Forum Starając się - ogólne Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)
Odpowiedz

Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)

Oceń ten wątek:
  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a dwu czy jedno-jajowe?

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • goskos86 Koleżanka
    Postów: 36 38

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bosko :-) ja też chcę bliźniaki!!!! :-)

    Misty87 lubi tę wiadomość

  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa Panienka wrote:
    a dwu czy jedno-jajowe?
    Na razie doktor powiedzial,ze wyglada mu to na dwu,ale za wczesnie chyba na stwierdzenie. Nie wiem, nie znam sie.
    Oby tak bylo, na pewno bezpieczniej dla maluchow :)

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
  • Magdas Autorytet
    Postów: 1624 1678

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty87 wrote:
    Nie moge spac po takiej nowinie...
    W zyciu bym sie blizniakow nie spodziewala! W sumie to nie chcialam, bo jak ja sobie dam rade...ale kocham te moje dwa szczescia :)
    Tyle lat czekalam na odpowiedni moment,zeby miec dzidzi. Nie dosc,ze pierwszy strzal zloty, to jeszcze blizniaczy! Kosmos :)

    Moj maz byl ze mna pierwszy raz w srodku, ucieszyl bardzo, ale z drugiej strony troche sie spial,ze bedzie ciezko ogarnac. Dziadkowie beda miec extra pole do popisu :)

    Aaa no i najwazniejsze-
    Jedno szczescie ma 17,6mm, serduszko 164 uderzenia na sek
    Drugie szczescie ma 16,4mm, serduszko 164 uderzenia na sek

    Panu doktorowi na tym etapie wydaje sie,ze ciaza jest dwukosmowkowa-dwuowodniowa. By tak bylo :)

    Ja natomiast bede wygladac pewnie ja wieloryb :)

    Jeszcze wczoraj bylismy u kolezanki, ktora ma synka. Mowi,ze zawsze marzyly jej sie blizniaki. To sie zdziwi, jak jej powiem :)

    Dziekuje wszystkim za mile slowa :*

    o ja Cię kochana ale nowina:) pięknie:)
    Jeszcze raz wielkie podwójne gratulacje :D

    Misty87 lubi tę wiadomość

    W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to,by nauczyć sie tańczyć w deszczu.
  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty87 wrote:
    Na razie doktor powiedzial,ze wyglada mu to na dwu,ale za wczesnie chyba na stwierdzenie. Nie wiem, nie znam sie.
    Oby tak bylo, na pewno bezpieczniej dla maluchow :)
    ojej to może parka będzie :)

    Misty87 lubi tę wiadomość

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Nati89 Autorytet
    Postów: 1507 955

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa Panienka wrote:
    ja sobie nie wyobrażam - kuzyn Pawła ma bliźniaki urodziły się w grudniu. ja się boję jak z jednym sobie poradzę a co dopiero z dwójką - ja dziecko trzymałam raz w życiu na rękach :D
    Ale jakby były to cieszyłabym się tak, jak z jednego i jednocześnie byłabym przerażona :D

    Jasne w pierwszym momencie jest szok, ale później wielkie szczęście i wiadomo, ze będzie ciężko bo to dwójka, ale da się radę :):)

    0d1yflw1vo1m1usk.png
  • Magdas Autorytet
    Postów: 1624 1678

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    goskos86 wrote:
    Bosko :-) ja też chcę bliźniaki!!!! :-)
    mnie z kolei przeraża perspektywa bliźniaków chociaż mój mąż byłby zadowolony :) ale jakby się okazało,że mamy je mieć to wiem,że zapewne też bym zwariowała ze szczęścia, ale u nas w rodzinie nigdy nie było bliźniaków.

    Misty a u Was były kiedykolwiek bliźniaki?

    W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to,by nauczyć sie tańczyć w deszczu.
  • Magdas Autorytet
    Postów: 1624 1678

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nati89 wrote:
    Jasne w pierwszym momencie jest szok, ale później wielkie szczęście i wiadomo, ze będzie ciężko bo to dwójka, ale da się radę :):)

    moja koleżanka ma bliźniaki już teraz 2 letnie i pamiętam jak opowiadała,że tak do 6 miesięcy nie mogła ich ogarnąć i gdyby nie teściowa to zeszłaby z głodu wśród pampersów ale u niej to naprawdę była masakra nie było chwili,żeby któroś nie płakało jedno kończyło drugie zaczynało i tak w kółko biedna schudła wygląda teraz jak szczypiorek ale jak dzieciaki skończyły 6 msc to zaczęła odżywać i wszystko zaczeło się normować :)

    Misty87 lubi tę wiadomość

    W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to,by nauczyć sie tańczyć w deszczu.
  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa Panienka wrote:
    ojej to może parka będzie :)
    Moj maz tak chce, mnie to w sumie obojetne, marzy mi sie dziewczynka, a czy beda dwie, czy parka, zobaczymy niebawem :)
    Moze byc i 2 chlopcow :P

    Widze, ze wiekszosc marzy o blizniakach, ciekawe :)

    Fidelissa lubi tę wiadomość

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
  • Magdas Autorytet
    Postów: 1624 1678

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty87 wrote:
    Moj maz tak chce, mnie to w sumie obojetne, marzy mi sie dziewczynka, a czy beda dwie, czy parka, zobaczymy niebawem :)
    Moze byc i 2 chlopcow :P

    Widze, ze wiekszosc marzy o blizniakach, ciekawe :)
    oj a by zdrowe były i będzie git:)

    Misty87 lubi tę wiadomość

    W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to,by nauczyć sie tańczyć w deszczu.
  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty87 wrote:
    Moj maz tak chce, mnie to w sumie obojetne, marzy mi sie dziewczynka, a czy beda dwie, czy parka, zobaczymy niebawem :)
    Moze byc i 2 chlopcow :P

    Widze, ze wiekszosc marzy o blizniakach, ciekawe :)
    Kochana bo to fajne ale też przerażające mocno...

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • goskos86 Koleżanka
    Postów: 36 38

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie były ale dawno i nie w bezpośredniej linii, mój dziadek od strony taty miał rodzeństwo bliźniaków, ale to chyba na mnie nie będzie miało wpływu :-( a chciałabym bardzo!
    Misty duuużoooo zdrówka!!!

    Misty87 lubi tę wiadomość

  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdas wrote:
    moja koleżanka ma bliźniaki już teraz 2 letnie i pamiętam jak opowiadała,że tak do 6 miesięcy nie mogła ich ogarnąć i gdyby nie teściowa to zeszłaby z głodu wśród pampersów ale u niej to naprawdę była masakra nie było chwili,żeby któroś nie płakało jedno kończyło drugie zaczynało i tak w kółko biedna schudła wygląda teraz jak szczypiorek ale jak dzieciaki skończyły 6 msc to zaczęła odżywać i wszystko zaczeło się normować :)
    Nooo to ja mam nadzieje, ze po ciazy schudne :D
    U mnie corka sasiada ma blizniaki, ale jednojajowe, bo identyczne. Juz maja po 9 lat :) takie klony biegaja po ogrodzie :D

    Bedzie szok w rodzinie, nie dosc ze prawie nikt jeszcze nie wie, to teraz bach dwojr na raz :D
    Tam wyzej pisalam, nie ma w naszych rodzinach blizniakow :) wiec obalam teorie :P

    santoocha, paaulla84, Fidelissa lubią tę wiadomość

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
  • Magdas Autorytet
    Postów: 1624 1678

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    goskos86 wrote:
    U mnie były ale dawno i nie w bezpośredniej linii, mój dziadek od strony taty miał rodzeństwo bliźniaków, ale to chyba na mnie nie będzie miało wpływu :-( a chciałabym bardzo!
    Misty duuużoooo zdrówka!!!
    nic straconego:) może się uda:D widzisz Misty pisała,że u niej też nie było :)

    W życiu nie chodzi o czekanie aż burza minie. Chodzi o to,by nauczyć sie tańczyć w deszczu.
  • KotkaPsotka Autorytet
    Postów: 941 465

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misty gratulacje !!! Piekna wiadomosc z rana. Zagladalam na twoj wykres i dal mi nadzieje ze taki pokrecony tez moze byc owocny :D bo jak widze swoj z tego cyklu to sadze ze razcje nic z tego.
    goskos86 wrote:
    Misty Super!!!! zawsze mi się marzyły bliźniaki,ale u mnie w rodzinie niestety nikt nie miał!

    To ze w rodzinie nikt nie mial nie jest istotne przy ciazy dwujajowej. Dwujajowa powstaje z polaczenia dwoch komorek jajowych (podwojna owulka) i dwoch plemnikow. Dzieci nie musza byc nawet do siebei wtedy bardzo podobne a w skrajnych przypadkach moga miec nawet roznych ojcow ;). Ja styczniu mialam podwojna owulke ale niestety nic z tego nie wyszlo. Bliznieta jednojajowe powstaja z zaplodnienia przez jeden plemnik jednej komorki i podzial i to moze byc dziedziczne.
    Misty jesli twoja ciaza jest dwukosmowkowa i dwuowodniowa to bardzo dobrze (moze to byc albo ciaza jedno albo dwujajowa) bo dzieci beda mialy osobne lozyska i worki owodniowe czyli kazde swoje miejsce i jedzonko :D.
    Dbaj o siebie! Mowi sie ze ciaza to nie choroba ale ty musisz jednak podwojnie uwazac!


    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 marca 2014, 08:30

    Misty87 lubi tę wiadomość

    9fca6f50a2283c6d700e791421c68616.png
  • Malinowa Panienka Autorytet
    Postów: 2255 1502

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    goskos86 wrote:
    U mnie były ale dawno i nie w bezpośredniej linii, mój dziadek od strony taty miał rodzeństwo bliźniaków, ale to chyba na mnie nie będzie miało wpływu :-( a chciałabym bardzo!
    Misty duuużoooo zdrówka!!!
    Wiesz co mój doktor mówi, że nie ma znaczenia czy one są czy nie :D więc spoko masz szansę ;)

    [*] Jagoda 18.03.2014
    [*] Antosia 13.01.2019

    Mutacja V Leiden hetero (acard 150mg.,heparyna 0,6ml.)
    MTHFR 1298A>C hetero
    Niedoczynność tarczycy Euthyrox N 150
  • Nati89 Autorytet
    Postów: 1507 955

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdas wrote:
    moja koleżanka ma bliźniaki już teraz 2 letnie i pamiętam jak opowiadała,że tak do 6 miesięcy nie mogła ich ogarnąć i gdyby nie teściowa to zeszłaby z głodu wśród pampersów ale u niej to naprawdę była masakra nie było chwili,żeby któroś nie płakało jedno kończyło drugie zaczynało i tak w kółko biedna schudła wygląda teraz jak szczypiorek ale jak dzieciaki skończyły 6 msc to zaczęła odżywać i wszystko zaczeło się normować :)

    Najgorsze pierwsze miesiące, ale później to już z górki, dziadkowie potrzebni od zaraz hehe, fajnei takie 2 szkraby małe :D
    Najgorzej zorganizować wyprawę, ubrac dzieci w tym samym czasie zeby sie nie spocily, zniesc je na dol u mnie nie ma windy meiszkam na 3 pietrze, zapakowac je do auta, no ale dałoby się rady :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 marca 2014, 08:33

    Misty87, Magdas lubią tę wiadomość

    0d1yflw1vo1m1usk.png
  • KotkaPsotka Autorytet
    Postów: 941 465

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa Panienka wrote:
    Kochana bo to fajne ale też przerażające mocno...

    Wiekszosc marzy o blizniakach bo to jedna ciaza i jeden porod no i jak ktos sie dlugo stara to chcialby na raz juz 2 miec. Ja bym byly szczesliwa gdybym miala blizniaki ale tez bym sie bala i szczerze to sie nawet troche cieszylam ze z tej mojej podwojnej owulki nic nei wyszloi ;P.

    Misty87 lubi tę wiadomość

    9fca6f50a2283c6d700e791421c68616.png
  • goskos86 Koleżanka
    Postów: 36 38

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to jest nadzieja :-) mojej Mamie się śniły niedawno dwie identyczne dziewczynki w wózku :-) może się sprawdzi :-)

    Misty87 lubi tę wiadomość

  • Misty87 Autorytet
    Postów: 2669 4813

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KotkaPsotka, masz calkowita racje :) to tez uslyszalam od doktora.
    Oby byly dwukosmowkowe, bo jeden drugiemu nie bedzie pasozytkiem :)

    Oj!szok...
    Wszyscy mi tak bardzo zyczyli dziecka :) to widac,ze z serca :D
    A wiecie, ze wczoraj slyszelismy juz oba serduszka?

    Kochaniutkie zycze Wam pieknego dnia i rownie wspanialych nowin! Trzymam za Was baaaardzo mocno kciuki i przesylam blizniacze wiruski :D <3 <3 <3 <3 <3 <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 marca 2014, 08:36

    Malinowa Panienka, goskos86, santoocha, Ania07, Fidelissa lubią tę wiadomość

    Chłopcy 1jajowi,1ow i 1kosm, cc 32+5,waga 1880g i 1670g.
    1usahdgeb3da0ojs.png
‹‹ 1431 1432 1433 1434 1435 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego