Grudniowe, świąteczne testowanie
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny, ktorych facet byl juz na badaniu nasienia, mam pytanie Jak to wyglada od strony „technicznej”? Trzeba od razu udac sie do kliniki leczenia nieplodnosci, czy dostaje sie skierowanie od ginekologa? Jestem totalnie zielona...
-
Nikodemka wrote:Dziewczyny, ktorych facet byl juz na badaniu nasienia, mam pytanie Jak to wyglada od strony „technicznej”? Trzeba od razu udac sie do kliniki leczenia nieplodnosci, czy dostaje sie skierowanie od ginekologa? Jestem totalnie zielona...
Można iść "z ulicy" bez skierowania. W niektórych klinikach trzeba się tylko umówić wcześniej na konkretną godzinę, w innych idzie się i czeka w kolejce.
Można też robić w laboratoriach typu Diagnostyka, ale z tego, co wiem, nie mają oni do tego przystosowanych pomieszczeń i np. w Krakowie odsyłają panów do toalety dla klientów, co uważam za poważne naruszenie godności mężczyzny jako pacjenta.
* 28.02 - 9 dpo: beta 6.47, 10 dpo: beta 11.5, 11 dpo: beta 25, 13 dpo: beta 88.7, 14 dpo: beta 159,8, 16 dpo: beta 549,4, 18 dpo: beta 1360,8, 21 dpo: beta 3272
* listopad - po laparoskopii: endometrioza - usunięte zrosty na jajniku, udrożniony jajowód, wyczyszczona macica, usunięte zrosty na jelitach. Działamy!
* HBA 72% i 3% morfologii przy ogólnych b.dobrych wynikach nie mają klinicznego znaczenia!
* PCOS, dodatnie ANA i ASA, ujemne AOA i APS, Euthyrox, Metformina, Bromergon, mutacje MTHFR i PAI1 - hetero. -
nick nieaktualny
-
Cześć dziewczyny. Mogę dołączyć? Dziś 1 dzień cyklu normalnego po poronieniu i jednocześnie 1 dzień dalszych starań. Pewnie w grudniu już nie zdażę testować ale przynajmniej za Was trzymam kciuki
Beti82, Nona, Izaw, tęczova, Agagusia, przedszkolanka:), NiespełnionaMama, Iga66, Anhydra, k878 lubią tę wiadomość
*14.09.2021- II kreski
*18.05. - 38+5, 3675 g -
nick nieaktualny
-