Dziewczyny z rocznika '82 starające się o pierwsze dziecko
-
WIADOMOŚĆ
-
IK wrote:Ja prowadzę pierwszy wykres i w sumie sporo się nauczyłam o swoim organizmie. To ciekawe, bo wydawało mi się, że mam wiedzę, ale teoria sobie, ciało sobie... polecam!!!
Pik LH jest a potem opada i powinny być negatywne gdy jajo pęknie.
Ale w zasadzie to tak Ci podpowiem, że szkoda testów, jak już wyjdzie pozytyw to bzykać i nie testowac dalej
-
Dzien Dobry
@ nie ma... niech juz bedzie ten weekend bo chce zrobic kolejny test...
Ik ja jeszcze jestem zielona w tym wykresie zaznaczam tam ale nic nie kumam haha musze siasc i poczytac dokladnie licze ze mi pomozecie jak cos
Jak dostane @(oby nie) to zaczne go dokladnie prowadzic...
Minuśka witamy
Jak ja bym chciala mieszkac teraz w Polsce isc porobic badania....pozostaje mi czekac do urlopu...
A teraz pora wstac z lozy isc na silownie a potem troche popracowac.
Milego dnia Dziewczyny!! -
Witam
Ja mam ur. 10 listopada Prawie same skorpiony
Nie powiem chciałabym mieć małego skorpionka.
Mój kuzyn skorpion ma żonę skorpiona i dwóch synków skorpionków:) Normalnie podziwiam, jak się kłócą to idzie na noże
Miłego dnia!K4lina lubi tę wiadomość
-
Lucy wrote:Właśnie sobie zerkłam. Troszkę dziwne że masz pozytywne tetsy owu tyle dni.
Dokładnie - ja z ciekawości w tym cyklu zrobiłam sobie testy owulacyjne (nie robiłam już od wielu miesięcy) i pozytyw wyszedł mi tylko jednego dnia, a przed i po nic, nawet śladu drugiej kreseczki.
-
olka30 wrote:Witam
Ja mam ur. 10 listopada Prawie same skorpiony
Nie powiem chciałabym mieć małego skorpionka.
Mój kuzyn skorpion ma żonę skorpiona i dwóch synków skorpionków:) Normalnie podziwiam, jak się kłócą to idzie na noże
Miłego dnia!
Mam takich znajomych: dwa Skorpiony i zmajstrowali sobie właśnie dwa małe Skorpioniki, w dodatku parkę.
Aż się sama rozmarzyłamK4lina lubi tę wiadomość
-
Lucy wrote:Właśnie sobie zerkłam. Troszkę dziwne że masz pozytywne tetsy owu tyle dni.