Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Hej dziewczyny
22.11 miałam laparoskopię, jestem po wizycie u lekarza, wszystko wyszło bardzo dobrze:)oczywiście dni płodne się poprzestawiały, no i lekarza stwierdził, że po zdjęciu szwów zacząć "działać"....Podziałaliśmy, a teraz siedzę jak na igłach, bo obawiam się, że dostanę miesiączkę:(Planowo ma być jutro:(Oby nie!!!!!!
A u mnie obiadek właśnie się gotuję
Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)Miki -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Witam..chyba wszyskie ogarnął szał zakupowy i nie mają czasu być na owu, mam nadzieje że zakupy będą owocne dodam że ja już prezenty dla wszystkich mam kupione a na święta jadę do rodziców więc nie mam za dużo pracy z gotowaniem może jakieś ciasto tylko upiekę
-
Cześc Dziewczynki! Jak tam po weekendzie? Ja już swój odespałam i wpadłam zobaczyć co u Was słychać.
A ja w tym roku nie poszaleję prezentowo niestety, bo muszę zrobić prezent sobie - zapłacić za lekarzy i badania... jeszcze w tym miesiącu. Tylko dzieciaki w domu skorzystają, bo im się nie mogę jakoś oprzeć -
nick nieaktualny
-
Ja nie mam ani prezentów, ani koncepcji na prezenty W tym roku jakoś te święta mam gdzieś. Do szału doprowadza mnie główkowanie nad tym co komu kupić A w rodzinie tyle dzieciaków, że brakuje mi pomysłów....szczególnie, że teraz dzieci wszystko mają, a jak nie mają to kosztuje to fortunę
-
A jeżeli chodzi o wigilię, to już ogólnie istna masakra....wyobraźcie sobie, że jemy dwie kolacje wigilijne... Jedną u mojej mamy, a drugą u rodziców męża. Ja to najbardziej lubię ten luz tuż po kolacji wigilijnej....jak cała ta sztuczność znika i można spokojnie posiedzieć i porozmawiać
-
Hej kobitki dzisiaj nie ogarniam rzeczywistości hehe zakrecona jakaś jestem słuchajcie dzisiaj po pomiarze tempki owulacja mi się przesunęła ktoś wie o co z tym chodzi dodam że po 5 dniach wpisów
Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 grudnia 2013, 11:35
-