X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Jak nie zwariować, gdy wszystko idzie nie tak
Odpowiedz

Jak nie zwariować, gdy wszystko idzie nie tak

Oceń ten wątek:
  • Taka_Babka Autorytet
    Postów: 552 110

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, nie zrobilam tego progesteronu. Planuje jutro. Wszystko było nie tak, nawet jedna rzecz mi nie sprzyjała. Mam nadzieję że jutro to nie będzie już za późno. Jestem jakaś roztargniona. Jeszcze jak czytam na forum ile ja rzeczy nie wiem to jestem przerażona. Zamówiłam termometr, to teraz znowu przeszukuje forum o tym jak badać... Jestem zielona to mało powiedziane. Eh

    9 cs
    cykl 32 dni
    Letrox, Bromergon , ovarin, kwas foliowy metylowany, ovitrelle
    Polip, mięśniak
    Homocysteina za wysoka
    Mąż- morfologia 4% fertilman plus, maca, wit C
  • czekamynadzidzie Autorytet
    Postów: 4957 3771

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taka_Babka wrote:
    Cześć, nie zrobilam tego progesteronu. Planuje jutro. Wszystko było nie tak, nawet jedna rzecz mi nie sprzyjała. Mam nadzieję że jutro to nie będzie już za późno. Jestem jakaś roztargniona. Jeszcze jak czytam na forum ile ja rzeczy nie wiem to jestem przerażona. Zamówiłam termometr, to teraz znowu przeszukuje forum o tym jak badać... Jestem zielona to mało powiedziane. Eh
    najlepiej w 21 dc, ja robiłam w 25dc i chyba było za późno. Jak coś to lepiej poczekaj do następnego cyklu.

    Prawie 5 lat starań...
    33 lata, endometrioza II st., IO, niepłodność idiopatyczna, amh 3
    26cs ---> IUI nieudane
    1) IMSI (długi protokół) Angelius
    6 kom --> 5 zarodków --> 8b (ET) --> beta 1, brak ❄️
    2) ICSI (długi protokół) Novum
    11 kom --> 8 zarodków --> 7c, 7b (FET) -->
    7dpt beta <2, 9dpt beta 2, 10dpt beta 3,16, brak ❄️
    3) IMSI (krótki protokół z Elonvą) Angelius