i morele i orzechy i ananasa jem i nic

    pepsunieczka lubi tę wiadomość

    Estradiol- 41,0 pg/mL
    FSH 6,82 mlU/ml
    LH 4,1 mlU/mL
    TSH 1,926- robione 02.2019 w czasie okresu
    AMH 0,15
    CMV IgG >496.0 AU/mL
    CMV IgM 0.2AU/mL
    EBV VCA IgM 0.14 S/CO
    EBV VCA IgG 68.48 S/CO
    Prolaktyna 39.06ng/ml norma(3.34-26.72)
    TSH 3.29- robione 07.2019 3 dni przed okresem
    FT3 4.49
    FT4 15.34
  • Angela B-D Autorytet
    Postów: 350 299

    Wysłany: 24 lipca 2015, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    missbum wrote:
    Dziewczyny! Ananas działa! Dzisiaj zrobiłam rano test i wyszły dwie kreski! :D


    gratuluję:)

    a ten z puszki też działa? :D

    Bartuś <3 (15.12. poród CC 3750g 56cm)
    201612151778.png
  • pepsunieczka Autorytet
    Postów: 1182 666

    Wysłany: 24 lipca 2015, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi tez nie pomogł ;) ...nowy cykl zaczynamy...ale nie obrazam sie na ananaska...

    ..ile jeszcze i czy wogóle...
    ...może teraz...
    gann3e3ka9ve6mzn.png
  • LuckyMe Koleżanka
    Postów: 34 7

    Wysłany: 25 lipca 2015, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Missbum gratulacje ! Dajesz nadzieje !

    U mnie problem leży zapewne w endometriozie wiec jak ananasek pomoże to chyba z wdzięczności dam tak na drugie dziecku ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lipca 2015, 08:29

    pepsunieczka lubi tę wiadomość

    Aniołek 9/2014 [*]

    3jgxe6hhf4nd2mmr.png
  • pepsunieczka Autorytet
    Postów: 1182 666

    Wysłany: 25 lipca 2015, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie prolaktyna a i moze cos jeszcze ??
    Partner idzie sie obadać wiec zobaczymy...
    Ananasek...brzmi zadziornie ;)

    LuckyMe lubi tę wiadomość

    ..ile jeszcze i czy wogóle...
    ...może teraz...
    gann3e3ka9ve6mzn.png
  • małazłośnica Ekspertka
    Postów: 187 66

    Wysłany: 25 lipca 2015, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny Tym którym się udało - ile jadłyście na dzień ananasa? i jak długo?

    Pooozdrawiam:)

    f2w3rjjg787he44v.png
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 25 lipca 2015, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam 1 dużego ananasa na 6 dni jadłam po 3-4 kawałki i do tego zajadałam się suszonymi morelami taką większą garść ;)

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • małazłośnica Ekspertka
    Postów: 187 66

    Wysłany: 26 lipca 2015, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki:) w takim razie próbujemy

    f2w3rjjg787he44v.png
  • mkl Autorytet
    Postów: 1554 868

    Wysłany: 26 lipca 2015, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja jem 1/4 ananasa na dzień, za mną 3 dni, zobaczymy co z tego wyniknie:) Myślę, że ananas działa jak wszystko inne jest unormowane, ananas niestety nie wyleczy tarczycy, nie obiniży prolaktyny itp.

    pepsunieczka lubi tę wiadomość

    Czekamy na Ciebie Marysia:)
    f2w3rjjge8qi32en.png

  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 26 lipca 2015, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mkl wrote:
    ja jem 1/4 ananasa na dzień, za mną 3 dni, zobaczymy co z tego wyniknie:) Myślę, że ananas działa jak wszystko inne jest unormowane, ananas niestety nie wyleczy tarczycy, nie obiniży prolaktyny itp.
    Dawno cię nie było;)
    Trzymam kciuki za działanie ananasa;)

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • pepsunieczka Autorytet
    Postów: 1182 666

    Wysłany: 26 lipca 2015, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oczywiście ze nie traktuje ananasa i innych zdrowych specyfikow działajacych na plodność jako lekarstwo na prolaktyne bo na nia biore lek.
    Skoro są zdrowe wspomagacze trzeba się wspomagać oczywiście z rozsdkiem.

    ..ile jeszcze i czy wogóle...
    ...może teraz...
    gann3e3ka9ve6mzn.png
  • pepsunieczka Autorytet
    Postów: 1182 666

    Wysłany: 27 lipca 2015, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lampka wina ,maliny,porzeczki,morele,siemie,orzechy,migdały,nasiona goi zaliczone...jutro dodam grepfuta ;)

    ..ile jeszcze i czy wogóle...
    ...może teraz...
    gann3e3ka9ve6mzn.png
  • marysia7812 Autorytet
    Postów: 322 205

    Wysłany: 28 lipca 2015, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :)

    niestety dla mnie cykl z ananasem nie był szczęśliwy... w sumie zobaczyłam dwa razy dwie kreski, druga słaba kreska, ale widoczna... a 32 dc dostałam okres... beta 0.1... w czasie krwawienia... nie wiem co mam myśleć.. czy straciłam ciąże czy jej wogule nie było... lekarz na wizycie po miesiączce nawet do mnie nie zerknol, tylko dal skierowanie na laparoskopie, fakt raz mi ona pomogła i mam śliczną córeczkę... poszłam do szpitala sie zapisać na zabieg a tam moj lekarz pogadał i innym lekarzem i odmówili mi zabiegu... wysłali do prywatnej kliniki niepłodności , która nawet nie jest w mojej miejscowości... idę 12 sierpnia do innego gina na konsultacje... bo ja brałam clo bez monitoringu... czuje sie taka odpychana przez lekarzy, ze żadnemu nie chce sie porządnie wziasc do roboty... tak chodziłam na wizyty prywatne... bo na państwowych było jeszcze gorzej.. ręce załamuje, chyba sobie zaczynam odpuszczać... nawet zapomniałam ananasa jeść... mam do miesiaczki jeszcze tydzien... ale watpie ze wyszlo...

    PCOs, Niedoczynność tarczycy, Insulinooporność, hiperinsulinemie.
    Córka 2013- kauteryzacja jajników...
    Syn 2018- inseminacja...
    2020 - 3 ciąża wpadka 😂
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 28 lipca 2015, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakie chamstwo :/ Oby Ci nowy lekarz pomógł.<3

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • marysia7812 Autorytet
    Postów: 322 205

    Wysłany: 28 lipca 2015, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pierwsza pani doktor kazala mi dopiero po 6 miesiacach staran naturalnych przyjsc do siebie dopiero da mi clo... ale nie docieralo do niej ze ja musze miesiaczke wywolywac, bo sama jej nie dostaje...a chistoria staran o pierwsza ciaze tez nic ja nie obchodzily... to byla babka na fundusz... ostatnia u niej wizyta...

    w tej histori z ostatnim lekarze zdenerwowalo mnie to ze juz nastawilam sie na zabieg, ze wkoncu ktos chce mi pomoc, a nie tylko gadac... a pozniej takie rozczarowanie... niby kieruja sie moim dobrem... bo niechca mi zaszkodzic... raz juz kauteryzacje jajnikow mialam, ale on wczesniej o tym wiedzial...

    i najwazniejsze pytanie czy ja bylam w ciazy czy nie....??? lekarz powiedział ze nie ma sensu do mnie zagladac... to byly testy z apteki... i porannego moczu oraz wynik w ciagu 5 min... czy to mogla byc ciaza biochemiczna??

    z tego wszystkiego nawet niewiem czy mialam sluz plodny bo nie sprawdzalam... :( poprostu czekam na miesiaczke...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 lipca 2015, 22:25

    PCOs, Niedoczynność tarczycy, Insulinooporność, hiperinsulinemie.
    Córka 2013- kauteryzacja jajników...
    Syn 2018- inseminacja...
    2020 - 3 ciąża wpadka 😂
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 30 lipca 2015, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marysia7812 i jak sytuacja u Ciebie

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • marysia7812 Autorytet
    Postów: 322 205

    Wysłany: 30 lipca 2015, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To znaczy? no taka ze ok 3 sierpnia mam dostać miesiączkę i po niej idę do nowego gina.

    Tamta sytuacja z popozytywnymi testami była w czesniejszym cyklu. ja poprostu zastanawiam się czy mogłam stracić ciążę czy jej nie było.


    12.08 mam wizytę u nowego ciekawe co powie ;) oby coś.z sensem :)

    PCOs, Niedoczynność tarczycy, Insulinooporność, hiperinsulinemie.
    Córka 2013- kauteryzacja jajników...
    Syn 2018- inseminacja...
    2020 - 3 ciąża wpadka 😂
  • panchita Koleżanka
    Postów: 102 17

    Wysłany: 31 lipca 2015, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mordeczka wrote:
    Kochana jak dobrze widziałam to u ciebie jest 9 dpo ? Poczekaj do terminu @ ;)
    Taki spadek 8 dpo może być implantacyjny ;)

    Niestety małpa była ;) w tym miesiącu się uda ;D drugi cykl z ananasikiem będzie :)
    ale chyba ovu nie miałam przez duphastona...

    teraz też mam brać ten lek od 15dc, ale jak nie będzie ovu? chyba nie powinnam samowolnie zmieniać zaleceń pani doktor?

    maj 2014 -> początek starań
    14cs i 15sc -> DUPHASTON
    (20 cs) styczeń 2016 -> CLO, duphaston, pabi dexamethason, glucophage
    Hashimoto, Insulinooporność
    18 maj 2017 udało sie! Z norprolac i femibion
  • avera27 Przyjaciółka
    Postów: 145 31

    Wysłany: 1 sierpnia 2015, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    siostrzenica zjadła mi mojego ananasa :P jadłam go 4 dni po owulacji, czy wystarczy? najblizszy sklep jakies 5 km a jestem bez samochodu :)

    panchita, Joanna_Z lubią tę wiadomość

    avera27


    Będzie córeczka - 1.06.2017 r. - Liwia
  • panchita Koleżanka
    Postów: 102 17

    Wysłany: 4 sierpnia 2015, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    avera27 wrote:
    siostrzenica zjadła mi mojego ananasa :P jadłam go 4 dni po owulacji, czy wystarczy? najblizszy sklep jakies 5 km a jestem bez samochodu :)
    haha
    do mojego też się wszyscy dobierali, codziennie musialam kupować ;)

    Dorjana lubi tę wiadomość

    maj 2014 -> początek starań
    14cs i 15sc -> DUPHASTON
    (20 cs) styczeń 2016 -> CLO, duphaston, pabi dexamethason, glucophage
    Hashimoto, Insulinooporność
    18 maj 2017 udało sie! Z norprolac i femibion
‹‹ 9 10 11 12 13 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego