Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Niunia trzymam kciuki
czekamy na Twoją śliczną betę :*
dziewczyny czy możecie spojrzeć na mój wykres?
link pod suwaczkiem
12 dc cyklu i spadek tempki w dwa dni o 0,2 stopnia, czy to może oznaczać zbliżającą się owulację? To mój pierwszy cykl z mierzeniem i nie znam się na tym -
Gosia zobaczymy jak jutro będzie wyglądać u Ciebie temp.czy będzie skok.
U mnie na wykresie chocki klocki jak w tamtym miałam równo temp. na jednym poziomie to teraz skacze i się stresuje czy nie przegapię momentu od kiedy mam brać dupka.gosia86 lubi tę wiadomość
-
wątek katastroficzno-humorystyczny
zrobiłam dzis najgorszą rzecz ever jaka mi sie przydarzyła od kiedy mam prawo jazdy a nawet dłużej bo od kiedy mój m uczył mnie jeździć czyli od 11 lat
zresztą jest to chyba największy koszmar każdego kierowcy, żeby czegoś takiego nie zrobić
wjechałam na krzyżówkę POD PRĄD żeby lepiej zobrazować sytuację na dużej kilku pasmowej krzyżówce zamiast na swój as wjechałam na ten do lewoskręt z przeciwka, nie wiem jak to zrobiłam, ta ciąża mnie odmóżdżyła totalnie i jeszcze bym to zrozumiała, gdyby to było obce miasto, nieznana trasa ale ja tamtędy jeździłam dziesiątki tysięcy razy
fakt, że było mi nie najlepiej od słońca, bo gorąco mi sie zrobiło, no ale nie aż tak, żeby nie móc prowadzić, trzeba chyba oddać kluczyki
najbardziej mnie martwi, że ktos zdążył moje auto przyczaić
taki wstyd
pamietajcie
Ciążą stanowi zagrożenie dla innych użytkowników dróggosia86 lubi tę wiadomość
-
Szpilka no nieźle dalas czadu
swoją drogą mi gin zakazał jeździć autem samej,a jeśli już musiałam to najlepiej żeby ktoś jechał ze mną
a najlepsza opcja to jako pasażer na tylnym siedzeniu
dzięki za odpowiedzi odnośnie mojego wykresuWiadomość wyedytowana przez autora: 3 lipca 2014, 14:51
-
gosia86 wrote:Szpilka no nieźle dalas czadu
swoją drogą mi gin zakazał jeździć autem samej,a jeśli już musiałam to najlepiej żeby ktoś jechał ze mną