X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)
Odpowiedz

Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)

Oceń ten wątek:
  • Izik Autorytet
    Postów: 285 173

    Wysłany: 19 marca 2014, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobrze że mówicie bo ja dopiero od kilku dni na owu i wiecie nie znam się za bardzo;-)
    A wy już macie obcykane różne takie smaczki....
    A wyników jeszcze nie ma,

    4.12.2023 II temin 14.08.2024 - zdrowy syn❤️😍;-)

    01.2022 poronienie chybione w 11 tygodniu
    3tygodniowe indukowanie poronienia
    zabieg łyżeczkowania 17.01.2022
    niedoczynność tarczycy
    tyłozgięta, zrotowana macica
    05.2021 poronienie 6tc
    STWIERDZONE CIĘŻKIE PCO;-( amh 22
    17 cykl starań po stymulacji ciąża w 2015
    córka 09.11.2015 cięzki poród indukowany, zagrażająca zamartwica płodu, cc na cito
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2653

    Wysłany: 19 marca 2014, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witajcie moje Drogie wpadam tylko na chwilkę, bo głowa i zaraz eksploduje, tak mnie boli, a jeszcze full roboty na jutro, zeszyty, sprawdziany i inne duperele, nadrobiłam zaległości i muszę się wtrącić w tę część o detektorze

    punkty dostajemy za objawy, ale większość na takie przed @ jak są ciążowe, więc nie ma co się sugerować