Forum Starając się - ogólne Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek
Odpowiedz

Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek

Oceń ten wątek:
  • welonka Autorytet
    Postów: 3494 1469

    Wysłany: 24 września 2017, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola przykro mi bardzo :( ale ja wierze , że każdej z Was uda się niedługo.
    Faktycznie miałam moment rezygnacji i nie wierzyłam ze mi sie uda.

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9446 12430

    Wysłany: 24 września 2017, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Welonka najważniejsze, ze się udało!! Teraz się ciesz i dbaj o siebie. Kazdy ma czasem moment zwątpienia, ale grunt to się nie poddawać. Dawaj znać jak ciąża przebiega i mimo tego, ze jestes już na fioletowej stronie zaglądaj do nas :*

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1213 276

    Wysłany: 25 września 2017, 01:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, zaglądam wakacyjnie i widzę cudowne wieści. Weronika kochana to wspaniała wiadomość :*. Jak się czujesz. Ok dokładnie sie starałaś?zycze ci nudnej ciąży kochana :*
    Ja zrobiłam sobie przerwę z mierznriem na czas wakacji bo już mnie to dobija i z wiara w dzidzie kiepsko.

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1213 276

    Wysłany: 25 września 2017, 01:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia pierniczę i zostaje;). A tak serio to wracam w piątek już niestety. Za krótko ten urlop. Spalili mnie słońce mam jakaś infekcje babska ale i tak bym została jak myślę o tej paskudnej jesieni i ilości pracy która mnie czeka. Sylwia ewi rzuciła a jak u was? :)kto batony zaciąza jak już Welonka tak ładnie zaczęła.

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1213 276

    Wysłany: 25 września 2017, 01:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia pierniczę i zostaje;). A tak serio to wracam w piątek już niestety. Za krótko ten urlop. Spalili mnie słońce mam jakaś infekcje babska ale i tak bym została jak myślę o tej paskudnej jesieni i ilości pracy która mnie czeka. Sylwia ewi rucola a jak u was? :)kto batony zaciąza jak już Welonka tak ładnie zaczęła.

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • welonka Autorytet
    Postów: 3494 1469

    Wysłany: 25 września 2017, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka wrote:
    Hej, zaglądam wakacyjnie i widzę cudowne wieści. Weronika kochana to wspaniała wiadomość :*. Jak się czujesz. Ok dokładnie sie starałaś?zycze ci nudnej ciąży kochana :*
    Ja zrobiłam sobie przerwę z mierznriem na czas wakacji bo już mnie to dobija i z wiara w dzidzie kiepsko.
    Dziękuję;* teraz czekam na was:-). Staraliśmy sie półtorej roku od 9miesiescy lecieliśmy sie udało sie w pierwszym cyklu po laparoskopii a 5cykl z clo. Brzuch pobolewa jak na @ i tal siw czuje , rano po śniadaniu pojawiają sie delikatne mdłości ale da sie wytrzymać,dzisiaj bede dzwonić do lekarza umówić sie na wizytę

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 25 września 2017, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka ależ Ci zazdroszcze dalszego przebywania na urlopie :) ciesz sie sloneczkiem,bo u nas bywa z tym różnie.. Choć u mnie od wczoraj juz nie pada wiec jest postęp
    Welonka zaglądaj tu do nas i przynos same dobre wiesci :) Jesteś teraz naszym promyczkiem nadziei ;)
    Dziewczyny, którejś coś pomogło na poprawę śluzu??

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1213 276

    Wysłany: 25 września 2017, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia ja biorę olej z wiesiolka i dużo pije i spore dawki witaminy c i jest trochę lepiej z ilością sluzu:)

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 25 września 2017, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja w tym cyklu właśnie łykam wiesiołka ( 6 tabletek dziennie ) plus czasem wypiję siemię lniane..zobaczę czy będzie widać jakąś poprawę :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 września 2017, 22:05

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9446 12430

    Wysłany: 26 września 2017, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh, ja tam sluzu trochę mam ale i tak conceive to dla mnie podstawa :)

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • welonka Autorytet
    Postów: 3494 1469

    Wysłany: 26 września 2017, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W koncu jestem spokojniejsza Odebrałam betę dzisiaj 17dpo wynik 975,3 w piatek pierwsza wizyta :)
    Teraz mogę was pozarażać wiruskami :)

    sylwia1986, Rucola, Ewi28 lubią tę wiadomość

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 26 września 2017, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Welonka super :)
    Teraz tylko dbaj o siebie..i rozsyłaj wiruski,żeby starczyło dla nas wszystkich ;)

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4140 1601

    Wysłany: 29 września 2017, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Welonka jak nic lapie od ciebie wiruski :) ja od dzisiaj biorę sie gruntowanie za dbanie o ciałko.dieta ale taka normalnie czyli wyeliminuje ziemniaki i słodycze i pieczywo oraz makaron....musze sobie jakis krem na twarz zafundować przeciwzmarszczkowy juz :D taki jakis dobry nawilżający bo po kapeli mam twarz skore jak skorupe tak mi sie łuszczy a na dodatek mam trodzik różowaty

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1213 276

    Wysłany: 7 października 2017, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a tu co taka cisza?! Jest tu ktos?:)


    Ewi to taka konkretna dieta jak całkowicie eliminujesz weglowodany. Ja od tzrech meisiecy troche zmieniłam diete na bardzeij warzywną i lepiej sie na niej czuje, no i musiąłam wyeliminować laktoze.

    Rucola, sylwia a jak u was kochane?

    sylwia1986 lubi tę wiadomość

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4140 1601

    Wysłany: 7 października 2017, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka wrote:
    Dziewczyny a tu co taka cisza?! Jest tu ktos?:)


    Ewi to taka konkretna dieta jak całkowicie eliminujesz weglowodany. Ja od tzrech meisiecy troche zmieniłam diete na bardzeij warzywną i lepiej sie na niej czuje, no i musiąłam wyeliminować laktoze.

    Rucola, sylwia a jak u was kochane?
    no zobaczymy może te pare kg poleci w dół :) od jutra odstawiam.tez alko bo mój mąż ma całkowity zakaz picia no i bede mu towarzyszyć w niewoli :)

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 7 października 2017, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej dziewczęta :)
    Auri miło że odkopałaś nasz poczciwy wątek
    Ewi trzymam kciuki za wytrwałość w postanowieniach :D

    U mnie jakoś leci, choć w temacie starań bez szału :/
    Obecny cykl bez owulacji,w poprzednim niby była ale też jakoś słabo, więc dostałam od gina na kolejny nowy lek na stymulacje bodajże symletrol (jeszcze nie wykupiłam recepty)
    No i pewnie spróbujemy ze stymulacją ze 2-3 mies i jeśli nie zadziała to już dalsza diagnostyka.
    Powiem wam, że powoli tracę wiarę :/
    Auricomka opowiadaj co u Ciebie..

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Karolcia27 Autorytet
    Postów: 1497 931

    Wysłany: 7 października 2017, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda, ale moze pomozecie:)wprawdzie o maluszka chcieliśmy sie starać z mężem od nowego roku ale teraz wydarzyło sie cos, co nie daje mi spokoju i nie wiem juz co myśleć.

    Generalnie, mam nieregularne cykle, równo rok temu odstawiłam tabletki anty, raz cykle sa krótsze, a raz dluzsze, ale gdyby policzyć średnia z ostatnich kilku to byłoby to ok 32-33dni. Ostatnia @ była 29 września, a wiec spóźnia sie juz 8 dni. Przed @ brzuch mnie bolał faktycznie jak na @ ale dostałam 2-3 dniowego jakby plamienia - chociaż raczej był to śluz zabarwiony na brązowo, od tego czasu przez kilka dni bardzo kuly mnie jajniki i było więcej śluzu ale juz bezbarwnego i cały czas wydawało mi sie ze za chwile przyjdzie @. Dzisiaj bol juz ustąpił. Zrobiłam test z apteki i wyszedł negatywny a w 6 dni po spoznionej @ beta hcg wyniosła <1.2. Okresu nadal brak, a wizytę mam dopiero za 6 dni. Co o tym myślicie?Chyba nie ma sensu powtarzać bety?Tylko skąd to opóźnienie?

    Aha,zapomniałam jeszcze napisać ze od 2,5 ms biorę norprolac na podwyższenie prolaktyny:)

    4 cs - 29 marca II kreseczki <3

    7v8r9n73wz5zsofj.png

    heterozygota 677CT i 1298AC oraz heterozygota w PAI - 1 4G

  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1213 276

    Wysłany: 8 października 2017, 00:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolcia ciężko stwierdzić, najlepiej zapisz się do lekarza. Może jakieś zaburzenia hormonalne masz?
    Ewi a jest potrzeba odchudzania czy tak po babski chcesz? :)
    Sylwia mam nadzieję że ten nowy lek podziała:). Ja się wkurzyłam nie chce mi się meirzyl tej temperatury, bo zawsze wszytko super a jednak okres przychodzi, to badanie droznosci jajowodow narazie odpuściłam jak kazali nam brać dwa tygodnie antybiotykow -pewnie zrobię ale nie chciałam sobie psuć wakacji. No 8 podobnie jak ty mam taki brak wiary. Ten cykl to nawet nadzieja watla już. Staram się zająć chwilowo trochę czymś innym :) wymyśliłam.sobie studia podyplomowe;)

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Karolcia27 Autorytet
    Postów: 1497 931

    Wysłany: 8 października 2017, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem zapisana na czwartek, ale właśnie miałam pisać ze temat juz nieaktualny bo pół nocy brzuch mnie bolal jak na @ i był to dość silny ból i już myślałam ze lada chwila przyjdzie @, a jednak do tej pory go nie ma + odczuwam mdłości ale to już chyba z nerwów i nieprzespanej nocy:( jeśli do jutra @ się nie pojawi (zwykle było tak że jak wystepowaly większe bôle to od razu pojawiał się @) to może zadzwonię do lekarza i po prostu się go zapytam:)

    4 cs - 29 marca II kreseczki <3

    7v8r9n73wz5zsofj.png

    heterozygota 677CT i 1298AC oraz heterozygota w PAI - 1 4G

  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4140 1601

    Wysłany: 8 października 2017, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka tak z 5 kg mogła bym schudnąć :)

    welonka lubi tę wiadomość

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
‹‹ 103 104 105 106 107 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność mężczyzn - przyczyny obniżonej płodności i sposoby na poprawę

Płodność mężczyzn na przestrzeni lat uległa znacznemu pogorszeniu. Dlaczego jakość nasienia współczesnych mężczyzn jest obniżona? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością? Co zrobić, aby wesprzeć i poprawić męską płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego