Forum Starając się - ogólne Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)
Odpowiedz

Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)

Oceń ten wątek:
  • Another Autorytet
    Postów: 2133 2292

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wszyscy poszli spać, to Another nocny marek idzie na film :D
    Dobrej nocy kochane :*

    Macierzanka:) lubi tę wiadomość

    "Musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda.."
    bpz77ab.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2015, 21:03

    Macierzanka:) lubi tę wiadomość

  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Another wrote:
    Tak mnie wczoraj brzuch bolał, że byłam pewna @. Dzisiaj się trochę uspokoiło. Ciekawe czy w nocy przybędzie.
    nie przybędzie bo tak mówię i czaruję!!! nie przyjdzie i już a jak nie przyjdzie to zatestujesz :P

    adin dwa tri czityri smatri w maje glazy ;)

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Kaśka28 Autorytet
    Postów: 4678 4849

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane ja uciekam...oczy mi sie kleja...jutro chyba tez mnie nie bedzie bo bede skrecala mebelki :D buziaczki kochane :D

    Little Frog lubi tę wiadomość

    Dluuuuga historia...ale warto było walczyć !!!
    9dpt 84.51 :D
    11dpt 210
    14 dpt 765.9
    18dpt 4270
    32dptmamy ❤️
    w4sq3e3kaoemk4zn.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2015, 21:03

    Malinowa Panienka, Z. lubią tę wiadomość

  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka28 wrote:
    Kochane ja uciekam...oczy mi sie kleja...jutro chyba tez mnie nie bedzie bo bede skrecala mebelki :D buziaczki kochane :D
    ej no zajrzyj do nas i powiedz jak Ci ze śrubokrętem idzie :D

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena87 wrote:
    Przeczytałam w Moje Gazy ;)
    Czy to oznaka że mam już iść spać ? ;D
    oplułam monitor :P

    btw. nie umiem cytować iluś wypowiedzi w jednym poście jak to robicie?

    Lena87 lubi tę wiadomość

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Another Autorytet
    Postów: 2133 2292

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa Panienka wrote:
    nie przybędzie bo tak mówię i czaruję!!! nie przyjdzie i już a jak nie przyjdzie to zatestujesz :P

    adin dwa tri czityri smatri w maje glazy ;)
    Tak mówisz? :P Wystarczy spojrzeć na mój wykres, żeby zmienić zdanie :D Ale dziękuję za pozytywny przekaz, a nuż zadziała i jutro zamiast @ wzrośnie tempka :D

    "Musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda.."
    bpz77ab.png
  • Another Autorytet
    Postów: 2133 2292

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka28 wrote:
    Kochane ja uciekam...oczy mi sie kleja...jutro chyba tez mnie nie bedzie bo bede skrecala mebelki :D buziaczki kochane :D
    Czekamy na fotki skręconych mebli :D Ja jak dałam memu chłopu szafę do skręcenia to się śmiałam, że z jego zdolnościami manualnymi będę miała stół i cztery krzesła k,ODQwNjkzOTQsNTExOTQwOTQ=,f,021_o8_orig.gif

    Kaśka28 lubi tę wiadomość

    "Musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda.."
    bpz77ab.png
  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Another wrote:
    Tak mówisz? :P Wystarczy spojrzeć na mój wykres, żeby zmienić zdanie :D Ale dziękuję za pozytywny przekaz, a nuż zadziała i jutro zamiast @ wzrośnie tempka :D
    ja już mówiłam wiele razy ale powtórzę się (ahhh nikt mnie słucha i nie czyta :P):
    moja temp. nigdy by nie wskazywała, że tam ktoś sobie wynajął kwaterę na 9 miesięcy!!! Panimała?????? :P Więc czasem jest jednak inaczej ;)

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem i ja...
    Chociaz dziwie sie,ze nadal tu zagladam...chyba tylko dlatego,ze jest tu kupa swietnych dziewczyn, ktore poza czubkiem swojego nochala widza cos jeszcze!

    Jest tak -
    Kiedy sie staramy, jestesmy super swietne przyjaciolki itp, jak milo nas widziec oh ah...
    Kiedy udaje sie nam zajsc w JAKZE UPRAGNIONA dla kazdej ciaze (!) dostajemy liczne gratulacje (mnostwo jak widac nieszczerych) nagle stajemy sie intruzami dla sporej grupki.
    Ta obluda bije, az mnie po oczach razi!
    Powinnam byc taka niemila dla Was niektorych, jak Wy dla nas (Jak tylko zajdziesz w ciaze, wynos sie z tego watku! Nie chcemy Cie tu, nie chcemy sluchac jaka jestes szczesliwa!)
    Czuje sie tu ostatnio jak smierdzacy skunks!
    Ja pier%$#@×÷ Wy chcecie byc matkami?

    Ps. Jesli komus zrobilam tym postem przykrosc, znaczy tylko jedno - o Tobie mowa...

    Dobry wieczor normalnym staraczkom i mamuskom :)

    Lena87, Little Frog, Kaśka28, ewelina:P, santoocha, Ania07 lubią tę wiadomość

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
  • Another Autorytet
    Postów: 2133 2292

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ok, niech będzie, przekonałaś mnie :D Jak się spełnią Twoje wróżby stawiam śpioszki z Kubusiem Puchatkiem i herbatę koperkową :D

    Lena87, Z., Little Frog lubią tę wiadomość

    "Musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda.."
    bpz77ab.png
  • alka89 Autorytet
    Postów: 2499 1128

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty87 wrote:
    Jestem i ja...
    Chociaz dziwie sie,ze nadal tu zagladam...chyba tylko dlatego,ze jest tu kupa swietnych dziewczyn, ktore poza czubkiem swojego nochala widza cos jeszcze!

    Jest tak -
    Kiedy sie staramy, jestesmy super swietne przyjaciolki itp, jak milo nas widziec oh ah...
    Kiedy udaje sie nam zajsc w JAKZE UPRAGNIONA dla kazdej ciaze (!) dostajemy liczne gratulacje (mnostwo jak widac nieszczerych) nagle stajemy sie intruzami dla sporej grupki.
    Ta obluda bije, az mnie po oczach razi!
    Powinnam byc taka niemila dla Was niektorych, jak Wy dla nas (Jak tylko zajdziesz w ciaze, wynos sie z tego watku! Nie chcemy Cie tu, nie chcemy sluchac jaka jestes szczesliwa!)
    Czuje sie tu ostatnio jak smierdzacy skunks!
    Ja pier%$#@×÷ Wy chcecie byc matkami?

    Ps. Jesli komus zrobilam tym postem przykrosc, znaczy tylko jedno - o Tobie mowa...

    Dobry wieczor normalnym staraczkom i mamuskom :)




    Hej mamusko

    Tobiaszek- nasz cud ur.27.10.2014 r . Cc
    Zośka /28.06.2015 **Aniołek **10 tydz.
  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Another wrote:
    No ok, niech będzie, przekonałaś mnie :D Jak się spełnią Twoje wróżby stawiam śpioszki z Kubusiem Puchatkiem i herbatę koperkową :D
    Dobra!!!

    Misty Ps. Jesli komus zrobilam tym postem przykrosc, znaczy tylko jedno - o Tobie mowa...

    Wg przysłowia uderz w stół? nie dotrze...

    jestem tu bo Wy jesteście <3

    Misty87, Lena87, dżona lubią tę wiadomość

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alka89 wrote:
    Hej mamusko
    Hej staraczko :)
    Jak minal dzien?

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A teraz idę spać bo mi się zachciało więc wykorzystam ten moment bo później znów do rana będę turlać się po łóżku ;)

    śnijcie dobrze :)

    Lena87 lubi tę wiadomość

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2015, 21:04

    Misty87 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2015, 21:01

  • alka89 Autorytet
    Postów: 2499 1128

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty87 wrote:
    Hej staraczko :)
    Jak minal dzien?



    Padam po pracy,ale widze,ze nie jestes na bierzaca...UDALO SIE<jestem w 4-5 tyg

    Misty87 lubi tę wiadomość

    Tobiaszek- nasz cud ur.27.10.2014 r . Cc
    Zośka /28.06.2015 **Aniołek **10 tydz.
  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 11 marca 2014, 00:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa Panienka wrote:
    Dobra!!!

    Misty Ps. Jesli komus zrobilam tym postem przykrosc, znaczy tylko jedno - o Tobie mowa...

    Wg przysłowia uderz w stół? nie dotrze...

    jestem tu bo Wy jesteście <3
    Tak, mialam napisac o nozycach :P

    Nie lubie sie klocic, ale czasami czlowiekowi rece opadaja!
    Po takim dniu, jak ten... kiedy pochowalam babcie, zycie nabiera innego tempa...
    Wczoraj serce mi pekalo,jak widzialam dziadka, ktory szedl do trumny babci z kwiatkiem na dzien kobiet! Wchodze wieczorem na forum,a tu jarmark z przekupkami...

    Lena87, dżona, dżona lubią tę wiadomość

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
‹‹ 1419 1420 1421 1422 1423 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego