Forum Starając się - ogólne Czerwcowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • gosia28:( Przyjaciółka
    Postów: 173 49

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej witam wszystkie ;) owu wyznaczyło mi 16 dc ;) tobię testy owu bo w tym 16 dc nic nie wskazywało na na owu a wczoraj i dziś bardzo boli podbrzusze no i te testy wychodzą cały czas tak samo fakt ta kreska nie jest tak samo ciemna jak kontrolna ale jest. Co myślicie?

    eunika, inessa lubią tę wiadomość

    35300098465d87410706fe8bea3855e3.png
  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia28:( wrote:
    hej witam wszystkie ;) owu wyznaczyło mi 16 dc ;) tobię testy owu bo w tym 16 dc nic nie wskazywało na na owu a wczoraj i dziś bardzo boli podbrzusze no i te testy wychodzą cały czas tak samo fakt ta kreska nie jest tak samo ciemna jak kontrolna ale jest. Co myślicie?

    ja testów nie robię ale naczytałam się od dziewczyn, że to nie zawsze jest wiarygodny sposób więc najlepiej do tego jeszcze obserwować śluz i szyjkę bo tempka może nas czasem oszukać... patrząc po tempce to rzeczywiści 16dc jest wiarygodny :)

    inessa lubi tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • gosia28:( Przyjaciółka
    Postów: 173 49

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aha myślę,że te testy z Allegro są do dupy ;) bo z apteki mi wychodziły w 1 cyklu

    eunika, inessa lubią tę wiadomość

    35300098465d87410706fe8bea3855e3.png
  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia28:( wrote:
    aha myślę,że te testy z Allegro są do dupy ;) bo z apteki mi wychodziły w 1 cyklu

    dlatego słuchaj siebie i swojego ciała :) ja dopiero drugi cykl tak porządnie z owu się obserwuję i oczy mi się otworzyły, wiem dużo więcej i potrafię zinterpretować to co widzę. zobaczymy czy mój sposób zaowocuje dzidziusiem :)

    inessa lubi tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • gosia28:( Przyjaciółka
    Postów: 173 49

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    masz rację ;)

    inessa lubi tę wiadomość

    35300098465d87410706fe8bea3855e3.png
  • gosia28:( Przyjaciółka
    Postów: 173 49

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a mam jeszcze jedno pytanie od wczoraj bardzo piecze mnie pochwa co to może być?

    inessa lubi tę wiadomość

    35300098465d87410706fe8bea3855e3.png
  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia28:( wrote:
    a mam jeszcze jedno pytanie od wczoraj bardzo piecze mnie pochwa co to może być?

    może jakieś podrażnienie, zapalenie? czasami też po <3 tak może być. ja mam za to strasznie piekące piersi od wczoraj na dole, nigdy tak nie miałam, może to nowy objawy zbliżającej się owu...

    inessa lubi tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inessa wrote:
    Dziewczyny mam mega doła dzwonili z ośrodka adopcyjnego jesteśmy kwalifikowani do szkolenia ale za rok bo jesteśmy ze sobą za krótko a wiek się nie liczy :( czyli dziecko bedzie gdzieś za dwa lata :(
    Ofelaine wiesz ja zmagam się z bardzo silną anemią już wiele lat teraz mam nadzieję,że troche bedzie lepiej po usunięciu mięśniaka i polipa, choć ja jak chociaz raz w roku nie dostane krwi to mam masakryczne wyniki. Teraz lepiej się czuje bo jestem po przetoczeniu krwi ale dbaj o anemie boz tym trudniej zajść wciąże, pytaj lekarza co możesz brać na polepszenie hemoglobiny i żelaza, bo oni to czasmi tak troche zbywają.

    Wspólczuje Ci bardzo Inessko, ale wierze ze juz niedługo rodzinka wasza się powiększy, nie wolno sie załamywać i tracić nadziei :) Na takie chwile warto czekać :) Moja anemia nie jest tak silna jak twoja, dzisiaj odebrałam wyniki i HGB wynosi 10,1 norma jest od 12.00 wiec nie jest chyba tak bardzo zle poza tym wszystko inne w normie, no poza RBC i HCT ale wiadomoze ze to zawsze spada przy niedoborze hemoglobony. Ale juz biore witaminki i dzisiaj na obiad wcinam tą niedobra wątróbkę wiec mysle ze za jakis czas hgb podskoczy. Jeszcze wizyta i gin przed 17:00 i wszystko bede juz wiedziec a potem tylko działanka :))) Sciskam :)

    inessa, samira lubią tę wiadomość

    atdc8iikup31msj2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosia może byc jakieś podrażnienie albo oznaka owulki lub stan zapalny trudno powiedzieć jak bedziesz mieć dłużej taki objaw i do tego pojawi się dziwnie zabarwiony śluz to szybko idź do ginekologa.
    Ofelaine dziewczyny doradziły mi kupić sobie Spiruline w kapsułkach jest to alga podnosi odporność ale też poziom żelaza wzmacnia przy anemii ja kupuje przez neta, lepiej ją przyswajam niz inne żelazo, do tego duzo buraczków no najlepiej sok z buraczków ale surowy to jakos tak średnio mi wchodzi a wątróbka też powinna byc niedopieczona prawie czerwona w środku a na szpinak uważaj to nieprawda,że jest taki super z roślin żelazo w organiźmie człowieka gorzej się wchłania a do tego szpinak ma związku które żelazo czy hemoglobinie szkodzą w wiekszych ilościach.
    A tak wogole miałas badane żelazo, czy powiedziano ci dlaczego masz niską hemoglobinę?
    Basiulka i jak ?????? <3

    samira lubi tę wiadomość

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkich :) chociaż tempka minimalnie w dół z samego rana to teraz jest o wiele wyższa niż kilka dni z rzędu popołudniu może poprosty źle zmierzyłam rano zasapana byłam, będe później musze się położyć bo normalnie zasypiam do usłyszenia później buziaki :*

    inessa, OwieczkaaaJo lubią tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 15:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wróciłam właśnie o gin, jestem załamana, coś wyrosło mi w macicy i lekarka sama nie wiedziała co to jest czy polip czy cos innego dostałam skierowanie do szpitala na wtorek na łyzeczkowanie... Boze tak sie boje i na lewnym jajniku chyba jest torbiel ale sama dobrze ze wiedziała... pocieszające jest to ze miałam normalnie owulacje 2 dni temu prawdopodobnie z prawego jajnika..
    Dziewczyny :(( pomózcie

    samira lubi tę wiadomość

    atdc8iikup31msj2.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszytskie mamuski przyszle(wierze ze juz niedlugo kazda z nas bedzie szczesliwa mamuska)
    Ofelaine spokojnie... nie denerwuj sie nerwy nic ci nie pomoga nie boj sie ( wiem wiem latwo powiedziec) trzymam kciuki za ciebie wszytsko bedzie dobrze stres w niczym niepomoze a tylko zaszkodzi bo to wredna bestia jest Jetsem z toba nie martw sie nic w koncu gdzies jest limit problemow mam nadzieje ze ty wlasnie go przekroczylas i bedzie tylko lepiej :)
    JAk wam dzionek mija ja niedwano do domu wrocilam jak po 6 wyszlam do pracy tak niedawno wrocilam jestem skonana
    Buziaki dla wszytskich

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ofelaine tule do serca i wiesz może dobrze,że to wykryła i ja się tego pozbędziesz bedziesz mogła porządnie się starać o dzieciątko bez problemów i trosk i szybko się Wam uda. A co do tego czegoś to mam wielką nadzieję,że to może tylko źle sporzała i to nic takiego dobrze,że owulki są to racja to najważniejsze. Buziaki <3 <3 <3

    Tusiaczek lubi tę wiadomość

  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ofelaine wrote:
    Wróciłam właśnie o gin, jestem załamana, coś wyrosło mi w macicy i lekarka sama nie wiedziała co to jest czy polip czy cos innego dostałam skierowanie do szpitala na wtorek na łyzeczkowanie... Boze tak sie boje i na lewnym jajniku chyba jest torbiel ale sama dobrze ze wiedziała... pocieszające jest to ze miałam normalnie owulacje 2 dni temu prawdopodobnie z prawego jajnika..
    Dziewczyny :(( pomózcie

    Kochana nie załamuj się, najważniejsze że już to odkryłaś i będziesz miała zabieg. czasami spotykają nas niemiłe niespodzianki ale nic na to nie poradzisz więc postaraj się nie obawiać, na pewno wszystko pójdzie dobrze...

    Tusiaczek, inessa lubią tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny też to sobie mówię ale nigdy bym nie pomyślała, że cos mnie takiego spotka, byłam tak przerażona, że nie pamiętam połowy rzeczy, które mi powiedziała.. Lekarka wspomniała, że jak wytna to cos to bedzie juz dobrze tylko zeby sie nie okazało ze to cos bardzo złego... Ale jak dla mnie to ona sama byla bardzo zdzwiona niby mnie pocieszała ale nie była przekonywująca.. Dobrze, że poszlam do niej jeszcze przed staraniami .. Tyle szczęścia

    eunika, inessa lubią tę wiadomość

    atdc8iikup31msj2.png
  • eunika Autorytet
    Postów: 586 476

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ofelaine wrote:
    Dzięki dziewczyny też to sobie mówię ale nigdy bym nie pomyślała, że cos mnie takiego spotka, byłam tak przerażona, że nie pamiętam połowy rzeczy, które mi powiedziała.. Lekarka wspomniała, że jak wytna to cos to bedzie juz dobrze tylko zeby sie nie okazało ze to cos bardzo złego... Ale jak dla mnie to ona sama byla bardzo zdzwiona niby mnie pocieszała ale nie była przekonywująca.. Dobrze, że poszlam do niej jeszcze przed staraniami .. Tyle szczęścia

    no widzisz, już znalazłaś pozytyw :) teraz będziesz mogła ze spokojem myśleć o staraniach a nie dowiedzieć się w ciąży, że coś jest nie tak. łowa do góry :)

    inessa lubi tę wiadomość

    1ed36c1806ded9898bf633c15336ce49.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wytniesz paskudztwo i z czystym sumieniem bedziesz na spokojnie starac sie o swoj maly wielki skarb :)

    inessa, deJzi lubią tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak wszystko będzie dobrze, musi być :) to coś może tez być przyczyna mojej anemii i troszkę obfitych miesiączek... Cos mi sie przypomina jakby ona mówiła ze to cos to wygląda jakby ten naskórek nie do końca się złuszczał podczas miesiaczki

    inessa, samira lubią tę wiadomość

    atdc8iikup31msj2.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ciesze się, że mimo grpy, anemii i stresu na codzien miałam owulke i w dodatku wiedziałam, kiedy ona jest lekarz to tylko potwierdził. Było to 2 dni temu i akurat w ten dzien pobolewał mnie prawy jajnik i to z niego była owulka.. był to 14 dzien cyklu :) Dzieki samoobserwacji można takie cuda zdzialać:)

    inessa lubi tę wiadomość

    atdc8iikup31msj2.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 4 czerwca 2013, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bASIU pisz jak ta rozmowa!!!!
    Ofelaine i tak trzymac z takim nastawieniem dsaleko zajdziesz :)

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
‹‹ 24 25 26 27 28 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego