Forum Starając się - ogólne Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)
Odpowiedz

Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)

Oceń ten wątek:
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 18:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    okolice Jeleniej Góry, woj Dolnośląskie

    Ida, ewelina27 lubią tę wiadomość

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • elcia86 Ekspertka
    Postów: 195 147

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nowy Sacz, malopolskie :-)

    Ida, ewelina27 lubią tę wiadomość

    d579a7030cdace2cd76b2d0369b64a17.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lubelskie a dokładnie Opole lubelskie

    Ida lubi tę wiadomość

  • Izik Autorytet
    Postów: 276 167

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Warszawa kabaty

    Ida, ewelina27 lubią tę wiadomość

    8p3o43r8w95kdrju.png
    STWIERDZONE CIĘŻKIE PCO;-(
    17 cykl starań po stymulacji ciąża w 2015
    f2w3krntia7lgct7.png
  • elcia86 Ekspertka
    Postów: 195 147

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a co sadzicie o moim wykresie? Tempka cos mi sie nie podoba :-( jutro na kolejny monitoring ide. Musze zrobic sobie sciage bo mam dopytac sie o to hsg. A moze ktoras z Was miala?

    d579a7030cdace2cd76b2d0369b64a17.png
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elcia86 wrote:
    Dziewczyny a co sadzicie o moim wykresie? Tempka cos mi sie nie podoba :-( jutro na kolejny monitoring ide. Musze zrobic sobie sciage bo mam dopytac sie o to hsg. A moze ktoras z Was miala?
    może owulka będzie później

    elcia86 lubi tę wiadomość

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • Ida Autorytet
    Postów: 5781 5905

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też Opole, ale to opolskie ;)

    Oj, rozsiało nas po całej Polsce. Tylko z północy chyba nie ma żadnej.

    ewelina27 lubi tę wiadomość

  • elcia86 Ekspertka
    Postów: 195 147

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szpilka wrote:
    może owulka będzie później
    Dzieki :-) moze sie przesunie ale co z tym pecherzykiem bedzie jak w 10dc mialam pecherzyk 18mm. A dzis 14 dc. Sama nie wiem.

    d579a7030cdace2cd76b2d0369b64a17.png
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elcia86 wrote:
    Dzieki :-) moze sie przesunie ale co z tym pecherzykiem bedzie jak w 10dc mialam pecherzyk 18mm. A dzis 14 dc. Sama nie wiem.
    tempka może skoczyc do 3 dni po owu,więc jeszcze sie nie stresuj, jutro monitoring i wszystko sie wyjasni

    elcia86 lubi tę wiadomość

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • Mała Mi 1 Autorytet
    Postów: 501 524

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Częstochowa.:)

    ewelina27, _Ania_ lubią tę wiadomość

    Mała Mi
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra dziewczynki ide wciągnąć jakąś kolację, do jutra

    Ida, elcia86, ewelina27 lubią tę wiadomość

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zajrzę jeszcze przed snem z komórki zobaczyc co mnie ominęło, ale pisanie z niej to koszmar, bo mnie wylogowuje i kasuje mi posty

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • Ida Autorytet
    Postów: 5781 5905

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My też właśnie zjedliśmy obiadokolację i teraz relaksujemy się :)

    elcia86, ewelina27 lubią tę wiadomość

  • Gwiazdeczka27 Autorytet
    Postów: 1843 2262

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Warszawa :) ja też idę coś spałaszować , i do wyrka bo z bólu mnie wykręca... nienawidzę @ , oby w tym cyklu się udało i żebym pożegnała się z nią na 9 miesięcy. Trzymajcie się dziewczyny :)

    elcia86, Ida, marti_marti, ewelina27 lubią tę wiadomość

    mhsvp07w3ex0n696.png
  • Ida Autorytet
    Postów: 5781 5905

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj współczuję Gwiazdeczko - ja zawsze też mam bardzo bolene @... I nienawidzę wręcz pierwszego dnia, drugi jeszcze daje o sobie znać, a reszta jest już ok.

    Gwiazdeczka27 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wrocław tez jest!:)

    ewelina27, Ida lubią tę wiadomość

  • Vaniliaa Ekspertka
    Postów: 243 265

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wieczór :)
    witam się weekendowo,mam nadzieje że prawidłowo przytulankowo spędzacie te czas :) trzymam za wszystkie kciuki i chce tu czytać że nasz rocznik w tym roku będzie bardzo szcześliwy :)

    My na razie ledwo się powstrzymujemy, ale leczę nadżerkę, więc na razie u nas tylko ochota wzbiera.

    Mam wyniki mojego AMH wyszło 4 ng/ml norma więcej jak 1,5, ale za dużo tez podobno nie jest dobrze może ktoś mi zinterpretuje. Czekam jeszcze na Inhibine B.

    Ida lubi tę wiadomość

    Czy te­go chce­my czy nie, zaw­sze na coś czekamy.
    P9zxp2.pngkFL2p2.png
  • ulaa8 Znajoma
    Postów: 28 34

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny! Nie chwaliłam się bo nie było kiedy :)
    Tak więc dziękuję za gratulacje ale dopiero za 2 tygodnie najwcześniej będę wiedziała dokładnie co i jak. W czwartek i piątek robiłam testy sikane i nie wychodziło nic. Dopiero po południu w piątek wyszedł cień cienia drugiej kreski. Myślałam że mi się przywidziało :P wiecie, siła sugestii :) no ale pytam mojego K. czy coś widzi i powiedział że widzi :)) więc w sobotę pojechaliśmy na betę ale wynik tylko 30,69... Więc dziś pojechaliśmy do lekarza prywatnie zapytać o parę rzeczy i powiedział żeby spokojnie do tego podejść, najważniejsze to nie stresować się, póki co jest to ciąża biochemiczna i około 4 tydzień, więc minimum za 2 tygodnie będzie cokolwiek widać na USG. A tymczasem we wtorek powtórka bety i zobaczymy czy ładnie przyrasta :)
    Także kochane moje czekamy bez stresu :)

    Ida, a recepta jest taka jak wiele z nas słyszy "wyluzuj :-)"

    Co prawda mieliśmy monitoring w tym cyklu i myślę że to też dużo dało dla nas.. I w dniach płodnych i w dniu owulacji było naprawdę duuużo serduszkowania :) Ale tak naprawdę na każdą z nas przyjdzie czas, u mnie to był 10-ty cykl także będę trzymać za Was kciuki :*

    A tak poza tym to Białystok się kłania :-)

    0d16b4cb890fdb9dfe392e8f46544fb2.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2014, 21:16

    elcia86, Ida, marti_marti, ewelina27, Eklerka lubią tę wiadomość

    dqprpiqvrgjwgx24.png
  • Ida Autorytet
    Postów: 5781 5905

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ulaa, przepraszam, że 'wypaplałam' tu Twoją nowinę, ale jest ona tak radosna, że się nie mogłam powstrzymać. Kochana jeszcze raz gratulacje. Skoro testy sikane i beta tak wychodzą, to nie oznacza to nic innego :)

    No to wyluzowywuję i działamy z mężem :) Nie ma to tamto :D

    ewelina27, elcia86 lubią tę wiadomość

  • paula86 Koleżanka
    Postów: 50 44

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny,zaczynam wlasnie nadrabiać zaleglosci z calego weekendu. Zaczelo sie niefajnie,bo w piątek po pracy przyszła @... Niby sie w ogóle nie nastawiałam,ale tak po cichu liczylam,ze może się udało,a tu takie rozczarowanie :( smutno mi się zrobilo strasznie,do tego oczywiscie ból (tez mam bardzo bolesne @), a przed nami byl wyjazd do rodzicow-3h w samochodzie,które po wzięciu tabl.przeciwbólowej glownie przespalam. Potem staralam sie nie myslec,choć jak zobaczylam moja ciężarną szwagierkę,to znów myśli zaczely sie klebic sie w głowie,no nie da sie nad tym zapanować :/ za to dzis wielkie wydarzenie dla nas-mężowi udalo sie zlamac 3h w maratonie,jest przeszczęśliwy,a ja mega dumna,tym bardziej,ze wie,ile miesięcy treningów i wyrzeczeń realizacja takiego celu go kosztowala.

    Ida,wspolczuje :( z drugiej strony, takie "szczęście w nieszczęściu",ze tak szybko - tak naprawdę na początku starań wiecie na czym stoicie i możecie juz reagować. Zycze wam dużo zdrowia i dobrych wyników męża,trzymam kciuki!

    a pytalas mnie chyba wcześniej co dostalam na stan zapalny-gynalgin 10szt dowcipnych. W ogóle to ulotka mnie zdzwila,ze występuje nietolerancja alkoholu. Dla mnie to oczywiscie żaden problem,w ogóle pije niewiele-sporadycznie z mężem lampkę wina czy jak sie spotkamy ze znajomymi,ale jak zaczne je brać po @,to akurat zaczna sie swieta,w trakcie których mamy impreze rodzinna,a tydzień później wesele,i juz widzę ta mas podchwytliwych pytań czemu nie piję...z drugiej strony,nie chcialabym juz odsuwać tej kuracji :/ a przy okazji- macie z tym lekiem jakieś doświadczenia? Byl skuteczny?

    Ida, ewelina27, elcia86 lubią tę wiadomość

‹‹ 162 163 164 165 166 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ