X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)
Odpowiedz

Dziewczyny starajace sie o pierwsze malenstwo :)

Oceń ten wątek:
  • Milcia Autorytet

Wysłany: 1 lutego 2014, 08:51

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem księgową w biurze rachunkowym.

ania181111, Ewelina23 lubią tę wiadomość

ltCGp1.png HZoWp2.png
  • ania181111 Autorytet

Wysłany: 1 lutego 2014, 08:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja dziewczyny jestem w pracy i odpoczywam ;-)fajnie jest mieć taka pracę ;-);-);-);-);-)

Lena87, Macierzanka:) lubią tę wiadomość

[link=https://www.suwaczki.com/]km5shdgeo9f0pp2m.png[/link]
  • nick nieaktualny

Wysłany: 1 lutego 2014, 09:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja tylko wpadłam się przywitać ..

Może później się pojawię .. :)

Ewelina23, Macierzanka:), Ania07 lubią tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 1 lutego 2014, 09:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w polsce pracowalam w slepie spożywczym poltora roku i pozwalniali polowe ludzi. Sklep byl jeszcze rok i go zamkneli. Strasznie lubilam ta prace. :-) tu nie bd pracowac w sklepie bo wykorzystują ludzi jak tylko sie da

Macierzanka:) lubi tę wiadomość

• Macierzanka:) Autorytet

Wysłany: 1 lutego 2014, 09:44

Cytuj  /     /  Zgłoś

I coś jeszcze, odpowiadając na jeden z postów - mam życie w realu! Robię wiele rzeczy i dwa razy tyle ogarniam. Mam rodziców i cudowne rodzeństwo. Mam koleżanki, nawet przyjaciółki, z którymi uwielbiam spędzać czas. A w zasadzie to wspólnie z naszymi mężami zawsze! Widujemy sie rzadko, ale gadamy o wszystkim!
    Ale jest pewna granica, od której one mi już nie są w stanie pomóc... bo po prostu tego nie rozumieją tak jak ja! Nawet same mi to mówią!

Tak, to forum w necie, ale ja potrzebuję właśnie takiego wsparcia, bo staram się dwa lata i z biegiem czasu może się człowiekowi w głowie pomieszać...od czekania. A wspólnie łatwiej się czeka!