X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Grudniowe, świąteczne testowanie
Odpowiedz

Grudniowe, świąteczne testowanie

Oceń ten wątek:
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16063 11970

    Wysłany: 7 grudnia 2018, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona daj znac!

    Aga super beta uff!!
    Aga pózna owu,zawsze sie nad nią zastanawialam. U mnie nie wychodzilo ale znam z ovu kolezanke ktora ma 2latka z poznej wiec wiesz ;)

    Izaw, Nona lubią tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5527 8433

    Wysłany: 7 grudnia 2018, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, ktorych facet byl juz na badaniu nasienia, mam pytanie :) Jak to wyglada od strony „technicznej”? Trzeba od razu udac sie do kliniki leczenia nieplodnosci, czy dostaje sie skierowanie od ginekologa? Jestem totalnie zielona...

    hchygov3p2jypx4e.png
    Synek - 17.03.2020 🚗
    Drugie bobo w drodze 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • reset Autorytet
    Postów: 7233 13043

    Wysłany: 7 grudnia 2018, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Dziewczyny, ktorych facet byl juz na badaniu nasienia, mam pytanie :) Jak to wyglada od strony „technicznej”? Trzeba od razu udac sie do kliniki leczenia nieplodnosci, czy dostaje sie skierowanie od ginekologa? Jestem totalnie zielona...

    Można iść "z ulicy" bez skierowania. W niektórych klinikach trzeba się tylko umówić wcześniej na konkretną godzinę, w innych idzie się i czeka w kolejce.
    Można też robić w laboratoriach typu Diagnostyka, ale z tego, co wiem, nie mają oni do tego przystosowanych pomieszczeń i np. w Krakowie odsyłają panów do toalety dla klientów, co uważam za poważne naruszenie godności mężczyzny jako pacjenta.

    relgmg7ymfbmxgyl.png