Forum Starając się - ogólne Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek
Odpowiedz

Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek

Oceń ten wątek:
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 8 października 2017, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolcia27 no dziwna sprawa gdyby nie negatywne testy to piersze o czym bym pomyślała to ciąża...cóż chyba tylko wizyta u lekarza pozostaje.

    Ewi życzę szybkich efektów diety :) Ja to kurcze mam totalnie na odwrót, bo ciężko mi przybrać na wadze, nieraz specjalnie staram się jeść same specjały po których normalnie się przybiera na wadze.. i nic
    Ale to już chyba taka natura i przemiana materii.

    Auricomka szacun z tą podyplomówką! Ja edukację zakończyłam na licencjacie i kurcze nie wiem czy bym teraz jeszcze miała głowe do nauki...ale kto wie

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Anita22 Nowa
    Postów: 5 0

    Wysłany: 9 października 2017, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry;) mam nadzieję nadzieje ze się do Was dopasuje i trochę sie od was poradze i naucze;) opowiem wam trochę o sobie.
    Jestem Anita mam 22 lata i ogólnie nie myślałam jeszcze z narzeczonym o maleństwie Ale tez sie nie zabezpieczalismy (stosunek przerywany).
    Ostatnia @ skończyła mi sie 3 września. Cykle regularne jak w zegarku 29 dni. Nigdy nie brałam żadnych tabletek anty. Dzis jest 42 dc i właśnie dostałam @.. Tak mi sie wydaje ze to @ bo jest jej malo. Robiłam 3 testy wszystkie negatywne, ostatni w 36 DC. Przez ten czas gdy spozniala mi sie @ nie myślałam o niczym innym niz dziecku moj zreszta tez. Wpadłam w jakiś szał i rozpacz kiedy jednak przyszedł dzis okres.. Nie nie myślałam ze tak mnie to zaboli... tym bardziej że tak jak pisalam nie staraliśmy się o dziecko,co się zmieni w przyszłym miesiącu.. Byłam pewna ze bede mama. Miałam tez objawy (wzdęcia,zgaga,odrzucilo mnie od kawy)


    Sorki że sie tak rozpisalam..

    A.
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9275 12334

    Wysłany: 10 października 2017, 07:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anita moze taki cykl był potrzebny, zeby sobie uświadomić, ze chcecie dziecko. Nie pozostaje nic innego jak próbować w kolejnych cyklach i zachęcam do prowadzenia wykresu, dużo z niego można wyczytać. Powodzenia!!

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9275 12334

    Wysłany: 10 października 2017, 07:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja Dziewczyny powolutku godzę się z myślą, ze różnie to moze być z posiadaniem dzieciątka. te moje ASA to straszne cholerstwo, ale będe walczyć do końca :)
    Aktualnie jestem na delikatnej stymulacji letrozolem, mój gin twierdzi, ze mam wybitnie leniwy organizm, 11dc i jeden pęcherzy dopiero 10 mm. P co się męczyć ;)Poza tym tępię helicobacter pylorii, juz jestem na końcówce, teraz emek zaczyna. Co tam u Was?

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Karolcia27 Autorytet
    Postów: 1497 931

    Wysłany: 10 października 2017, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja dzisiaj powtórzyłam betę i znowu taki sam wynik <1.20 a @ nadal brak. Myślicie ze mogę wziąć luteinę na wywołanie?Bo akurat mam w domu:)

    4 cs - 29 marca II kreseczki <3

    7v8r9n73wz5zsofj.png

    heterozygota 677CT i 1298AC oraz heterozygota w PAI - 1 4G

  • welonka Autorytet
    Postów: 3493 1469

    Wysłany: 21 października 2017, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co tutaj taka cisza ? Watek juz prawie na 3 stronie .
    Jak tam dziewczyny?

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9275 12334

    Wysłany: 22 października 2017, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic ciekawego się nie dzieje :) auricomka przepadla gdzies ostatnio... Ja jadę do dr P do Łodzi w piątek. A Ty jak się czujesz?? Rosniecie zdrowo?? :)

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 22 października 2017, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny
    no strasznie niestety wątek podupadł..wszystkie gdzieś wywiało.
    Welonka jak tam u Ciebie? miło, że o nas pamiętasz :)
    Rucola ja też od tego cyklu mam stymulacje letrozolem 1x1 od 3 do 7 dc
    w środę idę podejrzeć co się tam podziało.
    Mój pan doktor też na ostatniej wizycie stwierdził że mam leniwe jajniki
    Zobaczymy co to dalej będzie...

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • welonka Autorytet
    Postów: 3493 1469

    Wysłany: 23 października 2017, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola nowy lekarz ,czy konsultacja?
    Dziewczyny ja za was cały czas trzymam kciuki ,macie wprowadzony nowy lek lepszy od clo .
    Ja juz jestem strasznie wymęczona jak nie ciągłe mdłości przez które nic nie jem nie pije to wymioty do tego ciągle sa jakieś plemienia lekarz każe brac duphaston i czekać do wizyty .

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9275 12334

    Wysłany: 23 października 2017, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Welonka jade do Pasnika do Łodzi na konsultację immuno. Chcemy żeby zlecil badania które powiedzą czy mamy szansę na naturalsa czy trzeba wytoczyć większe dziala. Mam nadzieję ze te plamienia u Ciebie to bić powaznego.. Kiedy masz wizyte? Ile duphastonu bierzesz?

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9275 12334

    Wysłany: 23 października 2017, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia1986 wrote:
    Hej dziewczyny
    no strasznie niestety wątek podupadł..wszystkie gdzieś wywiało.
    Welonka jak tam u Ciebie? miło, że o nas pamiętasz :)
    Rucola ja też od tego cyklu mam stymulacje letrozolem 1x1 od 3 do 7 dc
    w środę idę podejrzeć co się tam podziało.
    Mój pan doktor też na ostatniej wizycie stwierdził że mam leniwe jajniki
    Zobaczymy co to dalej będzie...
    Ja mialam jednorazową dawke letrozolu 3 tabletki w 3 dc. W kolejnym cyklu 3tabletki w 3cim i 4tym dniu cyklu. Mam nadzieję ze wystarczy :) masz plamienia ?

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 23 października 2017, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola jeszcze nie wiem jak ten lek na mnie zadziała bo jestem tuż przed owulacją (a przynajmniej mam taką nadzieję ;) )
    Po stymulacji Clo moje plamienia znacznie się skróciły więc ciekawa jestem co będzie po tym leku.
    Welonka z tego co już się naczytałam tych internetów wiem, że wiele kobiet miało plamienia w czasie ciąży i było wszystko ok więc mam nadzieję że i u Ciebie to nic groźnego. Trzymam cały czas kciuki za Ciebie i za Twoje maleństwo niech rośne zdrowo :)
    Ciekawa jestem gdzie wymiotło nam wszystkie pozostałe dziewczęta z wątku ;)
    ktokolwiek widział ktokolwiek wie ...;)

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9275 12334

    Wysłany: 23 października 2017, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia a bedziesz miec monitoring?

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 23 października 2017, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, miałam się stawić na usg w okolicach 9 dc ale że mój lekarz u mnie w mieście przyjmuje tylko w środy i piątki- wypadnie akurat 11 dc mam nadzieję że nie będzie za późno.

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • [email protected] Autorytet
    Postów: 328 144

    Wysłany: 24 października 2017, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduję się jako "jedna z pozostałych", nie odzywałam się ale cały czas Was czytałam i kibicowałam :) nadal kibicuję, trzymam mocno kciuki. No dobra a teraz się pochwalę, udało nam się, jestem w 5 tygodniu ciąży :) miałam w tym cyklu hsg i okazało się że miałam przytkane jajowody.

    Rucola, sylwia1986 lubią tę wiadomość

    p19uskjo4qa4qv4m.png
    Niedoczynność tarczycy
  • welonka Autorytet
    Postów: 3493 1469

    Wysłany: 24 października 2017, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    [email protected] gratulacje :*nam tez udalo sie po drożności:)


    Rucola oby w końcu te badania wyjaśniły sytuacje i w końcu będziecie mogli dobrać leczenie .

    Wizyte mam we wtorek a duphaston biorę 3x1

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • [email protected] Autorytet
    Postów: 328 144

    Wysłany: 24 października 2017, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    welonka wrote:
    [email protected] gratulacje :*nam tez udalo sie po drożności:)1
    Dziękuję i dla Was również gratulacje :) odebrałam wynik bety 74,3 :)
    Mam dylemat bo jutro mam wizyte u dentysty i nie wiem jak ze znieczuleniem. Ginekolog mówi że teoretycznie można brać ale to zależy od dentysty czy będzie chciał dać, a dentysta mówi że to zależy od gina czy ciąża nie jest zagrożona. No i nie wiem, tzn tak myślałam żeby pójść tak kontrolnie zorientować się jaka jest styuacja i jak nie ma tragedi to chyba poczekam do 2 trymestru, wtedy podobno już nie ma zagrożenia.

    Lunna lubi tę wiadomość

    p19uskjo4qa4qv4m.png
    Niedoczynność tarczycy
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9275 12334

    Wysłany: 24 października 2017, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję i dla Was również gratulacje :) odebrałam wynik bety 74,3 :)
    Mam dylemat bo jutro mam wizyte u dentysty i nie wiem jak ze znieczuleniem. Ginekolog mówi że teoretycznie można brać ale to zależy od dentysty czy będzie chciał dać, a dentysta mówi że to zależy od gina czy ciąża nie jest zagrożona. No i nie wiem, tzn tak myślałam żeby pójść tak kontrolnie zorientować się jaka jest styuacja i jak nie ma tragedi to chyba poczekam do 2 trymestru, wtedy podobno już nie ma zagrożenia.
    stres jest dużo gorszy dla dzidziusia niż znieczulenie. Zdecydowanie znieczulaj się. Gratulacje!!!

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 24 października 2017, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    [email protected] gratulacje :D
    Dobrze że jesteście dziewczyny i wnosicie do opuszczonego wątku trochę życia..i to nowego życia :)
    Welonka rozumiem że wizyta nie dziś a w przyszły wtorek, koniecznie daj znać Co tam od lekarza usłyszałaś
    Ja wam powiem dziewczyny, że jestem załamana..przed okresem leczyłam infekcję dostałam od lekarza leki działające zarówno na grzybicę jak i bakterie.
    No i kurcze znowu mnie coś zaczęło swędzieć :/
    no i co...jutro jade na monitoring i zamiast się przejmować co tam jajniki naprodukowały będzie pewnie trzeba wprowadzić kolejne leczenie :(
    i tak ciągle pod górkę :/

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • [email protected] Autorytet
    Postów: 328 144

    Wysłany: 25 października 2017, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję :) jednak bez znieczulenia robiłam zęba, nawet bardzo nie bolało. Ale bardzo się stresowałam, dentysta jeszcze powiedział że lepiej bez znieczulenia przu tak wczesnej ciąży i w dodatku tak małym ubytku.
    Sylwia tak to jest z tymi infekcjami jak się coś przypląta to będzie tak wracać.

    p19uskjo4qa4qv4m.png
    Niedoczynność tarczycy
‹‹ 104 105 106 107 108 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego